[D3 03 4.2MPI ] Klepiacy popychacz czy wtrysk?
Wałki rozrządu zatarte, dźwigienki popychaczy też trochę ruszone a wióry prawdopodobnie są właśnie z którejś dźwigienki gdyż klepał popychacz od strony pasażera w rogu (za kilka dni rozbierzemy motor to sprawdzimy co się stało dokładnie). Panewki korbowodowe po sprawdzeniu też okazały się już do wymiany. głowice trzymają kompresję więc część gratów pójdzie na sprzedaż. Nic do tego silnika nie dostaniesz w zamienniku. Tylko Serwis VW/Audi.magoma pisze:Witam. Gecio, czy mógłbyś napisać czy zdiagnozowałeś problem, co z panewkami?
Mam chyba taki sam problem i nie wiem co robić?
Pozdrawiam
Za panewki korbowodowe powiedzieli mi coś około 950zł + wałki rozrządu + wszystkie dźwigienki popychaczy + pompa oleju = około 10 tys zł.
Więc jutro przyjeżdża do mnie używany silnik na rocznej gwarancji mechanicznej za 6 tys z wysyłką. Przezbrajamy, montujemy skrzynie + nowy olej + filtr, poza tym leci inny dyfer (krótszy) + nowy olej i oby tylko na tym się skończyło.
Jeżeli masz dokładną diagnozę co się dokładnie stało to coś z używki mogę Ci sprzedać tylko musisz poczekać bo jest od zajebania roboty przy montażu.
Pozdrawiam
Grzegorz
[ Dodano: 2016-11-15, 14:21 ]
Gecio pisze:[ Dodano: 2016-11-15, 13:52 ]Nie da się dostać takiego samego. Tylko z serwisu. A starego naprawić się nie da.pepi pisze:ma być taki sam jak twoja skrzynia ma
nie może być inny
Jedyne co mi się zgadza to symbole: silnika, skrzyni i dyferencjału. BFM, GQF, EYC
tutaj chodzi o przełożenia jego czyli przedni dyfer i tył ma mieć takie same oznaczenie literowe jest nie ważne
[ Dodano: 2016-11-15, 15:07 ]
http://allegro.pl/most-tylny-tyl-eyc-au ... 81430.html
[ Dodano: 2016-11-15, 15:07 ]
http://allegro.pl/most-tylny-tyl-eyc-au ... 81430.html
Po wymianie silnika wszystko działa poprawnie. Wydałem 9000-10000zł. Silnik 4.2 BFM (2004r) 6000zł + olej Liqui Moly 5W30 (8L) + filtr MannFilter, olej w skrzyni ATF (6L) + filtr + uszczelka, dyferencjał + olej 75W90 (1,5L), nowy pasek rozrządu Gates, nowy płyn wspomagania (oryginalny 1,5L), nowy płyn chłodzący (12L), nowe uszczelki pokryw zaworów z kompletem oringów itp. + 2500zł robocizna.
Nic nie puka, nie stuka, nie kopci. Automat działa płynnie (nie robiłem żadnych adaptacji). Muszę zaadoptować na nowo coś w systemie gdyż wyskakuje mi złe zainstalowanie czujnika skrętu kierownicy czy jakoś tak.
Czy wie ktoś co dokładnie się instaluję na nowo po odłączeniu akumulatora??
Nic nie puka, nie stuka, nie kopci. Automat działa płynnie (nie robiłem żadnych adaptacji). Muszę zaadoptować na nowo coś w systemie gdyż wyskakuje mi złe zainstalowanie czujnika skrętu kierownicy czy jakoś tak.
Czy wie ktoś co dokładnie się instaluję na nowo po odłączeniu akumulatora??