części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.0TDI ] Motor na stół - instrukcja

Motostacja

Post autor: Motostacja » 17 lis 2016, 11:16

Podobno regeneracja konwertera polega na jego przepłukaniu :P w PL robią za 600zł, korzystał ktoś bezpośrednio z usług regeneracji konwertera w ZF? czy robią to wysyłkowo ? i jaki koszt takiej zabawy?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 17 lis 2016, 11:20

No to ja kupię jakiegoś rupiecia na wymianę, jeśli się inaczej nie da. A mój jest sprawny tylko wydaje dziwny kwik jakby sekunda-dwie po zmianie biegu. Kilku sprawdzających powiedziało, że to lockup wiec sobie je rozkręcę i zobaczę co tam siedzi a może coś naprawię i sprzedam :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 17 lis 2016, 13:40

Konwertera nie rozkrecisz.
W polsce robia regeneracje tylko ze efekt koncowy jest jakos taki totolotkowy.Albo pada odrazu albo jezdzi dlugo albo chwile po gwarancjizaczyna siadac.
Mi wytrzymal okolo roku i wsumie poza dziwkiem kijka w szprychach nie bylo innych niedomagan.
Teraz mam regenerowany od ZF .Narazie zrobil jakies 6 tys wiec za wiele nie powiem

Motostacja

Post autor: Motostacja » 17 lis 2016, 20:08

ile płaciłeś w ZF i w jaki sposób wykonałeś u nich regeneracje wysyłkowo?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 17 lis 2016, 20:21

Ja załatwiałem Adamowi :)
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

yasio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 171
Rejestracja: 22 wrz 2011, 11:39
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: yasio » 28 lis 2016, 21:56

Kup zestaw rozrządu swag jakość oe z tego co pamietam koszt ok 2.8tys oczywiście bez kół zębatych a ślizgi trzeba wymieniać bo sie zużywają tzn wycierają

witanus
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 14 lip 2016, 14:28
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: witanus » 22 gru 2016, 13:53

hej,

Ponieważ bez specjalistycznego sprzętu 2-krotnie wyciągałem motor, podzielę się moim spostrzeżeniem. Bezwzględnie wyciągaj całość razem tzn. silnik z skrzynią biegów, a dopiero potem odkręć skrzynię od silnika. Za pierwszym razem niestety nie mając żadnego doświadczenia wyciągałem sam silnik. Potem przyszedł mechanik i mówi że nie ma opcji by go scalić i stwierdził iż koniecznym jest wyciąganie kołyski i skrzyni.

Za drugim razem wyjechałem całością. Było znacznie łatwiej i szybciej - również dlatego iż już wiedziałem co odkręcać ;)

Moją przygodę z wyciąganiem motoru - opisałem na forum:
www.a8team.pl/d3-03-40tdi-wymiana-silni ... t20597.htm
Mam mnóstwo zdjęć - jak coś oczywiście udostępnię. Od razu powiem kup sobie możliwie najlepszy klucz płaski 16 oraz 18 mm - pisałem o tym w poście. Koniecznie musisz mieć żurawia do silnika bez tego masakra - wierz mi - ćwiczyłem. Jak coś pisz....... powodzenia !!!

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 22 gru 2016, 14:11

Zurawia mam.. kluczy tez pod dostatniem :) koniecznie zespol to wiem. O tym tez instrukcja mowi :) poza tym sprzeglo tez bede robil :P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

JanekS13
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 537
Rejestracja: 22 wrz 2013, 16:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: JanekS13 » 29 gru 2016, 08:46

Mój właśnie wyjechał na salony :(

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 29 gru 2016, 09:20

Widzę, nie całkiem według instrukcji... :P Długo zeszło wytachanie go?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

JanekS13
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 537
Rejestracja: 22 wrz 2013, 16:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: JanekS13 » 29 gru 2016, 11:35

ok 5 h dwie osoby

yasio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 171
Rejestracja: 22 wrz 2011, 11:39
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: yasio » 29 gru 2016, 21:55

Kolego chyba pierwszy raz to robiłeś dlatego 5 godzin jak wiesz co kręcić to 2 - 2.5 goździki Max i masz na zewnątrz <amasz> Oczywiście korzystając z podnośnika

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 30 gru 2016, 07:15

Inaczej robi się czyjeś a inaczej chucha się na swoje :P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl