[S8 D2 02 LPG ] stag-300 premium przełączanie na PB
Reduktor w końcu wymieniony.
Niestety mam problem z temperaturą gazu. Albo padł PS02 albo coś jest nie teges.
Dziś rano po zapaleniu auta temperatura reduktora - 17 , gazu - 15; po przejechaniu ok 7km, temperatura silnika 90, reduktora - 82, gazu 26. Wydaje mi się, że bardzo powoli rośnie temp LPG. Czy jest to normalne?
Czy ktoś mógłby rzucić okiem na plik osc?
Jak sprawdzić czy PS02 działa poprawnie?
link do pliku z oscyloskopu stag:
twin rano
Niestety mam problem z temperaturą gazu. Albo padł PS02 albo coś jest nie teges.
Dziś rano po zapaleniu auta temperatura reduktora - 17 , gazu - 15; po przejechaniu ok 7km, temperatura silnika 90, reduktora - 82, gazu 26. Wydaje mi się, że bardzo powoli rośnie temp LPG. Czy jest to normalne?
Czy ktoś mógłby rzucić okiem na plik osc?
Jak sprawdzić czy PS02 działa poprawnie?
link do pliku z oscyloskopu stag:
twin rano
W programie ac gas synchro wejdź w zakładkę: ustawienia sterownika gazu i Czujniki i tam masz Cz. temp. reduktora. Ustaw tak aby było lub CT-LE-4K7 lub CT-04-2K bo do twina zazwyczaj te 2 czujniki podchodzą, a jeśli nie będzie ok to spróbuj na jeszcze innych.Domowy pisze:Reduktor w końcu wymieniony.
Niestety mam problem z temperaturą gazu. Albo padł PS02 albo coś jest nie teges.
Dziś rano po zapaleniu auta temperatura reduktora - 17 , gazu - 15; po przejechaniu ok 7km, temperatura silnika 90, reduktora - 82, gazu 26. Wydaje mi się, że bardzo powoli rośnie temp LPG. Czy jest to normalne?
Czy ktoś mógłby rzucić okiem na plik osc?
Jak sprawdzić czy PS02 działa poprawnie?
link do pliku z oscyloskopu stag:
twin rano
Do PS-02 na bank ustaw jak pisałem CT-02-2K
Kiedyś dużo szybciej przełączało się na gaz, teraz przełączyło dopiero jak parkowałem pod pracą. Gaz całą drogę poniżej progu przełączania 25'Clesdud pisze:Domowy pisze:Reduktor w końcu wymieniony.
Niestety mam problem z temperaturą gazu. Albo padł PS02 albo coś jest nie teges.
Dziś rano po zapaleniu auta temperatura reduktora - 17 , gazu - 15; po przejechaniu ok 7km, temperatura silnika 90, reduktora - 82, gazu 26. Wydaje mi się, że bardzo powoli rośnie temp LPG. Czy jest to normalne?
Czy ktoś mógłby rzucić okiem na plik osc?
Jak sprawdzić czy PS02 działa poprawnie?
link do pliku z oscyloskopu stag:
twin rano
Temperaturę gazu masz ok, natomiast po zmianie reduktorów zmieniłeś napewno też czujnik temperatury- zmień w ustawieniach ac gas synchro na inny rodzaj czujnika temperatury reduktora
czujnik temperatury wkręciłem stary.
zakupiłem razem z reduktorem czujnik temp stag gdyby stary się ukręcił, mogę podmienić:
http://enerma.pl/pl/czujniki/3996-czujnik-temperatury-stag-27kohm-oryginal.html
lesdud pisze:W programie ac gas synchro wejdź w zakładkę: ustawienia sterownika gazu i Czujniki i tam masz Cz. temp. reduktora. Ustaw tak aby było lub CT-LE-4K7 lub CT-04-2K bo do twina zazwyczaj te 2 czujniki podchodzą, a jeśli nie będzie ok to spróbuj na jeszcze innych.Domowy pisze:Reduktor w końcu wymieniony.
Niestety mam problem z temperaturą gazu. Albo padł PS02 albo coś jest nie teges.
Dziś rano po zapaleniu auta temperatura reduktora - 17 , gazu - 15; po przejechaniu ok 7km, temperatura silnika 90, reduktora - 82, gazu 26. Wydaje mi się, że bardzo powoli rośnie temp LPG. Czy jest to normalne?
Czy ktoś mógłby rzucić okiem na plik osc?
Jak sprawdzić czy PS02 działa poprawnie?
link do pliku z oscyloskopu stag:
twin rano
Do PS-02 na bank ustaw jak pisałem CT-02-2K
zapomniałem wkleić link do ustawień:
twin ustawienia
mam ustawione dokładnie tak jak mówisz.
reduktor - CT-04-2k
gaz - CT-02-2k
PS02 jest przeniesiony za filtr FL02. czyli reduktor -> FL02 -> PS02 -> listwy z kompensacją
edit.1:
czujnik temp reduktora jest wkręcony zamiast śrubki trzymającej blachę od króćców wody w reduktorze.
edit.2
chyba znalazłem w czym może być problem:
temp przełączania na LPG = 40'C (mierzona na reduktorze)
temp przełączania na PB = 25'C (min temp LPG po której następuje przełączenie na PB)
Ostatnio zmieniony 26 paź 2016, 15:36 przez Domowy, łącznie zmieniany 1 raz.
pisałeś: " temperatura reduktora - 17 , gazu - 15" to są temperatury na plusie czy minusie co ci wskazuje? bo ja myślałem że na minusie i dlatego mówiłem, że źle ustawione czujniki. W każdym razie czujniki rano powinny wskazywać temperaturę zbliżoną do temp. otoczenia.
A co do ustawień to temperatura przełączenia zmień na 35 (a nawet na 30 bo hanki ładnie se radzą w tej temp.)
W parametrach ciśnienie kalibracji ustaw minimalne na 0,8 bo powypala ci głowice
A co do ustawień to temperatura przełączenia zmień na 35 (a nawet na 30 bo hanki ładnie se radzą w tej temp.)
W parametrach ciśnienie kalibracji ustaw minimalne na 0,8 bo powypala ci głowice
temperatury były dodatnie. sorki za głupi sposób zapisu.lesdud pisze:pisałeś: " temperatura reduktora - 17 , gazu - 15" to są temperatury na plusie czy minusie co ci wskazuje? bo ja myślałem że na minusie i dlatego mówiłem, że źle ustawione czujniki. W każdym razie czujniki rano powinny wskazywać temperaturę zbliżoną do temp. otoczenia.
A co do ustawień to temperatura przełączenia zmień na 35 (a nawet na 30 bo hanki ładnie se radzą w tej temp.)
W parametrach ciśnienie kalibracji ustaw minimalne na 0,8 bo powypala ci głowice
ustawienie temperatury:
chyba znalazłem w czym może być problem:
temp przełączania na LPG = 40'C (mierzona na reduktorze)
temp przełączania na PB = 25'C (min temp LPG po której następuje przełączenie na PB)
Domowy pisze:temperatury były dodatnie. sorki za głupi sposób zapisu.lesdud pisze:pisałeś: " temperatura reduktora - 17 , gazu - 15" to są temperatury na plusie czy minusie co ci wskazuje? bo ja myślałem że na minusie i dlatego mówiłem, że źle ustawione czujniki. W każdym razie czujniki rano powinny wskazywać temperaturę zbliżoną do temp. otoczenia.
A co do ustawień to temperatura przełączenia zmień na 35 (a nawet na 30 bo hanki ładnie se radzą w tej temp.)
W parametrach ciśnienie kalibracji ustaw minimalne na 0,8 bo powypala ci głowice
ustawienie temperatury:
Obrazek
chyba znalazłem w czym może być problem:
temp przełączania na LPG = 40'C (mierzona na reduktorze)
temp przełączania na PB = 25'C (min temp LPG po której następuje przełączenie na PB)
No też napisałem Ci że temp. przełączenia na gaz. 30 - max 35
a temperaturę przełączenia na PB mam na 10 i nic się nie dzieje złego
Tobie przerzuca na benzynę bo temperatura gazu na pewno spada poniżej bo jak masz włączone ogrzewania a mały obieg zasila również reduktor to grzejąc w kabinie obniżasz też temperaturę reduktora i gazu
Ostatnio zmieniony 26 paź 2016, 15:52 przez lesdud, łącznie zmieniany 1 raz.
ok, zmienię parametry i zobaczymy czy wracając z roboty zdąży się przepiąćlesdud pisze:Domowy pisze:temperatury były dodatnie. sorki za głupi sposób zapisu.lesdud pisze:pisałeś: " temperatura reduktora - 17 , gazu - 15" to są temperatury na plusie czy minusie co ci wskazuje? bo ja myślałem że na minusie i dlatego mówiłem, że źle ustawione czujniki. W każdym razie czujniki rano powinny wskazywać temperaturę zbliżoną do temp. otoczenia.
A co do ustawień to temperatura przełączenia zmień na 35 (a nawet na 30 bo hanki ładnie se radzą w tej temp.)
W parametrach ciśnienie kalibracji ustaw minimalne na 0,8 bo powypala ci głowice
ustawienie temperatury:
Obrazek
chyba znalazłem w czym może być problem:
temp przełączania na LPG = 40'C (mierzona na reduktorze)
temp przełączania na PB = 25'C (min temp LPG po której następuje przełączenie na PB)
No też napisałem Ci że 30 - max 35
a temperaturę przełączenia na PB mam na 10 i nic się nie dzieje złego
odnośnie:
mam tak nisko bo przy full bucie spada ciśnienie do 0,64 ... temu też będę musiał się bliżej przyjrzeć.lesdud pisze:W parametrach ciśnienie kalibracji ustaw minimalne na 0,8 bo powypala ci głowice