Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D3 ALL ] Zaciski od S8 D3

Dokładane DVD, tunery TV, radia CB, nawigacje GPS, moduły do telefonów GSM, videorejestratory, przeróbki elektryki i elektroniki zmieniające funkcjonalność auta, nowe gadżety.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6067
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 18 wrz 2016, 22:14

1. Zalezy od okolicy.
2. Wg upodoban
3. LEWA 3D0615447D, PRAWA 3D0615448D
4. Do normalnej jazdy zwykle wystarcza, akurat jak sie juz bierzesz za mody to sprawdzasz stan swoich i ew wymieniasz lub nie w zaleznosci od stanu. W oplocie tak nie puchna
Black Cars Matters

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 19 wrz 2016, 19:43

dice111 pisze:1. Zalezy od okolicy.
2. Wg upodoban
3. LEWA 3D0615447D, PRAWA 3D0615448D
4. Do normalnej jazdy zwykle wystarcza, akurat jak sie juz bierzesz za mody to sprawdzasz stan swoich i ew wymieniasz lub nie w zaleznosci od stanu. W oplocie tak nie puchna

Dzięki Dice111 , kierownice powietrza już zamówione.

Teraz tak ,będę chyba dawał je do kompletnej regeneracji wraz z malowaniem do
G4 High Performance Brakes

tylko się zastanawiam czy iść w kolory ori od S8 czy pójść w coś bardziej oryginalnego,ale....

Czy w ogóle można coś innego stworzyć z tych Eskowych(wizualnie)???

Ktoś widział jakieś projekty na tego typu zaciskach S8??

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 19 wrz 2016, 19:46

Kierownic powietrza nie zamontujesz do fabrycznych osłon tarcz - koniecznie trzeba zmienić na takie z VW , kolory możliwe wszystkie z palety RAL - jeśli chodzi o malowanie proszkowe . Było trzeba pisać bym podał Ci adres człowieka który dla mnie robił już pare projektów .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6067
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 19 wrz 2016, 19:53

Osłony sobie domów te z Phaetona, nie trzeba rzeźbić, mają już wycięte otwory (3D0615311C i 3D0615312C bodajże).

Obrazek

Jak już robisz przód to nie zapominaj o tyle - nie będzie tak nurkował, a u Ciebie pod większe tarcze z S8 czy W12 wystarczy zmienić jarzma (zacisk zostaje ten sam). Osłony tarcz do tyłu są te same co w Phaetonie i na alle są tańsze.
Ja mam wszystko czarne, blaszki srebrne gołe, tak jak fabrycznie w W12 było.
Black Cars Matters

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 19 wrz 2016, 20:50

michalwruszak pisze:Kierownic powietrza nie zamontujesz do fabrycznych osłon tarcz - koniecznie trzeba zmienić na takie z VW , kolory możliwe wszystkie z palety RAL - jeśli chodzi o malowanie proszkowe . Było trzeba pisać bym podał Ci adres człowieka który dla mnie robił już pare projektów .

Jeszcze nie podjąłem ostatecznej decyzji,ciekaw jest prac tego twojego kolegi.
dice111 pisze:Osłony sobie domów te z Phaetona, nie trzeba rzeźbić, mają już wycięte otwory (3D0615311C i 3D0615312C bodajże).


Jak już robisz przód to nie zapominaj o tyle - nie będzie tak nurkował, a u Ciebie pod większe tarcze z S8 czy W12 wystarczy zmienić jarzma (zacisk zostaje ten sam). Osłony tarcz do tyłu są te same co w Phaetonie i na alle są tańsze.
Ja mam wszystko czarne, blaszki srebrne gołe, tak jak fabrycznie w W12 było.

jeszcze raz dzięki <okok>

Zaraz szukam i zamawiam :)

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 19 wrz 2016, 22:44

jordan233, i nie zapomnij o przewodach w oplocie + dobry płyn hamulcowy

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 19 wrz 2016, 22:45

panton pisze:jordan233, i nie zapomnij o przewodach w oplocie + dobry płyn hamulcowy
przewody te co podałeś kilka postów wcześniej?
Płyn hamulcowy już czeka w domu z ASO.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 19 wrz 2016, 22:57

ja na początku kupiłem komplecik firmy Goodridge i pod ori zestaw S8 D3 bardzo ładnie się sprawowały przez 3 miesiące aż przód poszedł Brembo a wtedy długość za mała i inne gwinty (żeński / męski) więc poleciały na przód robione na zamówienie firmy HEL i też są ok
podsumowując to Goodridge kosztowały 600 z haczykiem więc pewnie komplet od HEL będzie tańszy a efekt ten sam :)
pogadaj z Michałem bo ja przewody (wszystkie) od Niego kupowałem

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 19 wrz 2016, 22:59

panton pisze:ja na początku kupiłem komplecik firmy Goodridge i pod ori zestaw S8 D3 bardzo ładnie się sprawowały przez 3 miesiące aż przód poszedł Brembo a wtedy długość za mała i inne gwinty (żeński / męski) więc poleciały na przód robione na zamówienie firmy HEL i też są ok
podsumowując to Goodridge kosztowały 600 z haczykiem więc pewnie komplet od HEL będzie tańszy a efekt ten sam :)
pogadaj z Michałem bo ja przewody (wszystkie) od Niego kupowałem



ok pogadam z Michałem , powiedz mi jaka jest różnica między S8 a Brembo ??
Mocno odczuwalna?

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 20 wrz 2016, 08:51

różnica jest wyraźna ponieważ masz większą powierzchnię klocka w Brembo i masz większą siłę pracy zacisku (mam na myśli Brembo z AMG gdzie są duże tłoczki....bo widziałem Brembo z AMG gdzie tłoczki były o wiele mniejszej średnicy)
w stosunku do serii (360mm) przejście na S8/W12 daje już dobry efekt nie wspominając o efekcie wizualnym (przy 20 tarcze nie wyglądają jak w rowerze szczególnie z tyłu) ;)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 20 wrz 2016, 10:15

No tył to kosmos... na 19 tarcze tył 315 są jak jakieś popierdółki :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 20 wrz 2016, 10:19

310mm :)

Jarzma W12/S8 jeszcze mam więc kto chętny to większe heble z tyłu to zapraszam :)
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 20 wrz 2016, 10:22

tak, mój błąd ;)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 20 wrz 2016, 21:08

panton pisze:różnica jest wyraźna ponieważ masz większą powierzchnię klocka w Brembo i masz większą siłę pracy zacisku (mam na myśli Brembo z AMG gdzie są duże tłoczki....bo widziałem Brembo z AMG gdzie tłoczki były o wiele mniejszej średnicy)
w stosunku do serii (360mm) przejście na S8/W12 daje już dobry efekt nie wspominając o efekcie wizualnym (przy 20 tarcze nie wyglądają jak w rowerze szczególnie z tyłu) ;)

Jak heble z W12 to wiem jak hamują, powiem że jest naprawdę ok.

Brembo pięknie się prezentuje na kole,no i hamuje :) - może kiedyś :)


Pójdę chyba w ori kolory jak w S8 ,czyli czarne + srebrne blaszki albo grafitowe + srebrne blaszki. Innego pomysłu nie widzę.

osłony tarcz przednie + kierownice mam zamówione z pytona :) ,na tył również z pytona.
Przewody HEL też zawitają,problem mam z tyłem gdyż auto będzie mi cały czas potrzebne a chciałbym dać do regeneracji + malowanie tylne zaciski.

Może ktoś ma niepotrzebne zaciski tylne?? oddam swoje za kilka miesięcy :) lub ktoś zrobi dobrą cenę :)

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 08 lut 2017, 21:10

Dla zainteresowanych - mogę przygotować taki zestaw pod D3

http://zdjecia.interia.pl/galeria,gcsi, ... 1946B97048#/
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl