Post
autor: colln » 10 gru 2010, 22:00
2.8 to było w straszych volvo S80, w XC jest 2.9 -2 turbiny, raczej nie wyjeżdżam do pikania ale jest to jako opcja i jak np jadę przez szwajcarię gdzie nie ma LPG i braknie to wypalę niemal do zera, sterownik w razie czego podpiera się benzyną gdy za małe ciśnienie LPG czyli jadę w razie ostatecznosci pół na pół gaz z benzyną i nigdy się nic złego z tego powodu nie dzieje. zawór wyjściowy na butli 8 cała rurka też a reszta od reduktora przerobiona po mojemu a nie jak od gazowników wyszło, włącznie z tyningowym czujnikiem FL 10K bezpośrednio w pierwszej nóżce listwy Romano. Filtry FL wieksze niż było, rozdzielone na 2 linie z kompensacją ciśnienia. Nie ma cheka nie ma wypadania zapłonu analiza w czasie jazdy idealnie, podgrzewanie wtrysków i przy tej temperaturze po 300 metrach jedzie bez szarpniecia na LPG. Mnie to odpowiada, reduktorowi nic nie jest jak wielu twierdzi, że jak nisko temperatura przełaczania to be ale jak jest prawidłowo grzanie doprowadzone a nie pod jakiś cienki zdławiony wężyk to się nic nie dziej :-) . Pewnie, że jeśli miałbym warsztat (a nie palnuję babrać się w smarach dla ludzi co innego hobbystycznie sobie) to w życiu bym nie puścił jak zauważyłeś na takich ciśnieniach i temperaturach ale u siebie kiedy mam laptopa i mogę sobie to robić choćby w każdej chwili :-D
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2