jezier pisze:Kolego ja miałem identyczny problem po wymianie przepływomierza jak ręką odjął. Nie chce świrować znawcy ale sprawdź przepływkę bo nie wywalał mi błędu w vagu ale po wymianie problem zniknął pzdr
marekp750 pisze:Przepływka potrafi takie figle płatać.
Podmienić przepływomierz. Tak jak kolega wyżej napisał.
No i namówili. Logi:
- stara
http://vaglog.pl/log_277706.html
- nowa
http://vaglog.pl/log-002_004_awx14h.html
Co to dało? Dwie rzeczy:
1) uszczupliło portfel
2) 4 litrowy, 300 konny kondon jeździ jakby miał max 150KM
Do setki jeszcze się jakoś zbiera, ale czuć że coś jest nie tak, powyżej 100km/h nie chce się rozpędzać. W pewnym momencie myślałem że mi drogi do logowania braknie.
Dodatkowo podczas uruchamiania silnika zaraz po wymianie od razu nie zaskoczył i wywalił błąd sporadyczny czujnika wału (piątego z kolei jeśli dobrze liczę).
W temacie napięć, nowy akumulator, napięcie na zgaszonym na klemach 12.7V, sterownik widzi 11.6~11.7V, napięcie fizycznie na ecu 12.6V. Na odpalonym, włączone światła i nawiew: klemy 14V, widziane przez komp 13V, fizycznie na ecu 13.9V. Masa odniesienia dla fizycznego ecu brana z kielicha macphersona, bo już nie chciałem pruć zasilania ecu. Mogę się założyć o ćwiortke, że jakbym jednak ją rozpruł to wyszłoby na to samo. Gdybym jednak ją rozplótł w akcie braku innych pomysłów, ponawiam pytanie: gdzie jest punkt masowy z którego ciągną sterowniki silnika i asb? Czy to może ten oznaczony na schemacie jako '2. Earth point, right A pillar, above connector point'? Jeśli tak, to gdzie on dokładnie jest? Pod deską powyżej schowka?
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.