![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Zaciski od S8 D3
- dice111
- Moderator
- Posty: 6067
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1763
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
- Lokalizacja: GBY
dice111 pisze:1. Zalezy od okolicy.
2. Wg upodoban
3. LEWA 3D0615447D, PRAWA 3D0615448D
4. Do normalnej jazdy zwykle wystarcza, akurat jak sie juz bierzesz za mody to sprawdzasz stan swoich i ew wymieniasz lub nie w zaleznosci od stanu. W oplocie tak nie puchna
Dzięki Dice111 , kierownice powietrza już zamówione.
Teraz tak ,będę chyba dawał je do kompletnej regeneracji wraz z malowaniem do
G4 High Performance Brakes
tylko się zastanawiam czy iść w kolory ori od S8 czy pójść w coś bardziej oryginalnego,ale....
Czy w ogóle można coś innego stworzyć z tych Eskowych(wizualnie)???
Ktoś widział jakieś projekty na tego typu zaciskach S8??
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Kierownic powietrza nie zamontujesz do fabrycznych osłon tarcz - koniecznie trzeba zmienić na takie z VW , kolory możliwe wszystkie z palety RAL - jeśli chodzi o malowanie proszkowe . Było trzeba pisać bym podał Ci adres człowieka który dla mnie robił już pare projektów .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- dice111
- Moderator
- Posty: 6067
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Osłony sobie domów te z Phaetona, nie trzeba rzeźbić, mają już wycięte otwory (3D0615311C i 3D0615312C bodajże).
![Obrazek]()
Jak już robisz przód to nie zapominaj o tyle - nie będzie tak nurkował, a u Ciebie pod większe tarcze z S8 czy W12 wystarczy zmienić jarzma (zacisk zostaje ten sam). Osłony tarcz do tyłu są te same co w Phaetonie i na alle są tańsze.
Ja mam wszystko czarne, blaszki srebrne gołe, tak jak fabrycznie w W12 było.
Jak już robisz przód to nie zapominaj o tyle - nie będzie tak nurkował, a u Ciebie pod większe tarcze z S8 czy W12 wystarczy zmienić jarzma (zacisk zostaje ten sam). Osłony tarcz do tyłu są te same co w Phaetonie i na alle są tańsze.
Ja mam wszystko czarne, blaszki srebrne gołe, tak jak fabrycznie w W12 było.
Black Cars Matters
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1763
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
- Lokalizacja: GBY
michalwruszak pisze:Kierownic powietrza nie zamontujesz do fabrycznych osłon tarcz - koniecznie trzeba zmienić na takie z VW , kolory możliwe wszystkie z palety RAL - jeśli chodzi o malowanie proszkowe . Było trzeba pisać bym podał Ci adres człowieka który dla mnie robił już pare projektów .
Jeszcze nie podjąłem ostatecznej decyzji,ciekaw jest prac tego twojego kolegi.
dice111 pisze:Osłony sobie domów te z Phaetona, nie trzeba rzeźbić, mają już wycięte otwory (3D0615311C i 3D0615312C bodajże).
Jak już robisz przód to nie zapominaj o tyle - nie będzie tak nurkował, a u Ciebie pod większe tarcze z S8 czy W12 wystarczy zmienić jarzma (zacisk zostaje ten sam). Osłony tarcz do tyłu są te same co w Phaetonie i na alle są tańsze.
Ja mam wszystko czarne, blaszki srebrne gołe, tak jak fabrycznie w W12 było.
jeszcze raz dzięki

Zaraz szukam i zamawiam

-
- Super Klubowicz
- Posty: 1763
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
- Lokalizacja: GBY
- panton
- Super Klubowicz
- Posty: 1340
- Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
- Lokalizacja: Łódź
ja na początku kupiłem komplecik firmy Goodridge i pod ori zestaw S8 D3 bardzo ładnie się sprawowały przez 3 miesiące aż przód poszedł Brembo a wtedy długość za mała i inne gwinty (żeński / męski) więc poleciały na przód robione na zamówienie firmy HEL i też są ok
podsumowując to Goodridge kosztowały 600 z haczykiem więc pewnie komplet od HEL będzie tańszy a efekt ten sam
pogadaj z Michałem bo ja przewody (wszystkie) od Niego kupowałem
podsumowując to Goodridge kosztowały 600 z haczykiem więc pewnie komplet od HEL będzie tańszy a efekt ten sam

pogadaj z Michałem bo ja przewody (wszystkie) od Niego kupowałem
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1763
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
- Lokalizacja: GBY
panton pisze:ja na początku kupiłem komplecik firmy Goodridge i pod ori zestaw S8 D3 bardzo ładnie się sprawowały przez 3 miesiące aż przód poszedł Brembo a wtedy długość za mała i inne gwinty (żeński / męski) więc poleciały na przód robione na zamówienie firmy HEL i też są ok
podsumowując to Goodridge kosztowały 600 z haczykiem więc pewnie komplet od HEL będzie tańszy a efekt ten sam
pogadaj z Michałem bo ja przewody (wszystkie) od Niego kupowałem
ok pogadam z Michałem , powiedz mi jaka jest różnica między S8 a Brembo ??
Mocno odczuwalna?
- panton
- Super Klubowicz
- Posty: 1340
- Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
- Lokalizacja: Łódź
różnica jest wyraźna ponieważ masz większą powierzchnię klocka w Brembo i masz większą siłę pracy zacisku (mam na myśli Brembo z AMG gdzie są duże tłoczki....bo widziałem Brembo z AMG gdzie tłoczki były o wiele mniejszej średnicy)
w stosunku do serii (360mm) przejście na S8/W12 daje już dobry efekt nie wspominając o efekcie wizualnym (przy 20 tarcze nie wyglądają jak w rowerze szczególnie z tyłu)
w stosunku do serii (360mm) przejście na S8/W12 daje już dobry efekt nie wspominając o efekcie wizualnym (przy 20 tarcze nie wyglądają jak w rowerze szczególnie z tyłu)

- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
No tył to kosmos... na 19 tarcze tył 315 są jak jakieś popierdółki 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
310mm
Jarzma W12/S8 jeszcze mam więc kto chętny to większe heble z tyłu to zapraszam

Jarzma W12/S8 jeszcze mam więc kto chętny to większe heble z tyłu to zapraszam

Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
tak, mój błąd 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1763
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
- Lokalizacja: GBY
panton pisze:różnica jest wyraźna ponieważ masz większą powierzchnię klocka w Brembo i masz większą siłę pracy zacisku (mam na myśli Brembo z AMG gdzie są duże tłoczki....bo widziałem Brembo z AMG gdzie tłoczki były o wiele mniejszej średnicy)
w stosunku do serii (360mm) przejście na S8/W12 daje już dobry efekt nie wspominając o efekcie wizualnym (przy 20 tarcze nie wyglądają jak w rowerze szczególnie z tyłu)
Jak heble z W12 to wiem jak hamują, powiem że jest naprawdę ok.
Brembo pięknie się prezentuje na kole,no i hamuje


Pójdę chyba w ori kolory jak w S8 ,czyli czarne + srebrne blaszki albo grafitowe + srebrne blaszki. Innego pomysłu nie widzę.
osłony tarcz przednie + kierownice mam zamówione z pytona

Przewody HEL też zawitają,problem mam z tyłem gdyż auto będzie mi cały czas potrzebne a chciałbym dać do regeneracji + malowanie tylne zaciski.
Może ktoś ma niepotrzebne zaciski tylne?? oddam swoje za kilka miesięcy


-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Dla zainteresowanych - mogę przygotować taki zestaw pod D3
http://zdjecia.interia.pl/galeria,gcsi, ... 1946B97048#/
http://zdjecia.interia.pl/galeria,gcsi, ... 1946B97048#/
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044