części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Jaki gaz do A8???

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 19 paź 2010, 09:18

colln pisze:W Stagu można w ogóle odhaczyć minimalną temperaturę pracy na LPG, jednak dobrze też jest zweryfikować poprawność czy w sterownik wpisano właściwy czujnik bo różnice potrafią dochodzić do 20 stopni we wskazaniach
Niemożna napewno w stagu 300 i w 4, niewiem jak w plusie i premiuim może i sie da.
Sprecyzuj swoją wypowiedz bo wprowadzasz w błąd ludzi.

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 19 paź 2010, 13:24

Stag 4 no ok, tu zawsze wszyscy piszą tylko i wyłącznie, o gratach z wyższej półki więc odszczekuje za waszymi uwagami :mrgreen: mea culpa
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Awatar użytkownika
lucek1142
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 08 paź 2010, 16:18
Lokalizacja: katowice

Post autor: lucek1142 » 23 paź 2010, 18:13

witam
bardzo prosze o podanie namiaru na gazownika w stolarzowicach,sebastian?
wpadlo mi w oko ze koledzy na poludniu go polecaja ale jakos namiaru nie spostrzeglem
z gory dziekuje

Awatar użytkownika
cerbera
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 04 wrz 2009, 21:53
Lokalizacja: kraków

Post autor: cerbera » 24 paź 2010, 16:28

Koledzy a ja dalej swoje. Prins i Brc tylko te polecam. Nic mi sie tam nie działo i nigdy poza przegladami nic nie robilem. Troszke wiecej trzeba na poczatku wylozyc ale za to jaki spokoj :mrgreen:
A8 D3 4.2 V8 pb+lpg ''ZŁOTOWŁOSA''
http://rietzphotography.com/
www.chimerabulls.pl

Awatar użytkownika
Qzi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 07 gru 2010, 11:42
Lokalizacja: Czeladź/śląsk

Post autor: Qzi » 08 gru 2010, 11:28

To i ja się dołączę. Co prawda mam V6 i to w najmniejszej pojemności 2.6.
Gaz na którym śmigam to PRINS sterownik, reduktor, filtry oraz wtryski KEIHIN
Instalka działa bez zarzutów zrobiłem na niej około 70.ooo km (obecnie na liczniku 308.ooo). Ma dwie wady pierwsza to CENA (do mojego silnika 2lata temu 5500 obecnie około 5ooo) a druga wielka wrażliwość na jakość LPG. Wychodzę założenia że z gó..a nawet wirtuoz gazownik nic nie sklei i odwrotnie z najlepszych tajli gó...y gazownik nie skonfiguruje dobrej instalki, jak w życiu musi być gdzieś złoty środek.

Pozdrawiam Krzysiek :mrgreen:
Audi 80 B4-było
Audi A6 C4 - jest
Audi A8 D2 - ...... będzie na 100 %


DORADCA SERWISOWY ASO AUDI & VW

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 09 gru 2010, 12:57

Co do tej temperatury i odhaczenia w stagu zrzut ekranu

Obrazek

napisałem kiedyś wcześniej, ze można odhaczyć. Dosłownie można ustawić tak niebotycznie niską temp LPG że to chyba to samo bo - 30 to inaczej nie nazwę, no ale jako, że wcześniej kolega artekk zarzucił mi nieścisłość wypowiedzi to właśnie dałem zrzut

a przy okazji inny sterownik ten od Lecho, sequel i tam nie odhaczamy tylko wybieramy (to tak dla ścisłosci.. ;-) )


Obrazek

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 09 gru 2010, 14:22

Jeśli ustawienie -30 jest dla Ciebie odhaczeniem to masz racje, dla Mnie go niema i niebede się sprzeczał bo każdy ma tu racje w zależności do interpretacji.
Kolego colln czy to są twoje ustawienia w tym zrzucie ze STAGA?

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 16 sie 2010, 12:18
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 09 gru 2010, 15:26

lucek1142 pisze:witam
bardzo prosze o podanie namiaru na gazownika w stolarzowicach,sebastian?
wpadlo mi w oko ze koledzy na poludniu go polecaja ale jakos namiaru nie spostrzeglem
z gory dziekuje

http://gzw.pl/

Awatar użytkownika
wojtf23
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 24 maja 2010, 23:08
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: wojtf23 » 09 gru 2010, 16:39

dokładnie to chodzi o SebastianS to jest jego nick z klubaudi

Gościu wie o czym mówi i wie z czym ma robić. szkoda że był tak daleko odemnie. ale jak z nim rozmawiałem to widać że gościu ma niesamowitą wiedzę odnośnie LPG i wszystkich gazowników bije na głowę. Po prostu jak by się urodził z ręką w butli gazowej :)
Moja była :(

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 09 gru 2010, 22:59

hipcio pisze:Kolego colln czy to są twoje ustawienia w tym zrzucie ze STAGA?
moje ale nie z audi i na wyłaczonym silniku więc nie patrz na cisnienia, temperatura te -30 jest ustawiona przed zrzutem ekranowym celem ukazania tego, pewnie zaciekawiło cię zaznaczenie silnika: turbo

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 10 gru 2010, 21:28

Zaciekawiło Mnie Minimalne ciśnienie gazu =0.1
Tak masz ustawione w realu? Jeśli nie to nieczytaj moich wypocin niżej

Zawory nie powiedzą papa?
Przecież korekty tego nie nadrobią (chyba ze OBD sobie poradzą ale wątpie) a zapętlenie wtrysków jest?

Chyba,ze nigdy niewyjezdzasz gazu aż do pipipipi..

Ja bym to dokładnie sprawdził bo szkoda silnika

Samochód to zapewne volvo 2.8 bi-turbo wiem co nieco o tym silniku

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 10 gru 2010, 22:00

2.8 to było w straszych volvo S80, w XC jest 2.9 -2 turbiny, raczej nie wyjeżdżam do pikania ale jest to jako opcja i jak np jadę przez szwajcarię gdzie nie ma LPG i braknie to wypalę niemal do zera, sterownik w razie czego podpiera się benzyną gdy za małe ciśnienie LPG czyli jadę w razie ostatecznosci pół na pół gaz z benzyną i nigdy się nic złego z tego powodu nie dzieje. zawór wyjściowy na butli 8 cała rurka też a reszta od reduktora przerobiona po mojemu a nie jak od gazowników wyszło, włącznie z tyningowym czujnikiem FL 10K bezpośrednio w pierwszej nóżce listwy Romano. Filtry FL wieksze niż było, rozdzielone na 2 linie z kompensacją ciśnienia. Nie ma cheka nie ma wypadania zapłonu analiza w czasie jazdy idealnie, podgrzewanie wtrysków i przy tej temperaturze po 300 metrach jedzie bez szarpniecia na LPG. Mnie to odpowiada, reduktorowi nic nie jest jak wielu twierdzi, że jak nisko temperatura przełaczania to be ale jak jest prawidłowo grzanie doprowadzone a nie pod jakiś cienki zdławiony wężyk to się nic nie dziej :-) . Pewnie, że jeśli miałbym warsztat (a nie palnuję babrać się w smarach dla ludzi co innego hobbystycznie sobie) to w życiu bym nie puścił jak zauważyłeś na takich ciśnieniach i temperaturach ale u siebie kiedy mam laptopa i mogę sobie to robić choćby w każdej chwili :-D
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 10 gru 2010, 22:20

Spoko, tak tylko pytam bo niektórzy niezdają sobie sprawy i przestawiają żeby wiecej km na butli zrobić a pózniej płaczą bo im czeka wywala niewiadomo dlaczego a przecież mapki się pokrywają itp.

Co do podpierania benzyną również zauważyłem że korzystasz ale wiesz że dzieje się tak dopiero jak spadnie poniżej 0.1 przez chwile :/ ale po co ja to pisze przecież o tym wiesz.

Osobiście bym tak nieustawil, ale opieram się tylko na teorii ty masz podgląd na czasy wtrysku i lambde i zapewne wiesz co robisz.

A dla tych którzy sobie poprzestawiali MINIMALNE CIŚNIENIE na pałe radze dokładnie zweryfikować czy oby nierobicie na własne życzenie kuku silniczkowi bo silnik silnikowi nierówny podobnie jak zamontowana instalacja LPG i niekażdy tak może jak kolega COLLN

Pozdrawiam hipcio

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 11 gru 2010, 12:25

Przy okazji polecam kazdemu wymianę czujnika temperatury FZ (fazy lotnej) na taki tuningowy (jak to się ładnie u nas przyjęło go nazywać), nie jest to bynajmniej jakiś bajer jakiejś firmy. Jest to zwykły czujniczek do kupienia za 1 zł w sklepie z elektroniką, foto jakie kiedyś tego zrobiłem
Obrazek

po środku z farbka na łebku, po lewej po zeskrobaniu farbki
Potem montujemy to w strudze gazu najbliżej wtrysków i dzieki temu mam reakcję w pół sekundy na zmiany temperatury a nie po kilkunastu sekundach, a to jest b. istotne bo to daje sygnał do sterownika jak korygować dawki podczas przyspieszania itp itd

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl