Hej.
Objawy:
-od zakupu auta samochód czasem świrował przy zmianie trybu zawieszenia
-po postoju, auto b.wolno wstaje w tryb comfort i lift około 1-2 min
-opuszcza się szybko, nie ma się do czego przyczepić
-czasem w trakcie próby podniesienia tryb lift blokuje się i nie można go wybrać
-czasem w trakcie podnoszenia blokują się wszystkie tryby poza dynamic
-zwykle przy zblokowaniu trybów (są na szaro w mmi i niewybieralne) zapala się pomarańczowa kontrolka zawieszenia i dopiero wyłączenie/włączenie zapłonu przywraca opcje na nowo
-po 20 min jeździe, bywa, że opcje wyboru poziomu zawieszenie same zapalają się na nowo (są wybieralne) a auto po zmianie trybu reaguje jak szalone i podnosi się w kilka sekund (8-10s) i po kilku testach z rzędu cały czas reaguje jakby opuściło fabrykę wczoraj
- czy to objawy padającego kompresora? po postoju za nim naładuje powietrze i ma z czego dmuchać to trzeba trochę pojeździć?
-czy to bardziej nieszczelność układu?
-bywa, że miesiąc mam spokój, a potem 2 tygodnie codziennie świruje...
PS 2 miesiące temu wymieniałem lewy przedni amorek (przód siedział na glebie i nie chciał do góry) i błędów nie było, zawieszenie było po diagnostyce i ustawianiu.
Pozdrawiam
[D3 04 4.2MPI ] wolno się podnosi,
-problemy były od zakupu auta i pojawiały się by potem zniknąć na miesiąc, a potem znowu
-kompresor pracuje normalnie, tzn tak jak zawsze, słychać go, ale nie jakoś głośno
-adaptację robiłem
-błędy poprzednie były związane z nieszczelnością wymienianego amortyzatora (ale to zrobiłem), obecnie podłączałem jeszcze vags bo nie mam możliwości, czekam na wolne miejsce u mojego mechanika
- auto nigdy nie opada po postoju (poza momentem jak padł mi amorek i cały samochód leżał), ale jak zostawię w trybie dynamic (czasem też automatic), zdarza się, że po odpaleniu samochodu zapala się zielona lampka i samochód troszkę się podnosi, poziomując się
- po zamknięciu auto zwykle spuszcza troszkę powietrza i idzie delikatnie w dół (ważę ponad 100kg więc się nie dziwię:))
-kompresor pracuje normalnie, tzn tak jak zawsze, słychać go, ale nie jakoś głośno
-adaptację robiłem
-błędy poprzednie były związane z nieszczelnością wymienianego amortyzatora (ale to zrobiłem), obecnie podłączałem jeszcze vags bo nie mam możliwości, czekam na wolne miejsce u mojego mechanika
- auto nigdy nie opada po postoju (poza momentem jak padł mi amorek i cały samochód leżał), ale jak zostawię w trybie dynamic (czasem też automatic), zdarza się, że po odpaleniu samochodu zapala się zielona lampka i samochód troszkę się podnosi, poziomując się
- po zamknięciu auto zwykle spuszcza troszkę powietrza i idzie delikatnie w dół (ważę ponad 100kg więc się nie dziwię:))
Podaj bledy przede wszystkim. Moze juz nie pomouje kompresor jak powinien i sie przegrzewa. To czeste.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Jak kompresor umiera to tyrkocze jak traktorek-skoro Twój chodzi cicho to podejrzewałbym nieszczelność.Miałem podobne objawy-też bardzo długo mi unosił auto,więc myślałem sobie kompresor kiepski i kupiłem nowy.Przy wymianie okazało się,że rurka plastikowa co wchodzi w kompresor była pęknięta i część powietrza z kompresora uciekała w bok a nie do układu-i tak oto może niepotrzebnie ale mam nowy kompresor-więc dobrze pomacaj,posłuchaj swój zanim kupisz inny...
Było A8 2.8,4.2,S8 fl
Jest D3 4.2
Jest D3 4.2
Nie musi trajkotac. Moje tez juz wolno sie podnosi a nie slysze go wcale w srodku puki co.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
problem rozwiązany:)
po wizycie u Maćka w MW:
-kompresor się przegrzewał i nabijał ok 5 bar
-przewód powietrza zapchany i chyba od temperatury zniekształcony zatkał prawie w 90% otwór wejściowy do kompresora (zawór zwrotny)
-wstawiony używany kompresor z w 12, wymienione filtry (zapchane), nowy przewód, adaptacja itd
Autko pięknie się unosi i opada
po wizycie u Maćka w MW:
-kompresor się przegrzewał i nabijał ok 5 bar
-przewód powietrza zapchany i chyba od temperatury zniekształcony zatkał prawie w 90% otwór wejściowy do kompresora (zawór zwrotny)
-wstawiony używany kompresor z w 12, wymienione filtry (zapchane), nowy przewód, adaptacja itd
Autko pięknie się unosi i opada
-
- Forum Audi A8
- Posty: 12
- Rejestracja: 05 wrz 2023, 23:22
- Lokalizacja: Forum
Witam. Panowie proszę o pomoc,moja A8 D3 opada po nocy,rano wychodzę i patrzę leży przód. po odpaleniu bardzo wolno się podnosi,dzisiaj mi to zjało 25 minut,kompresor terkoczei czężko jej podnieść do góry dopiero pod koniec widać przy końcówce kiedy koło się odpryje widać szybsze podnoszenie.wiem,że mam gdzieś nieszczelnośći czy może to być przez kompresator.Wyżej kolega pisał,że miał zapchany przewód i podobne objawy miał,czy kompresor już umiera? Miechy ,przewody ,wyspę zaworów psikałem wodą na szczelność z mydłem i nic nie widać.Przekaznik nowy z aso,co może być powodem.
Piotrek