[D3 04 4.0TDI ] Motor na stół - instrukcja
[D3 04 4.0TDI ] Motor na stół - instrukcja
Witam,
Jako, że na wiosnę szykuje się akcja wyjmowania zespołu napędowego na stół, a 4.0TDI jeszcze nie wyjmowałem, to czy ktoś poratuje jakimiś instrukcjami i radami?
Celem będzie robienie rozrządu i chyba wymiana sprzęgła przy okazji. Macie jakieś sugestie co przy okazji zrobić bo dostęp jest utrudniony? Narazie biorę pod uwagę: łańcuchy, koła, napinacze, sprzęgło.
Pozdro i dzięki
Jako, że na wiosnę szykuje się akcja wyjmowania zespołu napędowego na stół, a 4.0TDI jeszcze nie wyjmowałem, to czy ktoś poratuje jakimiś instrukcjami i radami?
Celem będzie robienie rozrządu i chyba wymiana sprzęgła przy okazji. Macie jakieś sugestie co przy okazji zrobić bo dostęp jest utrudniony? Narazie biorę pod uwagę: łańcuchy, koła, napinacze, sprzęgło.
Pozdro i dzięki
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Uszczelniacz wału z tyłu , ogólnie wszystkie tylne możliwe miejsca do wycieku oleju
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Z grubsza to elsa potrzebna tylko do momentów i kolejności dokręcania. Zedrzesz przód to całością wyjedziesz do przodu. Jeśli masz podnośnik kolumneowy to razem z ramą w dół wyjedziesz całością. Przewody odepniesz zaraz przy ECU i ni będziesz musiał rozpinać nic bezpośrednio przy silniku. Polecałbym odzyskać czynnik klimatyzacji i pozabezpieczać układ.
PW
PW
Mam jedynie zurawia hydraulicznego wiec w gre wchodzi wyjazd do przodu
Co do czesci to bedziemy Michale w kontakcie niedlugo sie odezwe i powoli czesci bede kompletowal
Co do czesci to bedziemy Michale w kontakcie niedlugo sie odezwe i powoli czesci bede kompletowal
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Koniecznie Lepiej etapowo żeby od razu z grubej gotówki nie wyskakiwać
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Mam tylko nadzieje ze sie nie wydam za bardzo jeszcze nie wiem ile sprzeglo moze kosztowac bo rozrzad w 5 na pewno sie zamknie tak mysle.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Konwerter z ZF 2200-2300zl , regeneracja pewnie mniej ale raczej nie warto
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
W regeneracje juz sie nie bawie. Turbina mnie nauczyla
[ Dodano: 2016-11-14, 16:58 ]
Tak się tylko przypominam Może ktoś coś instrukcję
[ Dodano: 2016-11-14, 16:58 ]
Tak się tylko przypominam Może ktoś coś instrukcję
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Ogólnie się nie śpieszy ale wole od razu zgłębiac wiedzę i być przygotowanym Dzięki dzięki
[ Dodano: 2016-11-15, 06:51 ]
A więc tak...
Rozrząd komplet:
1x 059109217C
1x 057109218K
1x 079109467AE
1x 079109507G
1x 079109229D
1x 059109229L
1x 059109229K
1x 059109229J
Koła zębate:
2x 059109077E
2x 057109116J
1x 079109570AP
1x 079109570AD
Uszczelniacz wału(o ten Wam chodziło?):
1x 079103051J
czy
1x 09E321243
I pytanie, czy jest zasadność wymiany ślizgów?
1x 059109469F
1x 059109469E
1x 079109510M
Na koniec sprzęgło... Ktoś może podać mi numer? Bo w ETKA są 4 sprzęgła o różnych numerach i nie do końca wiem które
Następne pytanie to koło zębate środkowego łańcucha. Dwa łańcuchy się ze sobą nachodzą i w ETKA jest pokazane tam jedno koło z dolnego łańcucha a ze środkowego już nie i nie znam numeru tej części. Ktoś poratuje? Chyba, że te koła zębate są podwujne? Bo analogicznie by to wyglądało w łączeniach środkowego łańcucha z głowicami...
[ Dodano: 2016-11-15, 06:51 ]
A więc tak...
Rozrząd komplet:
1x 059109217C
1x 057109218K
1x 079109467AE
1x 079109507G
1x 079109229D
1x 059109229L
1x 059109229K
1x 059109229J
Koła zębate:
2x 059109077E
2x 057109116J
1x 079109570AP
1x 079109570AD
Uszczelniacz wału(o ten Wam chodziło?):
1x 079103051J
czy
1x 09E321243
I pytanie, czy jest zasadność wymiany ślizgów?
1x 059109469F
1x 059109469E
1x 079109510M
Na koniec sprzęgło... Ktoś może podać mi numer? Bo w ETKA są 4 sprzęgła o różnych numerach i nie do końca wiem które
Następne pytanie to koło zębate środkowego łańcucha. Dwa łańcuchy się ze sobą nachodzą i w ETKA jest pokazane tam jedno koło z dolnego łańcucha a ze środkowego już nie i nie znam numeru tej części. Ktoś poratuje? Chyba, że te koła zębate są podwujne? Bo analogicznie by to wyglądało w łączeniach środkowego łańcucha z głowicami...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Z tego co wiem konwertery z ZF też są regenerowane tylko przez fabrykę (z tego co ja wiem) osobiście robiłem już 2 razy konwerter w 4.2 pd i 3.0 on w tym pierwszym padła regeneracja w midparts cena 1200zł kolega sie skusił ponieważ dają 3 lata gwarancji u siebie w 3.0 robiłem w automatsentyrz cena chyba 800zł ja mam na "nowym" konwerterze przelatane już 8 tys km i nie było problemów u kolegi na początku coś jeszcze obroty falowały lecz ustały wiec osąd należy do Ciebie jeszcze dodam ze jak szukałem konwertera regenerowanego przez ZF do 3.0 tdi to trzeba było czekać do 2 miesięcy pytałem u 3 sprzedawców i odpowiedz była podobna.michalwruszak pisze:Konwerter z ZF 2200-2300zl , regeneracja pewnie mniej ale raczej nie warto
Czas w moim przypadku to nie problem bo zbieram graty i planuje u siebie robić w garażu na wiosne/wczesne lato jak będzie długo jasno i przyzwoicie ciepło
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Bo Twój też sobie zregenerowali i sprzedali. Z turbinami jest to samo. Mam firmę pod Wrocławiem co zamawiam turbinę regenerowaną i mam w ciągu tygodniu odesłać im wymienioną starą Ale normalnie bez układów to trzeba dać swoją i dadzą regenerowaną. A tak ogólnie to kupując nową część nie trzeba nic oddawać
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG