![]() |
![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB ] Auto gaśnie podczas jazdy/stopu
-
- Forum Audi A8
- Posty: 30
- Rejestracja: 28 lis 2016, 15:33
- Lokalizacja: Wro
[D2 98 4.2PB ] Auto gaśnie podczas jazdy/stopu
Hej, dziś spotkała mnie przykra niespodzianka, wracałem do domu w korku, wiadomo, gaz/hamulec, nagle trzymając hamulec na D audi zgasła bez żadnych dziwnych oznak (immo dało się aktywować) i nie chciała już odpalić, musiałem ją zepchnąć kawałek dalej zadzwoniłem po kumpla, dałem jej ostatnią szansę i odpaliła od strzała, pochodziła, stwierdziłem pojadę do domu, udało mi się, ale w garażu gdy próbowałem cofnąć, zgasła i znów nie chciała odpalić...
Vag w rękę i oto dane po zdarzeniach:
Tuesday, 29 November 2016, 18:54:39
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 4D0 907 558 D
Component and/or Version: 4,2L V8/4V MOTR AT D01
Software Coding: 05373
Work Shop Code: WSC 02314
5 Faults Found:
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-00 - -
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction
P1196 - 35-00 - -
17605 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B2 S1: Electrical Malfunction
P1197 - 35-00 - -
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
P0322 - 35-10 - - - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------
Wyeliminowałem uszkodzony kluczyk, ale okazuje się, że na drugim dzieje się to samo, po skasowaniu błędów i paru samoczynnych gaszeniach silnika wychodzi jedynie od czasu do czasu G28 no signal, ale nie zawsze, i tylko sporadyczny. stan paliwa 1/4. Jakieś pomysły? W aucie osobiście nic jeszcze nie ruszałem, kompletnie nic, zrobiłem 2000km od zakupu i takie dziwactwa wyszły;///
Vag w rękę i oto dane po zdarzeniach:
Tuesday, 29 November 2016, 18:54:39
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 4D0 907 558 D
Component and/or Version: 4,2L V8/4V MOTR AT D01
Software Coding: 05373
Work Shop Code: WSC 02314
5 Faults Found:
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-00 - -
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction
P1196 - 35-00 - -
17605 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B2 S1: Electrical Malfunction
P1197 - 35-00 - -
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
P0322 - 35-10 - - - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------
Wyeliminowałem uszkodzony kluczyk, ale okazuje się, że na drugim dzieje się to samo, po skasowaniu błędów i paru samoczynnych gaszeniach silnika wychodzi jedynie od czasu do czasu G28 no signal, ale nie zawsze, i tylko sporadyczny. stan paliwa 1/4. Jakieś pomysły? W aucie osobiście nic jeszcze nie ruszałem, kompletnie nic, zrobiłem 2000km od zakupu i takie dziwactwa wyszły;///
Ostatnio zmieniony 06 gru 2016, 08:31 przez djmdp, łącznie zmieniany 1 raz.
- oliwier30
- Forum Audi A8
- Posty: 233
- Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
- Lokalizacja: Dolnośląskie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 30
- Rejestracja: 28 lis 2016, 15:33
- Lokalizacja: Wro
Jeszcze jedno pytanko panowie, bo mam też V8 D11, tam występuje też błąd czujnika G28, przy czym to tam jest normalne, gdy silnik jest wyłączony a diagnozujemy ECU, jak jest w A8? Jeśli ten błąd się pojawia, to czy nie może on być spowodowany tym, że fizycznie wał się nie obraca, bo silnik jest wyłączony a po prostu w tym czasie diagnozujemy ECU? Czy w przeciwieństwie do V8, jeśli się już pojawia, to faktycznie nie ma sygnału sporadycznie podczas obracania się wału?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 30
- Rejestracja: 28 lis 2016, 15:33
- Lokalizacja: Wro
Dzisiaj sprawdziłem całą elektrykę, od wtyczki czujnika po ECU, wszystko łączy, nie po przecierane itp. Udało mi się złapać ten błąd jeżdżąc po osiedlu i tak: Jak silnik jest bardzo gorący (symulowałem jazdę w korkach) to rezystancja tego czujnika ok. 1150ohm, jak silnik straci sygnał i zgaśnie, to jest kompletna nieskończoność przez dość długi czas, na pewno kilka minut, po czym z powrotem wraca na jakieś 1200ohm i maleje, wtedy silnik oczywiście zapala, ruszanie i pociąganie za przewód nic nie daje, więc podejrzewam, że sam czujnik jest uszkodzony, albo coś się dzieje na wieńcu.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 824
- Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 30
- Rejestracja: 28 lis 2016, 15:33
- Lokalizacja: Wro
Hej, myślę, że to ten czujnik, pytanie co to warte te Bosche dzisiejsze są..
http://www.iparts.pl/czesc/czujnik-pred ... 10143.html
http://www.iparts.pl/czesc/czujnik-pred ... 10143.html
- danishow
- Super Klubowicz
- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
Wymieniałem u siebie ponad rok temu i działa bez problemudjmdp pisze:Hej, myślę, że to ten czujnik, pytanie co to warte te Bosche dzisiejsze są..
http://www.iparts.pl/czesc/czujnik-pred ... 10143.html

- oliwier30
- Forum Audi A8
- Posty: 233
- Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Z ciekawości, założyłeś ten nowego typu + wiązka serwisowa do ECU czy zamiennik fiat/opel + tulejka dystansowa? Czy może dobrał Ci 'kwadrat' o głębokości montażowej jak w nowym typie?oliwier30 pisze:Michał dobierał mi z miesiąc temu na podstawie numeru VIN i wyszło że powinienem mieć półokrągłą,a w aucie mam kwadratowąI bądz tu mądry
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.