Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 95 4.2PB/LPG ] Przepustnica anglik a europa

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

[D2 95 4.2PB/LPG ] Przepustnica anglik a europa

Post autor: robsonik4 » 17 wrz 2016, 13:32

Witajcie

Z mojego, ale nie oryginalna - "tymczasowa"
Obrazek


" Nowa" anglik
Obrazek


W mojej oba listki otwierają się razem w angliku najpierw mały potem duży - widać po mechanizmie.

Czy mogę to zastosować do mojej 8 (ABZ) ? - oczywiście muszę zmienić dekielki bo inaczej mocowana linka gazu.
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 17 wrz 2016, 23:45

U mnie duży otwiera się później jak w Twoim angliku. Przepustnica fabryczna z 95 MY96.
Kot też jest Quattro

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robsonik4 » 17 wrz 2016, 23:57

Anglik ma trochę inną budowę niż euro jeśli chodzi o tempomat, jutro zamierzam uruchomić motor to zobaczę co się dzieję, czy działa prawidłowo. Niby ta jest też od 4.2, ale dlaczego jest taka różnica w otwieraniu ???
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 18 wrz 2016, 00:45

W ABZ-cie występują przynajmniej trzy różne przepustnice, zależy to od rodzaju skrzyni, normy spalania, wyposażenia itp.

ernesto

Post autor: ernesto » 18 wrz 2016, 07:17

U mnie też pierw otwiera się mała.
Tak się zastanawiam, czy po zastosowaniu przepustnicy takiej, że obie przepustnice otwierają się równocześnie sprawi, że auto będzie zrywniejsze w dolnym zakresie <hmm>

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robsonik4 » 16 paź 2016, 17:02

Dam znać jak to działa - dzisiaj chce uruchomić motor to zobaczę jak wchodzi na obroty i jakie jest spalanie teoretyczne.
A ta moja stara nie jest czasem od eSki ?

20:54 18.09.2016

Motor odpalony i zgaszony po 20 sekundach - brak płynu wspomagania - wyciekł jak zdemontowałem chłodnicę i nie zauważyłem.
Testy przełożone na jutro <bezradny>

[ Dodano: 2016-10-16, 17:02 ]
Z opóźnieniem, ale po testach - trasa 3500 km

Trzeba przełożyć mechanizm do montażu linki gazu i tempomatu ze starej przepustnicy oraz obrócić rurkę idącą do serwa o 180 stopni bo kierownica z lewej ;)

8 wg mnie lepiej się zbiera, nie ma "martwej" strefy jak poprzednio, ale wcześniej miałem założoną na sztukę dla odpalenia klimy.
Spalanie spadło i to sporo - średnia w trasie (góry - Szwajcaria), 90-130km/h wyniosło 13.7 l LPG mierzono ilość km przejechanych / zatankowanie do pełna, Niemcy 120-210 km/h spalanie LPG 18.2 LPG.

Zauważyłem, że kompresor od klimy załącza się nawet przy włączonym ogrzewaniu, przycisk econ go wyłącza. Szyby zaparowane szybciutko robią się clear <chura>
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl