Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 98 4.2PB ] Auto gaśnie podczas jazdy/stopu

djmdp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 28 lis 2016, 15:33
Lokalizacja: Wro

[D2 98 4.2PB ] Auto gaśnie podczas jazdy/stopu

Post autor: djmdp » 29 lis 2016, 21:55

Hej, dziś spotkała mnie przykra niespodzianka, wracałem do domu w korku, wiadomo, gaz/hamulec, nagle trzymając hamulec na D audi zgasła bez żadnych dziwnych oznak (immo dało się aktywować) i nie chciała już odpalić, musiałem ją zepchnąć kawałek dalej zadzwoniłem po kumpla, dałem jej ostatnią szansę i odpaliła od strzała, pochodziła, stwierdziłem pojadę do domu, udało mi się, ale w garażu gdy próbowałem cofnąć, zgasła i znów nie chciała odpalić...
Vag w rękę i oto dane po zdarzeniach:

Tuesday, 29 November 2016, 18:54:39

VAG-COM Version: Release 409.1-S



Control Module Part Number: 4D0 907 558 D

Component and/or Version: 4,2L V8/4V MOTR AT D01

Software Coding: 05373

Work Shop Code: WSC 02314

5 Faults Found:

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-00 - -

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-00 - -

17605 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B2 S1: Electrical Malfunction

P1197 - 35-00 - -

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

P0322 - 35-10 - - - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------

Wyeliminowałem uszkodzony kluczyk, ale okazuje się, że na drugim dzieje się to samo, po skasowaniu błędów i paru samoczynnych gaszeniach silnika wychodzi jedynie od czasu do czasu G28 no signal, ale nie zawsze, i tylko sporadyczny. stan paliwa 1/4. Jakieś pomysły? W aucie osobiście nic jeszcze nie ruszałem, kompletnie nic, zrobiłem 2000km od zakupu i takie dziwactwa wyszły;///
Ostatnio zmieniony 06 gru 2016, 08:31 przez djmdp, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 29 lis 2016, 22:12

Prawdopodobnie pada Ci czujnik wału,a właściwie jego kabel.Miałem podobnie.

djmdp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 28 lis 2016, 15:33
Lokalizacja: Wro

Post autor: djmdp » 29 lis 2016, 22:22

Przytapia się gdzieś tam od tłumika czy jak? Na domiar złego nie mam gdzie się wtoczyć na jakiś kanał blisko domu;/

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 29 lis 2016, 22:27

Jak staniesz na wprost auta to za prawą głowicą powinien być kabel od czujnika wału,poruszaj nim na odpalonym silniku,jak zgśnie to będziesz miał winowajce.U mnie wystarczyło dotknąć tego kabla i auto gasło.
P.S do zmiany czujnika wystarczy lewarek

djmdp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 28 lis 2016, 15:33
Lokalizacja: Wro

Post autor: djmdp » 29 lis 2016, 22:46

Ok, jutro sprawdzę czy tak nie jest, chyba, że sam czujnik się posypał...

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 29 lis 2016, 22:51

Na 99% kabel.Było już o tym pisane na forum,lipne kable są od tych czujników i tyle,przerabiałem to w dwóch A8

djmdp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 28 lis 2016, 15:33
Lokalizacja: Wro

Post autor: djmdp » 01 gru 2016, 12:50

Jeszcze jedno pytanko panowie, bo mam też V8 D11, tam występuje też błąd czujnika G28, przy czym to tam jest normalne, gdy silnik jest wyłączony a diagnozujemy ECU, jak jest w A8? Jeśli ten błąd się pojawia, to czy nie może on być spowodowany tym, że fizycznie wał się nie obraca, bo silnik jest wyłączony a po prostu w tym czasie diagnozujemy ECU? Czy w przeciwieństwie do V8, jeśli się już pojawia, to faktycznie nie ma sygnału sporadycznie podczas obracania się wału?

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 01 gru 2016, 14:21

Jak czujnik jest sprawny to nie pokaże żadnego błędu,czy będziesz go skanował na odpalonym silniku czy tylko na włączonym zapłonie.

djmdp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 28 lis 2016, 15:33
Lokalizacja: Wro

Post autor: djmdp » 03 gru 2016, 14:39

Dzisiaj sprawdziłem całą elektrykę, od wtyczki czujnika po ECU, wszystko łączy, nie po przecierane itp. Udało mi się złapać ten błąd jeżdżąc po osiedlu i tak: Jak silnik jest bardzo gorący (symulowałem jazdę w korkach) to rezystancja tego czujnika ok. 1150ohm, jak silnik straci sygnał i zgaśnie, to jest kompletna nieskończoność przez dość długi czas, na pewno kilka minut, po czym z powrotem wraca na jakieś 1200ohm i maleje, wtedy silnik oczywiście zapala, ruszanie i pociąganie za przewód nic nie daje, więc podejrzewam, że sam czujnik jest uszkodzony, albo coś się dzieje na wieńcu.

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 659
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 03 gru 2016, 18:24

Na 100% masz uwalony czujnik G28.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 04 gru 2016, 07:40

tylko kup wlasciwy ten czujnik, zeby Ci nie sprzedali takiego z prostokatna wtyczka (masz polokragla u siebie)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

djmdp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 28 lis 2016, 15:33
Lokalizacja: Wro

Post autor: djmdp » 04 gru 2016, 09:27

Hej, myślę, że to ten czujnik, pytanie co to warte te Bosche dzisiejsze są..
http://www.iparts.pl/czesc/czujnik-pred ... 10143.html

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 04 gru 2016, 13:13

djmdp pisze:Hej, myślę, że to ten czujnik, pytanie co to warte te Bosche dzisiejsze są..
http://www.iparts.pl/czesc/czujnik-pred ... 10143.html
Wymieniałem u siebie ponad rok temu i działa bez problemu ;)

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 04 gru 2016, 13:46

Bugalon pisze:tylko kup wlasciwy ten czujnik, zeby Ci nie sprzedali takiego z prostokatna wtyczka (masz polokragla u siebie)
Michał dobierał mi z miesiąc temu na podstawie numeru VIN i wyszło że powinienem mieć półokrągłą,a w aucie mam kwadratową :] I bądz tu mądry

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 659
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 04 gru 2016, 15:12

oliwier30 pisze:Michał dobierał mi z miesiąc temu na podstawie numeru VIN i wyszło że powinienem mieć półokrągłą,a w aucie mam kwadratową :] I bądz tu mądry
Z ciekawości, założyłeś ten nowego typu + wiązka serwisowa do ECU czy zamiennik fiat/opel + tulejka dystansowa? Czy może dobrał Ci 'kwadrat' o głębokości montażowej jak w nowym typie?
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl