Jakby ktoś sobie chciał sam zregenerować, lub zobaczyć jak to w środku wygląda:
Łożyska w tym jedno igiełkowe można sobie dobrać po wymiarze i wymienić, trzeba akurat uważać na tulejkę pokazaną na 4 zdj od końca.
Aktualnie czekam na info od paru osób dotyczące wykonania tryba (które u mnie się połamało) z metalu - tak, że jedynym słabym elementem pozostanie już tylko pasek (robi go i CONTI).
Także koszt regeneracji nie przekroczy parę, lub paręnaście złotych w zależności od uszkodzenia obudowy i zatarcia łożysk. Silniki bardzo rzadko padają, podobnie jak czujniki halla (niestety zalane, więc wymieniać trzeba całość, choć i pewnie to da się obejść).
Kleić można silikonem i klejem do szyb.
Jako, że TRW/VW zmienił "kasete" w późniejszych modelach, na lepiej pomyślany patent, jest też możliwa opcja jej przekładki, ale z obudową (trzeba ciąć na pół i łączyć, lub wyciągać silnik, co takie proste wcale nie jest).
Starszy typ z Passata pasuje (właściwa różnica jest w silniku, gdzie przeciążeniówką w D3 zajmuje się czujnik halla), ale stara "kaseta" to to samo.
Na alle bardzo rzadko pokazują się nowe elementy jako "zestawy naprawcze" - z TRW oficjalnie tego nie dostaniemy, ciężko jest kupić sam kompletny silnik bez zacisku), także wszystko to jak się pojawi, w 99% jest kradzione.
Ludzie, którzy oficjalnie zajmują się regeneracją tych silniczków nie są chętni do współpracy i nie chcą sprzedać pojedynczych elementów. Z 90% z nich wymienia je na części używane, zmieniając jedynie ew. paski i łożyska.
[D3 ALL ] EBC - elektryczny hamulec postojowy
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
[D3 ALL ] EBC - elektryczny hamulec postojowy
Black Cars Matters
Niestety, muszę cię zmartwić - też kiedyś kupiłem nowe w ASO i niestety, jeden z nich był sprawny niecałe 2 lata.panton pisze:dobrze, że wymieniłem na nowe - na kolejne 5 lat spokój z tematem.....Michał
Chyba zadziałał tutaj proces planowanego starzenia się produktu
Drugi regenerowałem pół roku później po przecieku płynu hamulcowego.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-