Dociskałem do końca na zamknięciu, otwierałem i nic się nie zmieniło. Jak podklepywało tak podklepuje dalej.Apophis pisze:no tak ma być ale dociskałeś?
[D3 03 4.2MPI ] Klepiacy popychacz czy wtrysk?
Mi też tak poklepywalo czasem w volvo s80 i tez po szybkiej jezdzie np autostarą, w drodze do chorwacji auto zostało w Austrii haha tak waliło, że nie było sęsu dalej jechać, w drodze powrotnej auto wziąłem i odziwo dojechalem do domu.
Okazało się że na jednym cylindrze nie ma w ogóle kompresji, gniazdo wypaliło.
Okazało się że na jednym cylindrze nie ma w ogóle kompresji, gniazdo wypaliło.
\preston81 pisze:podobnie??
??
To już nie chrobocze, tylko dobrze napier... stuka.
[ Dodano: 2016-10-26, 21:00 ]
Marku, stawiam na popychacz. Nie słyszałem aby klapy tak miarowo stukały i z taką częstością, ale jeśli możesz, to wrzuć filmik.marekp750 pisze:Klapy w kolektorze ssącym potrafią tak stukać.
Znam dwa takie autka...
Ściągnij osłonę (by dojść do gruszek).
Dociśnij ręką dźwignię w kierunku pracy gruszki.
Zobacz czy zmienia się dźwięk.
Bądź dobry jak chleb.
Kolego to jest standardowa procedura raczej bo za robociznę zapłacisz sporo więc lepiej wymienić wszystkie i zapomnieć o temacie.pavel44 pisze:A gdyby byłby to popychacz to jest jakikolwiek sposób żeby namierzyć który czy po prostu wymienić wszystkie na danej głowicy?
Ostatnio zmieniony 28 paź 2016, 13:04 przez Gecio, łącznie zmieniany 1 raz.
Więc tak miska zdjęta w smogu były jakieś kawałki drucików jakby od jakichś zabezpieczeń a w misce na dnie leżał kawałek pierścionka takiego o średnicy coś jak obrączka na palec do ślubu. Wszystko było metalowe bo łapał magnes. Poza tym smog czysty jak sitko w domu do odcedzania
Auto zostało do poniedziałku ponieważ ściągamy pokrywy zaworów gdyż i tak z nich cieknie oraz będą wyciągane wałki rozrządów jak i cały przód auta... Podejrzenie jest ze coś się zużyło na górze gdyż tam klepało cały czas.
Auto zostało do poniedziałku ponieważ ściągamy pokrywy zaworów gdyż i tak z nich cieknie oraz będą wyciągane wałki rozrządów jak i cały przód auta... Podejrzenie jest ze coś się zużyło na górze gdyż tam klepało cały czas.
Jak w większości przypadków w D3 ;-)uzlik pisze:Krótki bit torx, oczkowa 10 z grzechotką i odrobinę cierpliwości
[ Dodano: 2016-10-30, 15:38 ]
Link do filmiku:
Co z tym silnikiem jest nie tak? Pracuje równo, żadnych drgań, błędów brak, jednak dźwięk jakiś niepokojący. BFM powinien być praktycznie niesłyszalny, a tu naparzają wtryskiwacze i jeszcze jakieś dziwne dzwonienie.
Bądź dobry jak chleb.
Niestety nie mam dobrych wieści.
Mechanik zdjął pokrywy zaworów i mam zatarte wałki rozrządu. Opiłki leżą dokoła wałków oraz kawałek ślizgu od łańcucha rozrządu. W głowicy są takie wałeczki nierozbieralne i one też są trochę wyślizgane jak wałki.
Sprawdzaliśmy kompresję i na każdym jest od 13 do 15. Czyli głowic nie ruszamy.
Logicznie myśląc poprzez spadek wydajności pompy zaczęły się zacierać wałki i inne elementy na górze silnika. Jak na razie zamawiam pompę oleju ze smogiem, wałki rozrządu, uszczelki pokryw zaworów, ślizgi łańcucha rozrządu (chyba że są w komplecie z napinaczami to też). Dalej czyszczenie kanalików, pokryw zaworów oraz innych elementów jakie można sprawdzić i wyczyścić.
Jutro z rana wyjadą przodem i wyciągną wałki żeby sprawdzić jak wygląda motor troszkę głębiej.
Kilka zdjęć wałków i ogólnie wnętrza pod pokrywami.
Pozdrawiam
Grzegorz
Mechanik zdjął pokrywy zaworów i mam zatarte wałki rozrządu. Opiłki leżą dokoła wałków oraz kawałek ślizgu od łańcucha rozrządu. W głowicy są takie wałeczki nierozbieralne i one też są trochę wyślizgane jak wałki.
Sprawdzaliśmy kompresję i na każdym jest od 13 do 15. Czyli głowic nie ruszamy.
Logicznie myśląc poprzez spadek wydajności pompy zaczęły się zacierać wałki i inne elementy na górze silnika. Jak na razie zamawiam pompę oleju ze smogiem, wałki rozrządu, uszczelki pokryw zaworów, ślizgi łańcucha rozrządu (chyba że są w komplecie z napinaczami to też). Dalej czyszczenie kanalików, pokryw zaworów oraz innych elementów jakie można sprawdzić i wyczyścić.
Jutro z rana wyjadą przodem i wyciągną wałki żeby sprawdzić jak wygląda motor troszkę głębiej.
Kilka zdjęć wałków i ogólnie wnętrza pod pokrywami.
Pozdrawiam
Grzegorz