części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 06 3.2FSI ] Czy to już po silniku?

byczek1990
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 cze 2015, 09:13
Lokalizacja: London

[D3 06 3.2FSI ] Czy to już po silniku?

Post autor: byczek1990 » 27 wrz 2016, 21:16

czy silnik jest już do bani?

filmik

wiem ze to rozrząd ale czy to już świadczy o tym że coś pokrzywione już jest ze nie chce zapalić?
stało się to na postoju przy próbie uruchomienia silnika, dzień przed silnik normalnie chodził

czaszkin77
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 157
Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: czaszkin77 » 27 wrz 2016, 21:21

kompa i zobacz jakie błędy wywaliło

byczek1990
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 cze 2015, 09:13
Lokalizacja: London

Post autor: byczek1990 » 27 wrz 2016, 21:46

kurde właśnie miał 3 błędy wszystkie były odnośnie rozrządu, ale usunołem je znikneły i teraz sie nie pojawiają

[ Dodano: 2016-09-27, 21:46 ]
czy jak by coś pogieło to czy on wogóle by zakręcił? bo jak próbuje odpalić to on jakby już miał zapalić ale nie odpala jak na filmiku wsumie

Majki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 31 paź 2010, 12:51
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Majki » 27 wrz 2016, 22:02

Najprościej sprawdzić sprężanie i będzie wszystko jasne.Podejrzewam,że na jednej Vce będzie 0 0 0 bo się napinacz skończył i łańcuch przeskoczył na wałkach
Było A8 2.8,4.2,S8 fl
Jest D3 4.2

byczek1990
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 cze 2015, 09:13
Lokalizacja: London

Post autor: byczek1990 » 27 wrz 2016, 22:28

czyli najpierw trzeba to sprawdzić, bez tego nie jest pewne że jak wymienie te napinacze to wszystko wróci do normy?

j3drek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: j3drek » 27 wrz 2016, 22:39

Jeśli wcześniej zawory nie spotkały się z tłokami to tak ;)

byczek1990
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 cze 2015, 09:13
Lokalizacja: London

Post autor: byczek1990 » 27 wrz 2016, 22:44

rozumiem że nie koniecznie samochód musi być w ruchu aby do tego doszło, wystarczy sam rozruch na zimnym silniku?

[ Dodano: 2016-09-27, 22:44 ]
chodzi mi o zakręcenie samym rozrusznikiem

j3drek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: j3drek » 27 wrz 2016, 23:10

W ruchu przy wysokich obrotach uszkodzenia mogłyby być większe. Na początek wykręć wszystkie świece, zrób kilka obrotów walem(kluczem) jeśli coś będzie się blokować to zawory spotkały się z tłokami. Słuchając dźwięków na filmiku tak mogło się stać. Wtedy musisz przekalkulować co bardziej się opłaci, remontować ten silnik, remont głowic ,nowy rozrząd itp, czy szukać innego silnika, wymienić rozrząd i śmigać. Sprawa jest trochę utrudniona, gdyż ten silnik ma rozrząd od strony skrzyni <jezyk2>

byczek1990
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 cze 2015, 09:13
Lokalizacja: London

Post autor: byczek1990 » 28 wrz 2016, 06:19

Tak też zrobie jak napisałeś, tylko jak by ktoś podpowiedział jakom kluczem dam rade to zrobić

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 28 wrz 2016, 06:59

Nie chce byc zlym prorokiem ale silnik wedlug mnie umarl. Ja bym to zrobil tak:

1. Zmierzyl kompresje na początek. Jak wyjdzie ze jej nie ma lub jest slaba na jednej czapce to:
2. Kupil bym endoskop za pare zlotych -> http://allegro.pl/endoskop-kamera-inspe ... i_c=141758
3. Zajrzal do kazdej komory spalania.

Jak bedzie widac odbicia zaworow na tlokach albo pokrzywione zawory to szukaj drugiego motoru. Jak nie widac odbic na grzybkach zaworów i tłokach to jest szansa ze zmiana samych napinaczy załatwi problem (ale gwarancji nie ma)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 28 wrz 2016, 08:11

A ja poprostu zdarł bym pokrywy zaworów i zajrzał najpierw tam.Jak dla mnie to wysrał się nastawnik ale zobaczymy co kolega się dowie.

byczek1990 pisz jak się sprawy maja.Powodzenia.
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

byczek1990
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 cze 2015, 09:13
Lokalizacja: London

Post autor: byczek1990 » 29 wrz 2016, 23:16

Ok zamówiłem już endoskop pojutrze powinien dotrzeć i zobaczymy jak tam tłoki i zawory. Co do tych nastawników hmm zanim to mi się stało jakieś 3dni przed awarią miałem pewiem obiaw po którym samochód odstawiłem i nim nie jeździłem bo bałem sie że coś sie stanie. Rano wychodze do pracy odpalam i przez pierwsze 2sekundy grzechotanie w silniku i potem cisza, na powrocie z pracy odpalam nic cisza, drugi dzien rano cisza, dojechałem do pracy zgasiłem silnik odpaliłem ponownie i znowu ten grzechot przez 1-2sek. Po pracy odpalam grzechotanie nie ustawało, po zgaszeniu i odpaleniu ponownie silnik odpalił normalnie jakby coś się zawieszało

[ Dodano: 2016-09-29, 23:16 ]
Panowie dziękuję wszystkim którzy próbowali mi doradzić/pomóc samochód niestety sprzedałem otrzymałem zadowalającą mnie sumę, sprawie sobie następne :P.

kupujący powiedział mi że jak go zrobi to mi napisze co tam sie stało.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 29 sty 2018, 21:56

I co było ?? Chyba nie obluzowały się "klapki wirowe " ( czy jak to tam się pisze ) i chyba nie narobiły bałaganu w silniku ???

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl