[S8 D2 02 LPG ] RS8 czas na D2
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Przemek21 - dobre projekty nie lubią oszczędności , ale zrobisz oczywiście jak uważasz. Jeśli masz jakieś ciekawe graty to pisz śmiało
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Przemek21 pisze:Przemówię po długiej przerwie,jak już pisałem w temacie Uturbienie 4,2 badanie rynku
Po moich przygodach stwierdziłem że nie warto bawić się w żaden tuning tylko cieszyć się bezawaryjnością naszych seryjnych aut lub po prostu kupić mocną serie nie koniecznie audi
U mnie poległa elektronika co chwile coś (a w szczególności nagminne palenie się cewek )oraz sporo niedoróbek
Podałem się i miałem dosyć tego samochodu,myślałem nawet żeby sprzedać je na części
Ale upłynęło trochę czasu,odetchnąłem i stwierdziłem że skoro wpakowałem w nie tyle kasy oraz posiadam mnóstwo gratów od różnych audi (s8 manual rs6 s4) to dam sobie jeszcze jedną szanse i nie odpuszczę projektu.
Teraz już wszystko będzie robione u mnie na miejscu
W poniedziałek start
Najmądrzejsze co w tym temacie zostało powiedziane. Dobrze, że się uczysz na błędach a szkoda, że nie doceniłeś tego co masz Audi S8 2002 roku. Samochód niepowtarzalny, który powinien wg. mnie pozostać w oryginale, a nie dłubany przez ... profesjonalnych amatorów.
Kosmy masz racje że nie powinienem go ruszać ale teraz to już za póżno
Chociaż jak by wszystko działało tak jak należy, auto powodowało banana na twarzy
samochód znowu rozebrany w drobny mak ( jutro wstawię jakieś foty z tego artystycznego nieładu)
Z dobrych wieści magik cieplaka na czwartek skończy nowe turbo ( wysłał fotkę )
co się dowiedziałem to że obudowa jest modzona z t76 wirnik ssący garreta korpus łożysk również. Resztę informacji napiszę w czwartek jak będzie na miejscu
[ Dodano: 2016-11-15, 21:39 ]
fota
Chociaż jak by wszystko działało tak jak należy, auto powodowało banana na twarzy
samochód znowu rozebrany w drobny mak ( jutro wstawię jakieś foty z tego artystycznego nieładu)
Z dobrych wieści magik cieplaka na czwartek skończy nowe turbo ( wysłał fotkę )
co się dowiedziałem to że obudowa jest modzona z t76 wirnik ssący garreta korpus łożysk również. Resztę informacji napiszę w czwartek jak będzie na miejscu
[ Dodano: 2016-11-15, 21:39 ]
fota
do 4,2 tylko 1 turbo?
[ Dodano: 2016-11-17, 16:59 ]
S8-1997 with RS6 C5 engine, 6spd tdi 01E, upgraded RS6 turbos, custom built exhaust manifolds, A8 intake camshafts, wagners ic's, bigger fuel rails, AN8 fuel line, walbro 450lph fuel pump in catchtank, EV14 1000cc/95lb fuel injectors, RS6 brakes, RS6 rear diff modified with LSD, KW competition 2-way and more in my S8/RS8 ciekawe ile trzeba budżetu na to
[ Dodano: 2016-11-17, 16:59 ]
S8-1997 with RS6 C5 engine, 6spd tdi 01E, upgraded RS6 turbos, custom built exhaust manifolds, A8 intake camshafts, wagners ic's, bigger fuel rails, AN8 fuel line, walbro 450lph fuel pump in catchtank, EV14 1000cc/95lb fuel injectors, RS6 brakes, RS6 rear diff modified with LSD, KW competition 2-way and more in my S8/RS8 ciekawe ile trzeba budżetu na to
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Pewnie z 50tyś zł - same Wagnery pewnie kosztuja 12tyś
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Tak sobie teraz patrze - ze jednak więcej niż 50K
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Tak tylko jedne .co do silników rs6 c5 nie są tak wytrzymałe jak pancerne ABZ( faktem jest że to nowsza konstrukcja i na pewno mniej zabawy przy takiej przekładce chociaż jak na początku były przymierzane graty od rs6 też brakowało miejsca )
Dziś wyleciała stara wiązka i na jej miejsce wskoczy nowa przygotowana pod ten projekt
[ Dodano: 2016-11-17, 21:47 ]
A i czekamy na nowe wałki rozrządu bo jak wiadomo w silniku wolnossąncym mają inną charakterystykę
Teraz będą takie (dziś przyszła specyfikacja )teraz trzeba oczekiwać na wykonanie około pięciu tygodni
[ Dodano: 2016-11-18, 17:00 ]
Właśnie przyszło nowe turbo na porządnych wirnikach a co najważniejsze na łożyskach
jutro przymiarki
Dziś wyleciała stara wiązka i na jej miejsce wskoczy nowa przygotowana pod ten projekt
[ Dodano: 2016-11-17, 21:47 ]
A i czekamy na nowe wałki rozrządu bo jak wiadomo w silniku wolnossąncym mają inną charakterystykę
Teraz będą takie (dziś przyszła specyfikacja )teraz trzeba oczekiwać na wykonanie około pięciu tygodni
[ Dodano: 2016-11-18, 17:00 ]
Właśnie przyszło nowe turbo na porządnych wirnikach a co najważniejsze na łożyskach
jutro przymiarki
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Nie na temat - ale warto zobaczyć - http://audisrs.com/archive/rs6-engine-o ... 33129.html
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Korzystając z okazji że auto rozebrane zostało odświeżone podwozie i wyleciał bak ( wiadomo stały problem jak jest mniej niż 1/3 baku samochód gaśnie )
W tylne zawieszenie też zawitają tuleje poliuretanowe
[ Dodano: 2016-12-03, 10:30 ]
Czekając na nową wiązkę z nowymi wtyczkami do cewekm, zawitały cewki od FSI
wyczytałem że to dobry pomysł przy aucie z większą mocą
muszla od turbo też już przerobiona (w końcu dopieszczone tak jak być powinno )
moje stare turbo na sprzedasz jak by ktoś zainteresowany
W tylne zawieszenie też zawitają tuleje poliuretanowe
[ Dodano: 2016-12-03, 10:30 ]
Czekając na nową wiązkę z nowymi wtyczkami do cewekm, zawitały cewki od FSI
wyczytałem że to dobry pomysł przy aucie z większą mocą
muszla od turbo też już przerobiona (w końcu dopieszczone tak jak być powinno )
moje stare turbo na sprzedasz jak by ktoś zainteresowany