[D3 05 4.2MPI/LPG ] Problem z hamulcem ręcznym
[D3 05 4.2MPI/LPG ] Problem z hamulcem ręcznym
Witam
Jak w temacie wyskakuje komunikat o błędzie na wyświetlaczu ( wykrzyknik )
Ręczny dział poprawnie blokuje oba koła z identyczną siła, więc to wygląda na uszkodzenie elektroniki. Czy czeka mnie wymiana zacisku, czy mogę coś w tym przypadku naprawić sam
02439 - Right Parking Brake Motor Hall Sensor
004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 29
Reset counter: 26
Mileage: 270344 km
Time Indication: 0
Date: 2016.06.14
Time: 09:59:41
Freeze Frame:
Voltage: 13.35 V
Count: 95
02596 - Rear Brake Pads Worn
008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01111000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 6
Reset counter: 233
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00
Freeze Frame:
Voltage: 4.97 V
Count: 61
Jak w temacie wyskakuje komunikat o błędzie na wyświetlaczu ( wykrzyknik )
Ręczny dział poprawnie blokuje oba koła z identyczną siła, więc to wygląda na uszkodzenie elektroniki. Czy czeka mnie wymiana zacisku, czy mogę coś w tym przypadku naprawić sam
02439 - Right Parking Brake Motor Hall Sensor
004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 29
Reset counter: 26
Mileage: 270344 km
Time Indication: 0
Date: 2016.06.14
Time: 09:59:41
Freeze Frame:
Voltage: 13.35 V
Count: 95
02596 - Rear Brake Pads Worn
008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01111000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 6
Reset counter: 233
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00
Freeze Frame:
Voltage: 4.97 V
Count: 61
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2016, 16:54 przez dms13, łącznie zmieniany 1 raz.
Mówisz o firmie:
TECH-LABS
Sienkiewicza 161
05-082 Stare Babice
E: rafal.skoczylas@tech-labs.pl
M: +48 536 306 661
TECH-LABS
Sienkiewicza 161
05-082 Stare Babice
E: rafal.skoczylas@tech-labs.pl
M: +48 536 306 661
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Mówisz o regeneracji zacisku, czy silniczków ? Porządnie naprawiony silniczek długo wytrzyma i nie ma sensu przepłacać (D3 nie ma systemu z Passata, gdzie chodzą za grosze), a najczęstszą ich usterką są po prostu pękające obudowy, przez co zbiera się syf, lub padający czujnik halla.
Podejrzewam xDonicx, że ktoś Ci po prostu spaprał robotę.
Podejrzewam xDonicx, że ktoś Ci po prostu spaprał robotę.
Black Cars Matters