[D2 preFL ALL ] Centralny nie zamyka na pilota
witam wszyskich. jestem swiezym posiadaczem a8 2.8 lpg 1997. auto jak najbardziej ok. jeden maly problemik :-( . zamek centralny nie zamyka drzwi ale po zamknieciu od sierodka recznie, z pilota otwiera wszystko... wezyki wszystkie sa sprawne a pompka pracuje tylko przy ptwieraniu/ alarm dzial jak i domykanie szyb... w czym problem Koledzy??? posiadam rowniez kluczyk serwisowy. moze to tylko rozkodowany kluczyk ale nie chcem przekombinowac dlatego prosze o pomoc!!!
Kolego od tego jest odpowiedni dział http://www.a8team.pl/topics2/362.htm#2396 ;-)damian87 pisze:witam wszyskich
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
damian87, poczytaj sobie , może coś pomoże http://www.a8team.pl/topics16/1727.htm? ... alny+zamek , http://www.a8team.pl/topics16/5725.htm? ... alny+zamek
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- do stacyjki wkładasz jenden kluczyk - może być sam grot - tak aby włączyć zapłon ;-)Lightmen pisze:Witam to i ja sie podepne pod temat..przedewszystkim nie potrafie zrozumiec procedur, nikt nie okreslil krok po kroku tego kodowania czy programowania, na razie zrozumialem ze nie zaprogramuje bez drugiego kluczyka ( niekoniecznie z pilotem), moj problem polega na tym ze otwieralem/zamykalem autko na kluczyk bez problemu ale zacza dzialac z coraz to mniejszej odleglosci az w koncu wogole niezadzialal, otworzylem autko z kluczyka wlaczyl sie sie syrena alarmu wsadzilem kluczyk w stacyjke, auto odpalilo (odziwo bo myslalem ze nie odpali) i pojechalem do domu, dzien pozniej wymienilem baterie dodam ze mam kluczyk z trzema przyciskami, i dalej nie moge otwierac/zamykac kluczykiem ale auto odpala i dziala, moje pytanie jest czy po takiej histori musze programowac kluczyk, czy immo, i jak sie do tego zabrac....czy bo zmianie bateri kasuje sie pamiec kluczyka, i czy jest mozliwosc zrobienia tego vagie bez drugiego kluczyka...dziekuje
- drugim zamykasz i otwierasz zamek w dzrzwiach jednocześnie przytrzymując na pilocie zamykanie /otwieranie przytrzymując na pilocie przycik po 15 s, w każdej z pozycji
- wykonujesz tą czynność dwu krotnie
- i masz pilota zakodowanego
- ostatnio przerobiłem cały temat dorabiania oryginalnego kluczyka - kodowania kluczyka + imob u mnie więc wiem jaka to fajna zabawa.
ps: Skoro auto tobie odpala nie musisz kodować IMO wystarczy tylko, że zakodujesz PILOTA
Szukaj syczenia. Tam gdzie syczy masz nieszczelność.
Najczęściej jest to gumka siłownika klapy.
Nie musisz dobierać się do pompki. Wystarczy zdjąć tapicerkę klapy i będziesz widział co i jak.
Zdejmij przewód z siłownika i go zaślep jakąś śrubą na jakiś czas.
Oczywiście uważaj by zamek klapy był w pozycji otwartej.
Bo jak masz nie sprawną wkładkę to po zamknięciu możesz się już do niego nie dostać.
Można tak zrobić parę razy ale im dłużej będziesz przeciągał to, to niestety spalisz pompkę.
Najczęściej jest to gumka siłownika klapy.
Nie musisz dobierać się do pompki. Wystarczy zdjąć tapicerkę klapy i będziesz widział co i jak.
Zdejmij przewód z siłownika i go zaślep jakąś śrubą na jakiś czas.
Oczywiście uważaj by zamek klapy był w pozycji otwartej.
Bo jak masz nie sprawną wkładkę to po zamknięciu możesz się już do niego nie dostać.
Jeśli w układzie centralnego zamka jest nieszczelność to pompka pracuje tak długo aż nie zamknie wszystkich zamków ewentualnie nie wyłączy jej zabezpieczenie.Chris pisze: Siłownik klapy wpływa na kompletne niedziałanie centralnego zamka?
Można tak zrobić parę razy ale im dłużej będziesz przeciągał to, to niestety spalisz pompkę.
No to ja już tak paręnaście razy próbwałem... Jutro podejdę do tego siłownika i mam nadzieję, że to będzie właśnie to.
[ Dodano: 2016-10-15, 12:17 ]
Ok. Zdjąłem tapicerkę i faktycznie okazuje się, że gumka na siłowniku jest minimalnie sparciała.
Na jakimś forum wyczytałem, że można ją zastąpić czymś takim:
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... Items.html
więc chyba to zamówię.
Rozumiem, że do zakodowania na nowo potrzebuję jednak drugiego pilota?
[ Dodano: 2016-10-15, 12:17 ]
Ok. Zdjąłem tapicerkę i faktycznie okazuje się, że gumka na siłowniku jest minimalnie sparciała.
Na jakimś forum wyczytałem, że można ją zastąpić czymś takim:
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... Items.html
więc chyba to zamówię.
Rozumiem, że do zakodowania na nowo potrzebuję jednak drugiego pilota?
Masz może jakiś namiar na tą część?
Ta gumka, do której link podałem jest z tego tematu: http://forums.quattroworld.com/s4s6/threads/25634.phtml
Ta gumka, do której link podałem jest z tego tematu: http://forums.quattroworld.com/s4s6/threads/25634.phtml