Witam szanownych, od pół roku dokańczam prace Dziadka Yoyo i auto jest niemal całkowicie dopieszczone. (niestety kosztem prawie 100% ceny zakupu ale przynajmniej zasuwa jak trzeba) i mam pytanie - mając silnik z 4 sondami lambda, (wymienione na nowe) i sporadycznym błędem bank0/1 too lean możliwe jest że poprzedni artyści gazownicy przestawili mapy PB w ecu? (komputer qmax miał zwarcie pomiedzy jednąlambdą a druga. - jak można się domyślić efektem była konecznosć wymiany wypalonego katalizatora) z marszu wyciąga jakieś +17 na długoterminowej korekcie (wszystko na benzynie) nieraz wyjeździłem 2/3 baki na pb z kasowaniem błędów ale korekta nie poprawiła się bardzo.
Czy można to zaprogramować od zera ? Da się wymienić soft na taki który w ogóle tylko będzie korzystał z pierwszych sond przed katalizatorami? gdzieś tu na forum o tym czytałem ale nie mam pojęcia kto i jak to robi.
no i poszarpywanie sporadyczne przy powolnej miejskiej jeździe przy redukowaniu... ?
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Uboga mieszanka paliwa i korekty sond
[D2 00 4.2PB/LPG ] Uboga mieszanka paliwa i korekty sond
Ostatnio zmieniony 23 lis 2016, 13:20 przez VirMan, łącznie zmieniany 4 razy.
you never know
jest jak najbardziej możliwe. Źle zestrojone mapy będą wywalać np. zbyt ubogą mieszanke.VirMan pisze: możliwe jest że poprzedni artyści gazownicy przestawili mapy LPG w ecu?
Da się to zrobić i też w to pójdę bo mam tylne sondy odłączone (wtyczki wyciągnąłemVirMan pisze:Da się wymienić soft na taki który w ogóle tylko będzie korzystał z pierwszych sond przed katalizatorami? gdzieś tu na forum o tym czytałem ale nie mam pojęcia kto i jak to robi.

to nie jest zwykły napęd...to