Auto zakupiłem od znajomego który jest pierwszym właścicielem w pl i jezdził nią 8 lat bezawaryjnie.
Na jezdzie próbnej jechaliśmy (a własciwie to ja jechałem) i na pb i na lpg i było wszystko elegancko.
Dzień później doszło do finalizacji transakcji, znajomy przyjechał po mnie audi, żebym go odwiózł i żebym sobie już zabrał samochód.
Poinformował mnie tylko ze pb się skończyło żebym zatankował.
No i zatankowałem, pojechałem do pracy i rano auto juz na pb nie chciało odpalić.
Odpaliłem je więc na gazie, z trudem ale dało rade (było zimno, i parowniki zamarzały).
Dotankowałem benzyny bo wyczytałem że powinno być minimum pół zbiornika
Tak więc w tym momencie jest z 70 litrów, jakies 3/4, niestety auto dalej nie pali.
Postanowiłem więc wymienić pompę paliwową. Zamówiłem nową, postąpiłem z wymianą zgodnie z instrukcją na forum.
Ku mojej uciesze, po wymianie autko odpaliło na dotyk

Myślę, przejadę się zobaczyć czy wszystko jest ok. Poskręcałem wszystko, chciałem zamknąć maskę, a że siłowniki mi słabo trzymają, to maska dość mocno uderzyła.
No i tu najciekawsze: Wraz z uderzeniem maski auto zgasło
I juz nie pali

Okreciłem przewody od listwy wtryskowej paliwowej i na wejsciu paliwo dochodzi, i to dosc mocno bo sika mocnym ciśnieniem. Z kolei na powrocie listwy (tam przy tym regulatorze cisnienia) jest sucho. Nie wiem czy tak powinno byc czy nie. Na podcisnieniu, tym malutkim przewodzie nic nie ma, ani nie ciągnie ani nie dmucha. I jak pompa pracuje (a pracuje) to mozna ciagnac lub dmuchac w ten regulator a on i tak paliwa nie przepusci na powrót.
Nie wiem czy tak powinno być
Podpiałem autko pod kompa obd.
No i tu ciekawostki. Błędy które wyczytałem:
01176 - Key
07-10 - Signal to Low - Intermittent
01183 - Warning Light for Catalyst Monitoring (K72)
31-00 - Open or Short to Ground
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
Zastanowiła mnie ostatnia pozycja. Skasowałem wszystkie błędy i po ponownej próbie odpalenia kolejne zczytanie:
01176 - Key
07-10 - Signal to Low - Intermittent
01183 - Warning Light for Catalyst Monitoring (K72)
31-00 - Open or Short to Ground
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
Niby już błędu od immo nie ma. Ale dalej jest coś z KEY nie tak.
Dodam że immo wydaje się działaś ok, jak przyłoże kluczyk z immo to normalnie na desce kluczyk sie pojawia i gaśnie. Jak przyłoże bez immo to kluczyk miga. Ale przy jednej i drugiej opcji auto i tak nie pali.
Tak kreci kreci i jakby co jakiś czas któryś z garów na chwile przepalił i zgasł.
Co to może być? Gdzie szukać przyczyny? Bo już powoli opadam z sił Panowie

Proszę o pomoc jeśli ktoś coś wie lub mógłby poradzić