[D2 FL ALL ] uszczelniacz skrzyni biegów 5hp
[D2 FL ALL ] uszczelniacz skrzyni biegów 5hp
Tak jak w temacie schodzę sobie dzisiaj pod auto patrze a tu leje mi się z uszczelniacza na skrzyni przy wyjściu na wał ( zaznaczone na fotce )
Może ktoś ma numer tego uszczelniacza i skrócony opis jego wymiany ( czy trzeba ściągać ten dekielek z tyłu po odkręceniu wału i kielicha czy nie )
pozdrawiam i czekam na info
Może ktoś ma numer tego uszczelniacza i skrócony opis jego wymiany ( czy trzeba ściągać ten dekielek z tyłu po odkręceniu wału i kielicha czy nie )
pozdrawiam i czekam na info
-
- Forum Audi A8
- Posty: 29
- Rejestracja: 05 sty 2011, 17:06
- Lokalizacja: Olsztyn
Nie trzeba ściągać tego metalowego dekielka do wymiany simeringu, zdemontuj wał najlepiej całkiem niby więcej roboty ale później będzie wygodniej, oczywiście wcześniej wydech także.
W skrzyni zostanie flansza, wykręcisz ją torxem tylko dobierz dobrze bo jak się omknie będzie kaplica, ja blokowałem sobie flansze wkręcając dwie śruby obok siebie i blokowałem meslem.
Podstaw sobie jakieś pojemnik bo pewnie odrobiona oleju sie jednak zleje.
U mnie sama wymiana tego uszczelniacza nie dała 100% zadowolenia i musiałem jednak ostatecznie zdemontować całą tą tylną część na której umocowany jest simering i dodatkowo uszczelniacz, ogólnie robota na max 2H.
Uszczelniacze chyba były dwa rodzaje, już nie pamiętam nr ale wiem że ten tańszy i bardziej popularny ( popularny w moim ASO )
W skrzyni zostanie flansza, wykręcisz ją torxem tylko dobierz dobrze bo jak się omknie będzie kaplica, ja blokowałem sobie flansze wkręcając dwie śruby obok siebie i blokowałem meslem.
Podstaw sobie jakieś pojemnik bo pewnie odrobiona oleju sie jednak zleje.
U mnie sama wymiana tego uszczelniacza nie dała 100% zadowolenia i musiałem jednak ostatecznie zdemontować całą tą tylną część na której umocowany jest simering i dodatkowo uszczelniacz, ogólnie robota na max 2H.
Uszczelniacze chyba były dwa rodzaje, już nie pamiętam nr ale wiem że ten tańszy i bardziej popularny ( popularny w moim ASO )
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
018409399B
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe
2 tygodnie temu wymieniałem ten zimering bo i u mnie ciekło.
Co do wymiany bardzo prosto-
-odkręcasz aluminiową osłonę skrzyni -2 sruby
-następnie wał- 6 śrub
-odkręcasz flansze-1 sruba
-wyciągasz flansz
-wyciągasz uszczelniacz
Składasz z powrotem
UWAGA- warto sprawdzić wymiary przed wymianą bo chyba dwa wymiary- bynajmniej zamówiony wcześniej był za duży-musiałem zamawiac drugi mniejszy
Co do wymiany bardzo prosto-
-odkręcasz aluminiową osłonę skrzyni -2 sruby
-następnie wał- 6 śrub
-odkręcasz flansze-1 sruba
-wyciągasz flansz
-wyciągasz uszczelniacz
Składasz z powrotem
UWAGA- warto sprawdzić wymiary przed wymianą bo chyba dwa wymiary- bynajmniej zamówiony wcześniej był za duży-musiałem zamawiac drugi mniejszy
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
1L wystarczy np. SHC Mobil
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Forum Audi A8
- Posty: 29
- Rejestracja: 05 sty 2011, 17:06
- Lokalizacja: Olsztyn
Korek wlewowy masz po prawej stronie/pasażera, nie da się go nie zauważyć jakieś 5cm od uszczelniacza, który będziesz wymieniał.
Przy okazji podpytam bo wymieniałem już 3 uszczelniacze i uzupełniałem stan w mechanizmach jednak nie mam 100% pewności co do przedniej komory półosi, czy ta komora jest przelewowa i stan się wyrówna, bo korek wlewowy jest tylko przy prawej półosi ?
Przy okazji podpytam bo wymieniałem już 3 uszczelniacze i uzupełniałem stan w mechanizmach jednak nie mam 100% pewności co do przedniej komory półosi, czy ta komora jest przelewowa i stan się wyrówna, bo korek wlewowy jest tylko przy prawej półosi ?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości