części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 95 4.2PB/LPG ] Jaki Akumulator ma być seryjnie?

Awatar użytkownika
-pawlo111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 66
Rejestracja: 19 kwie 2015, 23:35
Lokalizacja: RKL

[D2 95 4.2PB/LPG ] Jaki Akumulator ma być seryjnie?

Post autor: -pawlo111 » 07 sie 2015, 12:48

A8 d2 4.2

mam włożony aku 74ah - ale patrząc po ilości miejsca to tam chyba idzie coś większego.

Jakie macie pojemności u siebie???
Podpis zastrzelony przez regulamin.

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 07 sie 2015, 12:53

95h varta

Gość

Post autor: Gość » 07 sie 2015, 13:15

Też miałem wedle jakiejs sklepowej specyfikacji 75Ah i działał kilka lat. Ale w zupełności lepiej mi pasuje obecne 110 :)

Awatar użytkownika
-pawlo111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 66
Rejestracja: 19 kwie 2015, 23:35
Lokalizacja: RKL

Post autor: -pawlo111 » 07 sie 2015, 14:09

a nie jest tak że aku będzie przeładowany albo za mało doładowany jak jakieś wielkie bydle dam? czy też w a8 może być coś OD DO np 70ah do 110ah
Podpis zastrzelony przez regulamin.

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 07 sie 2015, 14:17

ja mam od kiedy kupiłem 74Ah wsadzonego... musiałem troche gąbek nawpychać, żeby nie latał :) ogólnie palenie bez problemu jak narazie ;)

Gość

Post autor: Gość » 07 sie 2015, 15:40

Moj 110 w doskonałej kondycji. Altki sa 120 i 150A więc daja rade ładowac duże tez.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 07 sie 2015, 15:50

Rozkoduj kod wyposażenia na tej stronie i wszystko się wyjaśni.
http://www.audiklub.org/wyposazenie.html

3 rząd 3 pozycja chyba

ernesto

Re: Jaki Akumulator ma być seryjnie?

Post autor: ernesto » 09 sie 2015, 19:27

-pawlo111 pisze:A8 d2 4.2

mam włożony aku 74ah - ale patrząc po ilości miejsca to tam chyba idzie coś większego.

Jakie macie pojemności u siebie???
Pojemność akumulatora była zależna od wielu czynników, mianowicie od rodzaju silnika, i wyposażenia.
Najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie jest poproszenie kogoś o rozkodowanie VIN-u bo np w jednym był seryjnie dajmy na to 74 Ah a w innym już 100 Ah.
Wiadomo pojazd który nie posiadał szyberdachu, systemu nagłośnienia Boże :) lamp ksenonowych podgrzewanych foteli itp będzie wyrabiał mniejszy akumulator.

Tak więc poproś kogoś o rozkodowanie i będziesz wiedział co miałeś fabrycznie wciśnięte w zadeczek ;)

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 09 sie 2015, 21:23

U mnie w 3,7L siedzi oryginalny akumulator Audi 95 Ah, wymieniany w 2012 roku ...według VIN-u powinien być 92. Alternator 150A.

Awatar użytkownika
Peter-s8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:59
Lokalizacja: mazowiecki

Post autor: Peter-s8 » 09 sie 2015, 22:01

U mnie w 4.2 jest akumulator 110 i jest wszystko OKI





Pozdrawiam
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 10 sie 2015, 07:59

Info o aku masz (3-znakowe) m.in na wlepce:

Cytat:
9DA battery 12 V/63 Ah - 380 A, no duty-free
9DB battery 12 V/64 Ah - 380 A, duty-free and free of cost
9DC battery 12 V/64 Ah - 380 A with duty drawback
J1A battery 380 A (64 Ah)
J1B battery 380 A (64 Ah) duty-free and freeof cost
J1C battery 380 A (64 Ah) with duty drawback
J1D battery 380 A (72 Ah)
J1E battery 220 A (40 Ah)
J1F battery 265 A (50 Ah)
J1G battery 450 A (92 Ah)
J1L battery 280 A (60 Ah)
J1N battery 420 A (75 Ah)
J1P battery 220 A (44 Ah)
J1R battery 420 A (82 Ah)
J1S battery 265 A (55 Ah)
J1T battery 300 A (66 Ah)
J1U battery 450 A (95 Ah)
J1V battery 480 A (85 Ah)
J1X battery 375 A (62 Ah)
J0A battery 175 A (36 Ah)
J0B battery 250 A (50 Ah)
J0C battery 220 A (45 Ah)
J0D BATTERY 12V/45AH-220A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0F battery 320 A (70 Ah)
J0G battery 265 A (54 Ah)
J0H BATTERY 12V/54AH-265A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0J battery 300 A (63 Ah)
J0K battery 45 Ah (export)
J0L battery 340 A (70 Ah)
J0M battery 360 A (80 Ah)
J0N battery 330 A (61 Ah)
J0P battery 320 A (50 Ah) duty-free and freeof cost
J0Q battery 54 Ah (for export)
J0R battery 380 A (80 Ah)
J0S battery 220 A (45 Ah) with duty drawback
J0T battery 320 A (50 Ah) with duty drawback
J0U battery 265 A (54 Ah) with duty drawback
J0V battery 300 A (63 Ah) with duty drawback
J0W battery 410 A (88 Ah)
J0X battery 400 A (88 Ah)
J0Y battery 480 A (110 Ah)
J0Z battery 520 A (110 Ah)

Chris75
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 17 cze 2015, 22:59
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Chris
Lokalizacja: Łódź

AKUMULATOR do A8 D2

Post autor: Chris75 » 10 lis 2016, 19:14

koledzy UWAGA !!!
post dla tych którzy bezskutecznie szukają właściwego akumulatora do A8 D2 według etki czyli np. 92Ah 450A
są różne normy podawania wartości prądu tj. norma DIN i norma EN ( jest jeszcze co prawda IEC i SAE)
zwykle serwisy podają tą pierwszą i wtedy bezskutecznie szukamy Accu o takiej wartości na rynku i znajdujemy go TYLKO w serwisie gdyż te ( nie wszystkie oczywiście ) "zapominają nas poinformować o tej rozbieżności norm i kodowania.
w efekcie można albo kupić za ok. 800 PLN aku 92Ah 450A w normie DIN i cieszyć się "właściwym" modelem albo kupić taki sam tylko że w EN czyli np 92Ah 760A i mieć dokładnie TO SAMO za 1/3 ceny ;-)
tyle w temacie nieosiągalnych modeli według specyfikacji
pozdrawiam

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 16 lis 2016, 08:41

Lepiej wstawić akumulator większy niż mniejszy. Chyba, że liczy się waga.
Jeśli bilans energetyczny instalacji jest dodatni ostatecznie w 100% naładowany będzie i 50 Ah i 500 Ah. Z tym, że ten drugi z natury będzie miał większy prąd rozruchowy a w razie problemów w sytuacji awaryjnej pozwoli dłużej czerpać z niego energię. Mniejsza rezystancja szeregowa, możliwy szybszy rozruch, większe możliwości poboru prądu podczas ładowania stałym napięciem z alternatora. Dla mnie same plusy - zawsze kupuję akumulator największy jaki się mieści.
Kot też jest Quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl