[D3 ALL ] VAG K+CAN COMMANDER 3.6 co jest nie tak wybiórcz
[D3 ALL ] VAG K+CAN COMMANDER 3.6 co jest nie tak wybiórcz
Zakupiłem kabelek (powolna wysyłka - długo czekałem i nie wiem czy warto było)
uruchomiłem programik jak w okienku na zdjęciu
połączył się z kilkoma modułami ale w pozycji 61 (wymieniłem akumulator na nowy i chciałem dopisać) kicha - nie ma komunikacji
co robię źle albo jakim programem to ogarnąć ?
uruchomiłem programik jak w okienku na zdjęciu
połączył się z kilkoma modułami ale w pozycji 61 (wymieniłem akumulator na nowy i chciałem dopisać) kicha - nie ma komunikacji
co robię źle albo jakim programem to ogarnąć ?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Z programem rosstecha nie bangla, tylko z tym ale nie winie na razie kabla bo może to kwestia programu - program ma pusto w pozycji 61 (jak na fotce)
Używa(ł) ktoś tego programu - jak macie jest tam co po nr 61 czy też pusto
Używa(ł) ktoś tego programu - jak macie jest tam co po nr 61 czy też pusto
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Mówisz o tym na dole z High Speed 2.0 na inne - to tak wszystkie próbowałem
Zastanawia mnie dlaczego w tej pozycji 61 nic nie ma w opisie gdyby ktoś używał i mógł sprawdzić jak u niego jest byłbym wdziećzny
Zastanawia mnie dlaczego w tej pozycji 61 nic nie ma w opisie gdyby ktoś używał i mógł sprawdzić jak u niego jest byłbym wdziećzny
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Powiem Ci na przykladzie chinskich interfejsow - albo nie lacza sie ze wszystkim (czyli polaczy sie z jednym modulem czy sterownikiem ale z innym juz nie), albo polaczy sie, ale nie zakoduje go, albo nie potrafi zczytac np niektorych bankow.
Twojego nie znam, nie uzywalem, wiec nie pomoge. Jedynie moge polecic zakup VCDSa (nawet klona, byleby byl z pewnego zrodla), czy VASa, a najlepiej obu (bo czasem jednym nie zrobisz jednego co drugim i vice versa)
D3 to samochod do ktorego niezbedny jest komp, bo wydasz majatek na diagnostyke i jazde do elektrykow samochodowych i stracisz nostwo czasu.
Twojego nie znam, nie uzywalem, wiec nie pomoge. Jedynie moge polecic zakup VCDSa (nawet klona, byleby byl z pewnego zrodla), czy VASa, a najlepiej obu (bo czasem jednym nie zrobisz jednego co drugim i vice versa)
D3 to samochod do ktorego niezbedny jest komp, bo wydasz majatek na diagnostyke i jazde do elektrykow samochodowych i stracisz nostwo czasu.
Black Cars Matters
Do wożenia w schowku to od dawna już mam takie coś
i powiem że jako rzecz działająca zawsze i natychmiast bez potrzeby żadnego laptopa to całkiem nieźle się sprawdza
Niemniej dziś zamówiłem VCDS - zobaczymy wkrótce po pierwsze co przyjdzie i jak będzie "gadał"
i powiem że jako rzecz działająca zawsze i natychmiast bez potrzeby żadnego laptopa to całkiem nieźle się sprawdza
Niemniej dziś zamówiłem VCDS - zobaczymy wkrótce po pierwsze co przyjdzie i jak będzie "gadał"
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Mniej więcej tak, fajne jest o tyle że jest małe i stosunkowo niedrogie, kodowania obsługuje tyle że jest p o prostu trudno - nietypowe to i przez to wiadomo nie jest tak jak w VCDS a i opisów za bardzo nie ma choć np jak patrzyłem kodowanie zawieszenia to była w nim po Polsku instrukcja jak postępować, czyli na wycieczkę może leżeć na dnie bagażnika a do poważniejszych zastosować wiadomo VCDS.
at en kabelek z początku postu jedzie do zwrotu chyba szkoda zachodu z nim walczyć w D3
at en kabelek z początku postu jedzie do zwrotu chyba szkoda zachodu z nim walczyć w D3
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2