![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB ] Auto gaśnie podczas jazdy/stopu
[D2 98 4.2PB ] Auto gaśnie podczas jazdy/stopu
Hej, dziś spotkała mnie przykra niespodzianka, wracałem do domu w korku, wiadomo, gaz/hamulec, nagle trzymając hamulec na D audi zgasła bez żadnych dziwnych oznak (immo dało się aktywować) i nie chciała już odpalić, musiałem ją zepchnąć kawałek dalej zadzwoniłem po kumpla, dałem jej ostatnią szansę i odpaliła od strzała, pochodziła, stwierdziłem pojadę do domu, udało mi się, ale w garażu gdy próbowałem cofnąć, zgasła i znów nie chciała odpalić...
Vag w rękę i oto dane po zdarzeniach:
Tuesday, 29 November 2016, 18:54:39
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 4D0 907 558 D
Component and/or Version: 4,2L V8/4V MOTR AT D01
Software Coding: 05373
Work Shop Code: WSC 02314
5 Faults Found:
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-00 - -
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction
P1196 - 35-00 - -
17605 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B2 S1: Electrical Malfunction
P1197 - 35-00 - -
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
P0322 - 35-10 - - - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------
Wyeliminowałem uszkodzony kluczyk, ale okazuje się, że na drugim dzieje się to samo, po skasowaniu błędów i paru samoczynnych gaszeniach silnika wychodzi jedynie od czasu do czasu G28 no signal, ale nie zawsze, i tylko sporadyczny. stan paliwa 1/4. Jakieś pomysły? W aucie osobiście nic jeszcze nie ruszałem, kompletnie nic, zrobiłem 2000km od zakupu i takie dziwactwa wyszły;///
Vag w rękę i oto dane po zdarzeniach:
Tuesday, 29 November 2016, 18:54:39
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 4D0 907 558 D
Component and/or Version: 4,2L V8/4V MOTR AT D01
Software Coding: 05373
Work Shop Code: WSC 02314
5 Faults Found:
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-00 - -
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction
P1196 - 35-00 - -
17605 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B2 S1: Electrical Malfunction
P1197 - 35-00 - -
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
P0322 - 35-10 - - - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------
Wyeliminowałem uszkodzony kluczyk, ale okazuje się, że na drugim dzieje się to samo, po skasowaniu błędów i paru samoczynnych gaszeniach silnika wychodzi jedynie od czasu do czasu G28 no signal, ale nie zawsze, i tylko sporadyczny. stan paliwa 1/4. Jakieś pomysły? W aucie osobiście nic jeszcze nie ruszałem, kompletnie nic, zrobiłem 2000km od zakupu i takie dziwactwa wyszły;///
Ostatnio zmieniony 06 gru 2016, 08:31 przez djmdp, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeszcze jedno pytanko panowie, bo mam też V8 D11, tam występuje też błąd czujnika G28, przy czym to tam jest normalne, gdy silnik jest wyłączony a diagnozujemy ECU, jak jest w A8? Jeśli ten błąd się pojawia, to czy nie może on być spowodowany tym, że fizycznie wał się nie obraca, bo silnik jest wyłączony a po prostu w tym czasie diagnozujemy ECU? Czy w przeciwieństwie do V8, jeśli się już pojawia, to faktycznie nie ma sygnału sporadycznie podczas obracania się wału?
Dzisiaj sprawdziłem całą elektrykę, od wtyczki czujnika po ECU, wszystko łączy, nie po przecierane itp. Udało mi się złapać ten błąd jeżdżąc po osiedlu i tak: Jak silnik jest bardzo gorący (symulowałem jazdę w korkach) to rezystancja tego czujnika ok. 1150ohm, jak silnik straci sygnał i zgaśnie, to jest kompletna nieskończoność przez dość długi czas, na pewno kilka minut, po czym z powrotem wraca na jakieś 1200ohm i maleje, wtedy silnik oczywiście zapala, ruszanie i pociąganie za przewód nic nie daje, więc podejrzewam, że sam czujnik jest uszkodzony, albo coś się dzieje na wieńcu.
Hej, myślę, że to ten czujnik, pytanie co to warte te Bosche dzisiejsze są..
http://www.iparts.pl/czesc/czujnik-pred ... 10143.html
http://www.iparts.pl/czesc/czujnik-pred ... 10143.html
Wymieniałem u siebie ponad rok temu i działa bez problemudjmdp pisze:Hej, myślę, że to ten czujnik, pytanie co to warte te Bosche dzisiejsze są..
http://www.iparts.pl/czesc/czujnik-pred ... 10143.html

- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 659
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Z ciekawości, założyłeś ten nowego typu + wiązka serwisowa do ECU czy zamiennik fiat/opel + tulejka dystansowa? Czy może dobrał Ci 'kwadrat' o głębokości montażowej jak w nowym typie?oliwier30 pisze:Michał dobierał mi z miesiąc temu na podstawie numeru VIN i wyszło że powinienem mieć półokrągłą,a w aucie mam kwadratowąI bądz tu mądry
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.