hmm, może W12 byłoby lepsze do kolekcjonowania ? z fabryki wyszło ich najmniej, wiadomo 750 sztuk, drugi powód jest taki, że na wartości zyskują przeważnie tylko topowe modele z najmocniejszymi silnikami i wyposażeniem (znowu W12),
ale ten egzemplarz również jest ciekawy,
po pierwsze to LANG

poza tym ma elementy takie jak W12:
1. oryginalne oringi chrom wokół zegarów
2. chromowaną końcówkę wydechu
3. tylne siedzenia niezależne ele sterowane i grzane (rejestracja na 4 osoby oczywiście)
4. grill przedni chyba również typu W12 (to muszę sprawdzić po numerze części)
5. monoblocki jak w W12
6. lakier G5 / Y7L Achatgrau spotykany raczej w W12, a nie w zwykłych poliftach
7. całą podsufitkę, daszki słoneczne i słupki boczne obszyte fabrycznie Alcantarą
8. skóra na dole deski i tunelu środkowego
a przy tym tradycyjne V8 4.2 i w papierach wpis A8L kod K8L Lang,
i uwaga brak szyberdachu,
czasem myślę, że to wersja indywidualna, tak zamówiona, tzn. kompletacja wyposażenia i lakieru W12 z silnikiem 4.2,
jeździłem sobie moim poprzednim D2 i na spokojnie się rozglądałem za lepszym, około 2 latka to rozglądanie mi zajęło
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)