Yellow S8
muszę zostawić nutkę tajemnicy,otworki mają na celu odprowadzać pył i gazy tworzone przy tarciu klocka o tarcz...robertas pisze:Plewis, rozwijajac mysl... Nie spotkalem sie nigdy z taka firma, wiec pomyslalem ze te nawierty i frezy zrobil Ci jakis zaklad na zamowienie
Na przodzie mam Brembo 345mm 4 tłoczki ,mozna zmienic na cos wiekszego? ,interesuje mnie też stalowy oplot
Ostatnio zmieniony 27 paź 2016, 20:33 przez Plewis, łącznie zmieniany 1 raz.
Każda zmora znajdzie swojego amatora :-) Taki kolor juz parę razy widziałem na a/s8 nawet z klekotami pod maska. Dla mnie ten kolor to porażka dla właściciela może być cudo . Rynek zweryfikuje trafność modyfikacji w połączeniu z tym kolorem w przyszłości przy probie ewentualnej sprzedaży tego egzemplarza :-)
jakos sie tym nie martwie ,wszędzie gdzie sie pokaże pokazują mi takgryzzli pisze:Każda zmora znajdzie swojego amatora :-) Taki kolor juz parę razy widziałem na a/s8 nawet z klekotami pod maska. Dla mnie ten kolor to porażka dla właściciela może być cudo . Rynek zweryfikuje trafność modyfikacji w połączeniu z tym kolorem w przyszłości przy probie ewentualnej sprzedaży tego egzemplarza :-)
auto miało sie wyróżniać z tłumu szarych ósemek i chyba sie udaje do tej pory...
Plewis, no to tak jak myslalem... Czyli robil Ci to jakis zakladzik na frezarce cnc Choc mysle ze robiles sobie to sam Nawierty jak dla mnie spoko, ale frezy lipa... Mialem w A6 i A80, i powiem Ci wiecej takiego gowna nie zaloze juz na auto Przyznam ze poki bylo nowe to byly zajebiste, ale jak sie ruda pokazala we frezach tak hamowanie zaczelo byc slabsze... Zasada jest taka, ze trzeba to czesto czyscic bo zabijaja sie syfem z klockow i rdza... Wtedy hamowanie slabnie... i conajmniej co pol roku trzeba czyscic to... Jak na moje uzytkowanie to mija sie z celem... Dlatego juz frezowanych nnie zaloze... Z nawiertami jest o tyle dobrze ze tez zalatuja rdza, ale nie zapychaja sie jak frezowane sciezki i przy czysczeniu wystarczy wiertarka z wiertlem Tak ze jak zrobisz przody to nie frezuj i jak juz chcesz to tylko nawierc
co nazywasz wiochą ?gryzzli pisze: .Mojej opinii nie musisz brać pod uwagę mimo wszystko kiedyś ktoś kto konfigurowal to audi w salonie juz raz ja bardzo skrzywdził tym kolorem a teraz Ty jeszcze ja takim zawias em pokażesz .Pamiętaj samochódy audi są bardzo trudne do tuningu wizualnego po inzynierach po inglostat bo juz w swoich założeniach mają wyglądać na auta o sportowych genach a zrobić "wioche" to naprawdę żadna sztuka z takiego auta .
skrzywdzona kolorem żółtym?
pokaż mi swój ideał którym jezdzisz
tutaj masz żółtą R8 skrzywdzoną tez...
Porównanie s8 d2 do r8 to faktycznie porównanie na miejscu . Zastanów się czemu taki kolor żółty nie był oferowany w standardowej palecie a8/s8 d2 ? Nic bez przyczyny !Plewis pisze:co nazywasz wiochą ?gryzzli pisze: .Mojej opinii nie musisz brać pod uwagę mimo wszystko kiedyś ktoś kto konfigurowal to audi w salonie juz raz ja bardzo skrzywdził tym kolorem a teraz Ty jeszcze ja takim zawias em pokażesz .Pamiętaj samochódy audi są bardzo trudne do tuningu wizualnego po inzynierach po inglostat bo juz w swoich założeniach mają wyglądać na auta o sportowych genach a zrobić "wioche" to naprawdę żadna sztuka z takiego auta .
skrzywdzona kolorem żółtym?
pokaż mi swój ideał którym jezdzisz
tutaj masz żółtą R8 skrzywdzoną tez...
Ciekaw tez jestem jak Ci się prowadzi taka audi na takich 10 calowach felgach po polskich koleinach z takimi naciagnietymi oponami które nie mają praktycznie amortyzacji ?
gryzzli, prowadzi sie tak samo jak nawet na 10,5 J bo nie jedziesz felga po asfalcie tylko naciagnieta na felge opona Sporo osob tak jezdzi... Ale zasada jest prosta, im mniej gumy tym mniej amortyzacji, trzeba uwazac bardziej... Pytanie jest tylko takie kto i do czego auta uzywa, jak lata sie na codzien i spora ilosc km to tez odradzam taki zestaw
wszystko na ten temat z tym ,ze o amortyzacje dba porządny amortyzator i sprężyna a nie opona...robertas pisze:gryzzli, prowadzi sie tak samo jak nawet na 10,5 J bo nie jedziesz felga po asfalcie tylko naciagnieta na felge opona Sporo osob tak jezdzi... Ale zasada jest prosta, im mniej gumy tym mniej amortyzacji, trzeba uwazac bardziej... Pytanie jest tylko takie kto i do czego auta uzywa, jak lata sie na codzien i spora ilosc km to tez odradzam taki zestaw