Witam Panowie, pewnie miłośnicy ósemek za chwile mnie ........... .
Może to nie jest odpowiednie miejsce na ten post ale interesuje mnie czy ktoś z Was ma hak i czy nasze automaty poradzą sobie. Nie chce się dowiedzieć po paru miesiącach że przez holowanie przyczepy/lawety rozje............m skrzynie. O silnik się nie martwię bo tym koniem to tiry można targać.
Proszę o Wasze opinie.
[D2 ALL ] TIP kontra Hak holowniczy, opinie
[D2 ALL ] TIP kontra Hak holowniczy, opinie
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 13:00 przez karwafak, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Śmiało zakładaj. Skoro producent przewidział uciąg w naszych autach z silnikiem 4.2 na 2300 kg to znaczy, że faktycznie można tym autem holować i to nie tylko lekkie przyczepy. Trzeba tylko pomagać silnikowi tiptronicem - dłużej przytrzymywać na biegach tak aby silnik mógł osiągnąć wyższy moment obrotowy. Wtedy nie powodujemy szkodliwych dla skrzyni i silnika przeciążeń mechanizmów, a wiadomo że nasze skrzynie dążą do tego aby najszybciej jak to tylko możliwe wrzucić najwyższy bieg.
Nie ma problemu z holowaniem przyczepy ale przy skrzyni automatycznej moim zdaniem należy przestrzegać kilku zasad... np.:
- holując przyczepę jak najmniej korzystaj z przełożenia Drive - zdecydowanie lepiej korzystać jest z Tiptronica samemu dobierając odpowiedni bieg do obciążenia
- zostawiając auto na parkingu nie blokuj auta za pomocą biegu Parkingowego... najpierw zaciągnij ręczny a dopiero potem skrzynię na Parking
- holując przyczepę jak najmniej korzystaj z przełożenia Drive - zdecydowanie lepiej korzystać jest z Tiptronica samemu dobierając odpowiedni bieg do obciążenia
- zostawiając auto na parkingu nie blokuj auta za pomocą biegu Parkingowego... najpierw zaciągnij ręczny a dopiero potem skrzynię na Parking
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-