[D3 ALL ] Głuche stuki quattro
[D3 ALL ] Głuche stuki quattro
Witam serdecznie. To moj pierwszy post i z gory dziekuje za podpowiedzi. Fora przeglądałem i nic nie znalazlem.
Wyglada to tak, ze przy zimnym silniku i normalnej jeździe nic sie nie dzieje. Gdy zaczyna sie jazda w korkach po zatrzymaniu podczas ruszania w tylnej czesci auta czuc punktowe szarpniecia i po kilku metrach ustaje . Zatrzymanie i ruszanie i to samo. Po dłuższej jeździe w korkach coraz intensywniej. Podpora wału cala. Na pewno to pochodzi z tylu.
Pomocy
Wyglada to tak, ze przy zimnym silniku i normalnej jeździe nic sie nie dzieje. Gdy zaczyna sie jazda w korkach po zatrzymaniu podczas ruszania w tylnej czesci auta czuc punktowe szarpniecia i po kilku metrach ustaje . Zatrzymanie i ruszanie i to samo. Po dłuższej jeździe w korkach coraz intensywniej. Podpora wału cala. Na pewno to pochodzi z tylu.
Pomocy
wiele rzeczy z tyłu może dawać objawy stukania od tulei wahaczy, poprzez podporę dyferencjału, na przegubach wału oraz tylnego dyfra kończąc...
Najlepiej w takim przypadki jechać na stacje diagnostyczna i niech przetrzepią tył na podnośniku czy kanale...chyba że masz sam taką możliwość to pod auto z latareczką i wszystko po kolei oglądać, macać, szarpać...
Najlepiej w takim przypadki jechać na stacje diagnostyczna i niech przetrzepią tył na podnośniku czy kanale...chyba że masz sam taką możliwość to pod auto z latareczką i wszystko po kolei oglądać, macać, szarpać...
to nie jest zwykły napęd...to
To ja sie podzielę swoim problemem. U mnie akurat inna sytuacja. Występuje tylko i wyłącznie po dłuższym postoju, ale do rzeczy. Wrzucam D ruszam do przodu na max skręconych kołach w lewo i jest taki objaw jakby były koła zblokowane i następuje przeskakiwanie kół i stukanie i po chwili (powiedzmy przejechanie 3 metrów) stłuchac stuk i samochód jedzie już normalnie. miał ktos podobny problem? Obstawiam torsena, ale nie chcę na darmo rozbierać.
Sprawdzałeś układ hamulcowy z tyłu. Nie zauważyłeś, że może to być zależne od tego ?piterekke pisze:Gdy zaczyna sie jazda w korkach po zatrzymaniu podczas ruszania w tylnej czesci auta czuc punktowe szarpniecia i po kilku metrach ustaje . Zatrzymanie i ruszanie i to samo. Po dłuższej jeździe w korkach coraz intensywniej.
Stojąc w korku trzymasz nogę na hamulcu. Może coś z zaciskiem nie tak jest skoro w zawieszeniu wygląda wszystko ok.