![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB/LPG ] Jaki Akumulator ma być seryjnie?
[D2 95 4.2PB/LPG ] Jaki Akumulator ma być seryjnie?
A8 d2 4.2
mam włożony aku 74ah - ale patrząc po ilości miejsca to tam chyba idzie coś większego.
Jakie macie pojemności u siebie???
mam włożony aku 74ah - ale patrząc po ilości miejsca to tam chyba idzie coś większego.
Jakie macie pojemności u siebie???
Podpis zastrzelony przez regulamin.
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Rozkoduj kod wyposażenia na tej stronie i wszystko się wyjaśni.
http://www.audiklub.org/wyposazenie.html
3 rząd 3 pozycja chyba
http://www.audiklub.org/wyposazenie.html
3 rząd 3 pozycja chyba
Re: Jaki Akumulator ma być seryjnie?
Pojemność akumulatora była zależna od wielu czynników, mianowicie od rodzaju silnika, i wyposażenia.-pawlo111 pisze:A8 d2 4.2
mam włożony aku 74ah - ale patrząc po ilości miejsca to tam chyba idzie coś większego.
Jakie macie pojemności u siebie???
Najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie jest poproszenie kogoś o rozkodowanie VIN-u bo np w jednym był seryjnie dajmy na to 74 Ah a w innym już 100 Ah.
Wiadomo pojazd który nie posiadał szyberdachu, systemu nagłośnienia Boże

Tak więc poproś kogoś o rozkodowanie i będziesz wiedział co miałeś fabrycznie wciśnięte w zadeczek

U mnie w 4.2 jest akumulator 110 i jest wszystko OKI
Pozdrawiam
Pozdrawiam
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Info o aku masz (3-znakowe) m.in na wlepce:
Cytat:
9DA battery 12 V/63 Ah - 380 A, no duty-free
9DB battery 12 V/64 Ah - 380 A, duty-free and free of cost
9DC battery 12 V/64 Ah - 380 A with duty drawback
J1A battery 380 A (64 Ah)
J1B battery 380 A (64 Ah) duty-free and freeof cost
J1C battery 380 A (64 Ah) with duty drawback
J1D battery 380 A (72 Ah)
J1E battery 220 A (40 Ah)
J1F battery 265 A (50 Ah)
J1G battery 450 A (92 Ah)
J1L battery 280 A (60 Ah)
J1N battery 420 A (75 Ah)
J1P battery 220 A (44 Ah)
J1R battery 420 A (82 Ah)
J1S battery 265 A (55 Ah)
J1T battery 300 A (66 Ah)
J1U battery 450 A (95 Ah)
J1V battery 480 A (85 Ah)
J1X battery 375 A (62 Ah)
J0A battery 175 A (36 Ah)
J0B battery 250 A (50 Ah)
J0C battery 220 A (45 Ah)
J0D BATTERY 12V/45AH-220A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0F battery 320 A (70 Ah)
J0G battery 265 A (54 Ah)
J0H BATTERY 12V/54AH-265A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0J battery 300 A (63 Ah)
J0K battery 45 Ah (export)
J0L battery 340 A (70 Ah)
J0M battery 360 A (80 Ah)
J0N battery 330 A (61 Ah)
J0P battery 320 A (50 Ah) duty-free and freeof cost
J0Q battery 54 Ah (for export)
J0R battery 380 A (80 Ah)
J0S battery 220 A (45 Ah) with duty drawback
J0T battery 320 A (50 Ah) with duty drawback
J0U battery 265 A (54 Ah) with duty drawback
J0V battery 300 A (63 Ah) with duty drawback
J0W battery 410 A (88 Ah)
J0X battery 400 A (88 Ah)
J0Y battery 480 A (110 Ah)
J0Z battery 520 A (110 Ah)
Cytat:
9DA battery 12 V/63 Ah - 380 A, no duty-free
9DB battery 12 V/64 Ah - 380 A, duty-free and free of cost
9DC battery 12 V/64 Ah - 380 A with duty drawback
J1A battery 380 A (64 Ah)
J1B battery 380 A (64 Ah) duty-free and freeof cost
J1C battery 380 A (64 Ah) with duty drawback
J1D battery 380 A (72 Ah)
J1E battery 220 A (40 Ah)
J1F battery 265 A (50 Ah)
J1G battery 450 A (92 Ah)
J1L battery 280 A (60 Ah)
J1N battery 420 A (75 Ah)
J1P battery 220 A (44 Ah)
J1R battery 420 A (82 Ah)
J1S battery 265 A (55 Ah)
J1T battery 300 A (66 Ah)
J1U battery 450 A (95 Ah)
J1V battery 480 A (85 Ah)
J1X battery 375 A (62 Ah)
J0A battery 175 A (36 Ah)
J0B battery 250 A (50 Ah)
J0C battery 220 A (45 Ah)
J0D BATTERY 12V/45AH-220A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0F battery 320 A (70 Ah)
J0G battery 265 A (54 Ah)
J0H BATTERY 12V/54AH-265A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0J battery 300 A (63 Ah)
J0K battery 45 Ah (export)
J0L battery 340 A (70 Ah)
J0M battery 360 A (80 Ah)
J0N battery 330 A (61 Ah)
J0P battery 320 A (50 Ah) duty-free and freeof cost
J0Q battery 54 Ah (for export)
J0R battery 380 A (80 Ah)
J0S battery 220 A (45 Ah) with duty drawback
J0T battery 320 A (50 Ah) with duty drawback
J0U battery 265 A (54 Ah) with duty drawback
J0V battery 300 A (63 Ah) with duty drawback
J0W battery 410 A (88 Ah)
J0X battery 400 A (88 Ah)
J0Y battery 480 A (110 Ah)
J0Z battery 520 A (110 Ah)
-
- Forum Audi A8
- Posty: 19
- Rejestracja: 17 cze 2015, 22:59
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Chris
- Lokalizacja: Łódź
AKUMULATOR do A8 D2
koledzy UWAGA !!!
post dla tych którzy bezskutecznie szukają właściwego akumulatora do A8 D2 według etki czyli np. 92Ah 450A
są różne normy podawania wartości prądu tj. norma DIN i norma EN ( jest jeszcze co prawda IEC i SAE)
zwykle serwisy podają tą pierwszą i wtedy bezskutecznie szukamy Accu o takiej wartości na rynku i znajdujemy go TYLKO w serwisie gdyż te ( nie wszystkie oczywiście ) "zapominają nas poinformować o tej rozbieżności norm i kodowania.
w efekcie można albo kupić za ok. 800 PLN aku 92Ah 450A w normie DIN i cieszyć się "właściwym" modelem albo kupić taki sam tylko że w EN czyli np 92Ah 760A i mieć dokładnie TO SAMO za 1/3 ceny ;-)
tyle w temacie nieosiągalnych modeli według specyfikacji
pozdrawiam
post dla tych którzy bezskutecznie szukają właściwego akumulatora do A8 D2 według etki czyli np. 92Ah 450A
są różne normy podawania wartości prądu tj. norma DIN i norma EN ( jest jeszcze co prawda IEC i SAE)
zwykle serwisy podają tą pierwszą i wtedy bezskutecznie szukamy Accu o takiej wartości na rynku i znajdujemy go TYLKO w serwisie gdyż te ( nie wszystkie oczywiście ) "zapominają nas poinformować o tej rozbieżności norm i kodowania.
w efekcie można albo kupić za ok. 800 PLN aku 92Ah 450A w normie DIN i cieszyć się "właściwym" modelem albo kupić taki sam tylko że w EN czyli np 92Ah 760A i mieć dokładnie TO SAMO za 1/3 ceny ;-)
tyle w temacie nieosiągalnych modeli według specyfikacji
pozdrawiam
Lepiej wstawić akumulator większy niż mniejszy. Chyba, że liczy się waga.
Jeśli bilans energetyczny instalacji jest dodatni ostatecznie w 100% naładowany będzie i 50 Ah i 500 Ah. Z tym, że ten drugi z natury będzie miał większy prąd rozruchowy a w razie problemów w sytuacji awaryjnej pozwoli dłużej czerpać z niego energię. Mniejsza rezystancja szeregowa, możliwy szybszy rozruch, większe możliwości poboru prądu podczas ładowania stałym napięciem z alternatora. Dla mnie same plusy - zawsze kupuję akumulator największy jaki się mieści.
Jeśli bilans energetyczny instalacji jest dodatni ostatecznie w 100% naładowany będzie i 50 Ah i 500 Ah. Z tym, że ten drugi z natury będzie miał większy prąd rozruchowy a w razie problemów w sytuacji awaryjnej pozwoli dłużej czerpać z niego energię. Mniejsza rezystancja szeregowa, możliwy szybszy rozruch, większe możliwości poboru prądu podczas ładowania stałym napięciem z alternatora. Dla mnie same plusy - zawsze kupuję akumulator największy jaki się mieści.
Kot też jest Quattro