[D4 11 ] Prośba o pomoc w wyborze silnika TDI
[D4 11 ] Prośba o pomoc w wyborze silnika TDI
Witam,
nosze się z zamiarem kupna A8 D4 około 2011 - 2012 roku i w związku z tym mam jedno pytanie, jaki silnik lepeij wybrać 3.0 czy 4.2?
Słyszałem, że różnice w spalaniu są minimalne, choć wydaje się to aż nieprawdopodobne skoro jest tyle KM więcej i pojemność prawie 50% większa.
Jak ktoś mógłby doradzić ewentualnie podzielć się ile pali średnio jeden a ile drugi.
Z góry dziekuję:)
nosze się z zamiarem kupna A8 D4 około 2011 - 2012 roku i w związku z tym mam jedno pytanie, jaki silnik lepeij wybrać 3.0 czy 4.2?
Słyszałem, że różnice w spalaniu są minimalne, choć wydaje się to aż nieprawdopodobne skoro jest tyle KM więcej i pojemność prawie 50% większa.
Jak ktoś mógłby doradzić ewentualnie podzielć się ile pali średnio jeden a ile drugi.
Z góry dziekuję:)
No z 4.2tdi z d3 nie ma chyba porownania pancernoscia ale wedlug mnie to najsluszniejsze tdi w d4
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Uważam, że jeżeli byłoby mnie stać na D4 to i można by trochę kasy dozbierać i kupić te 4.2 Choć 3.0 też nie jest złą jednostką.
Są ludzie co chcą mieć nowy lub nowszy samochód aby tylko było, z najmniejszym silnikiem i ubogim wyposażeniem (w 80 % ABY SIĘ POKAZAĆ) albo są i też tacy co wolą więcej dołożyć, i mieć wóz na pełnej k..ie
Są ludzie co chcą mieć nowy lub nowszy samochód aby tylko było, z najmniejszym silnikiem i ubogim wyposażeniem (w 80 % ABY SIĘ POKAZAĆ) albo są i też tacy co wolą więcej dołożyć, i mieć wóz na pełnej k..ie
I`m the LPG master
Dzięki bardzo za odpowiedzi, ja nie patrzę na cenę tego i tego, tylko na koszt eksploatacji, mój kuzyn ma V8 w Bentleyu i mówi, że więcej nie chce, ponieważ jak coś się dzieje z silnikiem, to trzeba cały wyciągać i jest dramat:( Dlatego też wolę się wcześniej dowiedzieć czy tu jest tak samo:)
Ja nie jeżdżę mega dynamicznie ( 2 małych dzieci ) i planowałem A7, ale niestety znaleźć 5 osobowy jest bardzi ciężko i dlatego myślę coraz bardziej o A8:)
Jedno dla mnie jest istotne, czy 3.0 w takeij budzie w ogóle jedzie i czy ten silnik nie jest jakiś nieudany:)
Ja nie jeżdżę mega dynamicznie ( 2 małych dzieci ) i planowałem A7, ale niestety znaleźć 5 osobowy jest bardzi ciężko i dlatego myślę coraz bardziej o A8:)
Jedno dla mnie jest istotne, czy 3.0 w takeij budzie w ogóle jedzie i czy ten silnik nie jest jakiś nieudany:)
Najlepiej jak by się ktoś wypowiedział kto objeżdżał takie 3.0, bo na papierze fakt ładnie przyśpiesza. Ale też nie wiadomo jak ten silnik sobie radzi z tą budą bez gazu w podłodze, tzn. elastyczność, pełen komplet ludzi + bagaże itd. W każdym razie począwszy od A4 a skończywszy na A8 - siedzą tam te silniki, ludzie jeżdzą i nie słyszłem jakiś złych opinii na ten silnik. W budzi D4 jest on na pewno bardziej dopracowany, jak np. w A6 C6 lub A8 D3. Powstaje tylko pytanie - na plus czy na minus.
I`m the LPG master
Jechać to i jedzie 3.0 ale na trase to logiczne że 4.2 lepsze pod względem dynamiki i spalania ponieważ przy ponad 200 km/h 4.2 mniej spali a obroty nie przekraczają 2tyś obrotów a w 3.0 przekraczają grubo ponad i przez to pewnie więcej pali . Tak na prawdę to w trase nie zobaczysz różnicy kolosalnej no może te 1l na 100km ale czy to takie ważne przy takim samochodzie ?