części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI/LPG ] Zmiana wtrysków LPG

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

[D3 04 4.2MPI/LPG ] Zmiana wtrysków LPG

Post autor: Marcin2013 » 01 gru 2016, 22:05

Posiadam instalacje VSI Prins oczywiście z wtryskami Keihin, czy można je wymienić np. na Hany ??

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 gru 2016, 22:09

Hana to nic innego jak Keihin pod inną nazwą, musisz szukać Hanek z wtykiem Denso i o tych samych parametrach dawkowania.

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 01 gru 2016, 22:13

A oporność ??

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 gru 2016, 22:25

Keihin ma 1,6 a hana 1,9 Oma, niewielka różnica. Skąd pewność, że wtryski do wymiany ?

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 01 gru 2016, 22:45

Od jakiegoś czasu borykam się z błędem mieszanki (za bogata na dwóch bankach) po skasowaniu błąd wraca i niby mi to nie przeszkadzało do czasu jak wywaliło błąd przepływki co za nim idzie kontrolka ESP, pomyślałem że przepływka padła i zakupiłem nowa OE, po założeniu znowu to samo: błąd mieszanki i przepływki regulacja poza zakresem i wtedy dostałem olśnienia że może LPG jest przyczyną więc skasowałem błędy i jeździłem na PB około 400km i nie wywaliło żadnego błędu, ale po przełączeniu na LPG po 20 km te same błędy <onie> pojechałem do gazownika podłączył kompa i powiedział że czasy wtrysków są ok. prawdopodobnie trzeba je wyczyścić, i czyściłem wtryski w myjce ultra dźwiękowej podając impulsy przez około 2 godz. po założeniu z powrotem to samo <onie> no i pomyślałem że może wymienić na nowe, ale Kelhin kosztuje ponad 400,- szt. i to daje 3200,- trochę dużo, a Hanka to koszt 70,- :]

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 gru 2016, 22:51

Jak stara jest ta instalacja, ile km nalatane? Masz reduktor też Prinsa, był porządnie sprawdzany ?

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 01 gru 2016, 23:00

Instalacja 2009r. nalatane około 160tys. reduktor Prins trzyma ciśnienie w zeszłym roku robiłem w nim iglice która się zaciera, raczej wydajny bo błąd za bogato, jak jadę na autostradzie z ciężkim butem to błąd ESP znika.Po wjechaniu do miasta błąd ESP i przepływki powraca, wygląda tak ja by miał za bogato, przypomnę że na PB sprawdzałem kilka razy i jest wszystko ok.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 gru 2016, 23:06

Marcin2013, moim zdaniem masz instalację do regulacji. Jak wyglądają korekty długoterminowe PB? W reduktorze dawałeś nowe uszczelki?

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 03 gru 2016, 19:14

Te korekty to chyba ten blok:

Obrazek

No właśnie do regulacji, ale niektórzy mi mówią że w Prinsie sie nic nie ustawia <bezradny>

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 gru 2016, 22:23

Korekty długoterminowe stoją na 8%, niby nie wiele ale trza to sprawdzić.
Marcin2013 pisze:ale niektórzy mi mówią ze w Prinsie sie nic nie ustawia
A co na to reszta? Znajdź kogoś kto zajmuje sie Prinsem i niech na to luknie.

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 04 gru 2016, 13:27

Te korekty które zamieściłem to jazda na PB po skasowaniu błędów po przełączeniu na LPG wygląda to tak:

Obrazek

Byłem u gazownika co robi Prins-a i twierdzi że się nie mapuje <bezradny>

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 04 gru 2016, 13:29

Marcin2013 pisze:Byłem u gazownika co robi Prins-a i twierdzi że się nie mapuje
Zmień "gazownika"

sebastian200799
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 31 maja 2016, 17:16
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: sebastian200799 » 03 mar 2018, 22:32

witam kolegów
nie będę zakładał nowego tematu napisze po krótce mam zamiar wymienić wtryski mam obecnie valteki czerwone tzw budżetowe tak mi się wydaje
wieczne błędy check oraz za ubogo jak podniosę mapę za bogato albo problem z katem.
proszę o radę co w to miejsce na listwie jakie wtryski ? dodam, zę sterownik AEB King oraz dwa reduktory Gold
cena nie jest najważniejsza coś dobrego co by się naprawdę sprawdzało
pozdrawiam

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 mar 2018, 22:50

Zakładaj wtryski Barracuda, u mnie przelatały już prawie 120k km bez żadnych problemów.

sebastian200799
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 31 maja 2016, 17:16
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: sebastian200799 » 03 mar 2018, 22:58

a na przyklad Hana? co o tym sądzsz?
VCDS oryginał pomagam kolegom z forum Łódzkie
masz pytania pisz PW.
moja D3 została rozebrana na czynniki pierwsze
remonty głowic, silnika, sterownik ABS, itd..itp..

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl