Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 04 4.2MPI/LPG ] Błąd przepływomierza powraca

Wojtec1987
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 213
Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
Lokalizacja: Starogard Gdański

[D3 04 4.2MPI/LPG ] Błąd przepływomierza powraca

Post autor: Wojtec1987 » 12 wrz 2016, 14:45

Witam wszystkich, proszę o pomoc lub naprowadzenie na odpowiedni trop.

Sprawa wygląda tak że przez cały czas wywala mi błąd :

16847-Mas air flow sensor (g70)
P0103-008 Siganl too high - mil on

Wymieniłem filtr powietrza, nowy przepływomierz firmy bosh kupiony od zaufanego forumowicza. Po wymianie błąd nadal wraca, raz po 30 km a czasami po 5 km.

Mechanik u którego będziemy szukać przyczyny mówił że przepływomierz i czujniki wałka rozrządu mają to samo napięcie, więc na próbę jeździłem raz z odpiętym jednym a raz z drugim i przez cały czas wywala błąd przepustnicy,więc je można wykluczyć.

Ma ktoś może jakiś pomysł żeby naprowadzić nas na jakiś trop żeby nie szukać wieki ?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 12 wrz 2016, 14:57

Warto zajrzeć napewno do sterownika silnika - obejrzeć dokładnie jego piny czy nie są zielone
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 12 wrz 2016, 20:10

Występuje jeszcze jakiś inny błąd ?? np. mieszanka

Wojtec1987
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 213
Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Wojtec1987 » 12 wrz 2016, 20:58

michalwruszak pisze:Warto zajrzeć napewno do sterownika silnika - obejrzeć dokładnie jego piny czy nie są zielone
Na pewno zasugeruję Twoją poradę Markowi, dzięki :)
Marcin2013 pisze:Występuje jeszcze jakiś inny błąd ?? np. mieszanka
Tak, jest za uboga mieszanka na pb, a na lpg za bogato(tym się nie przejmuję bo jest źle wyregulowane) jest ustalone że to pompa paliwa siada i daje za małe ciśnienie, w przyszłym tygodniu jadę na wymianę. Jest to jakoś ze sobą powiązane ?

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 12 wrz 2016, 22:32

Wojtec1987 pisze:Tak, jest za uboga mieszanka na pb, a na lpg za bogato(tym się nie przejmuję bo jest źle wyregulowane) jest ustalone że to pompa paliwa siada i daje za małe ciśnienie, w przyszłym tygodniu jadę na wymianę. Jest to jakoś ze sobą powiązane ?
No to masz odpowiedź, ja miałem to samo na LPG jak mi wtryski "lały" i mapy się rozwalały dlatego wywalało też błąd przepływki :]

Wojtec1987
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 213
Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Wojtec1987 » 13 wrz 2016, 17:11

Byłoby super, upiekłbym 2 pieczenie na 1 ogniu, tak jak mówiłem, w przyszłym tygodniu będzie wymieniana pompa paliwa, i zanim pojadę na regulację lpg pojeżdżę z 100 km na pb, i jeśli Twoja diagnoza byłaby trafna, to błąd nie powinien wyskoczyć, będę się odzywał w temacie <amasz>

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 15 wrz 2016, 22:19

Pamiętaj że pompy paliwa są dwie :]

Wojtec1987
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 213
Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Wojtec1987 » 17 wrz 2016, 21:36

Tak wiem, wszystko jest sprawdzone, umiera główna, na pomocniczej były 4 bary, a na głównej spadało do 2,7

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl