części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 98 ] Drgania w przedziale 90-140 km/h

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 14 wrz 2016, 21:49

Jest jeszcze jedna opcja, tyle że niezbyt bezpieczna, ale podejmę się tego, bo u mnie też coś jeszcze buczy.

rozpinamy wszystkie półosie i monujemy tylko przeguby zewnętrzne na śrubę do koła aby się to nie rozleciało. Linka, drugi samochód i jazda - wtedy będzie jesne czy to napęd czy to koła.
I`m the LPG master

Gość

Post autor: Gość » 14 wrz 2016, 21:52

rozpędzisz A8 na lince do ponad 100??

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 14 wrz 2016, 21:55

Po tym przykręcić połosie przednie i znów test potem wał i podobnie, a na samym końcu półosie tylne. Diagnoza byłby 100%. Ale bezpieczeństwo takiego zabiegu na niskim poziomie <faktycznie> frog dał rade jechać 180 na hol :]
xyz

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 14 wrz 2016, 22:33

Na pewno ma każdy w swojej okolicy drogę która jest prosta, mało uczęszczana. Do 100 km można rozpędzić, tym bardziej że silnik może być włączony więc hamulec skuteczny. Oczywiście lina musi być długa.

Wystarczy zdrowy nawet 1.9 tdi i uzyska się taką prędkość. Myślę że gra warta świeczki - bo po co dokładać kolejne pieniądze i potem się wściekać że to jednak nie to?
pavel44 pisze:Po tym przykręcić połosie przednie i znów test potem wał i podobnie
Była chyba mowa na forum o tym że jednak zdrowo jest dla naszych skrzyń i torsenów praca równocześnie na dwie osie - i tutaj dokładniejsza diagnoza może niestety nie dojść do skutku.

Chyba że w pozycji "N" można tak na chwilę zrobić, nie wiem...
I`m the LPG master

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 14 wrz 2016, 22:46

Przy manualu może i wykonalne ale przy tipie to podejrzewam, że skrzynia mogłaby wyzionąć ducha..
xyz

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 14 wrz 2016, 23:11

puzzel1 pisze:danishow, zniwelowałeś u siebie te wibracje?
Tak, u mnie były to opony. Założyłem komplet nowych i wibracje ustały ...lecz teraz znowu się pojawiają, tylko przy 130km/h <hmm>

Sokół
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 76
Rejestracja: 08 cze 2016, 13:04
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sokół » 15 wrz 2016, 08:28

Ja też miałem spore wibracje, najpierw z przodu (komplet nowych felg i opon Dunlop)
zmieniłem przód na tył i wybracje z tyłu
Myślałem że felga krzywa - może kurierowi spadła
ale na prostowaniu wyszło że jest ok
zamówiłem używki opony ale z gwarancją i jest ok teraz można jeżdzić - a opony na reklamację

Wydaję mi sie że problem leży w kauczuku bo teraz opony są ze sztucznego robione

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 wrz 2016, 09:01

danishow pisze:...lecz teraz znowu się pojawiają, tylko przy 130km/h
Daniel ale Ty już tam prawie bieżnika nie masz <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 16 wrz 2016, 17:16

Jednak u mnie przyczyną tych drgań była kwestia wyważenia kół, dzisiaj byłem u innego wulkanizatora który wyważył mi z dokładnością do 2g, no i teraz to auto płynie a nie wpada w turbulencje jak samolot <hihi>

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 16 wrz 2016, 21:06

Marcin, z przodu od wewnętrznej strony faktycznie już go prawie nie ma ale z tyłu (tam wyczuwam wibracje) jest jeszcze sporo gumy. No nic, na razie nie planuję szybszych tras więc poczekam z szukaniem jak będzie trochę więcej czasu.

Jankor
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 15
Rejestracja: 24 lis 2015, 18:46
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jankor » 21 wrz 2016, 18:12

U mnie przyczyną były pierścienie centrujące, redukujące średnicę felgi 66,5 do średnicy piasty 57,1. Te zwykłe plastykowe, które dostałem z felgami to szajs. Nie centrują dokładnie. Pozostaje luz 2-3 mm. Kumpel dotoczył mi pod wymiary 66,5 / 57,1 szersze z twardego tworzywa i jak ręką odjął. Autko płynie i nie ma tych wkurzających drgań. <okok> .

Gruba

[S8 D2 98 ] Drgania w przedziale 90-140 km/h

Post autor: Gruba » 28 paź 2016, 13:03

Witam wszystkich. Przeczytałem post i dołączam do tematu. Ja na razie walczę z oponami. dwie z czterech zakupionych mają bicie i są odkształcone. Będę je reklamował. Niestety po założeniu starych bicie jest nadal. Być może winę ponosi lekko krzywa felga. Oponiarze mówią że nie. Szukam dalej przyczyny. Acha. Jeden przegub wewnętrzny wymieniłem. Miał luz.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 28 paź 2016, 13:12

u mnie drgania już praktycznie zniknęły. Zalożyłem zimowe używki Dunkopa z 2014 roku z dobrym bieżnikiem i jak po stole. Cos tam mi drga lekko ale to od półosiek chyba...

w każdym razie wymiana na opony markowe jak najbardziej na duży +

Gruba, co Ty masz za opionki u siebie?
to nie jest zwykły napęd...to

Gruba

[S8 D2 98 ] Drgania w przedziale 90-140 km/h

Post autor: Gruba » 28 paź 2016, 18:50

Niestety z braku kaski pokusiłem się na Imperial ecosport 245/45/18. Poczytałem na necie i niby ok. Ale nie u mnie. Dwie do śmieci po pomiarze na Hunterze. Będę reklamował. Dzisiaj założyłem stare 245/40/18 w miejsce tych dwóch i przełożyłem na przód. Wibracje przeniosły się bardziej na przód. Wiem, że qattro wymaga takich samych opon, ale muszę się przemęczyć i sprawdziłem krzywą felgę. Być może resztę bicia jest od niej. Nie mam skąd załatwić innych kół. Mam jeden komplet, ale coś poszukam.

[ Dodano: 2016-10-28, 18:50 ]
Nie piszcie, że jak kupiłeś chinole to masz... Czasami jest lepiej. Czasami gorzej. Są ważniejsze sprawy niż buty do Aśki.

Gość

Post autor: Gość » 28 paź 2016, 19:25

Jeździj tak to zaraz bedziesz torsena wymieniał. Sory ale to sa sprawy jasne nie masz na nowe kup uzywki nie masz wcale nie jeźdizj bo bedziesz tu klepał posty zaraz co mi terkocze w skrzyni...

CHinole to syf i sie tak wielu przekonało o tym że szkoda pisać. Z dobrą marką bywa lipa jak sie wadliwe cos trafi od nieuczciwego sprzedawcy a chinole to przecie skądś te oszczednosci maja prawda?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl