![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB ] Auto gaśnie podczas jazdy/stopu
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
0 261 210 143 czujnik / bez adaptera - 4D0 971 379
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 659
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Jeśli idzie o ten kwadratowy i okrągły to niczym. Jak zacząłem drążyć temat to dość często przewijał się tekst, że VW/AUDI postanowił przejść na nowy standard wtyczek. Coś jest na rzeczy, bo w nowszych modelach już tych wtyczek z zatrzaskiem sprężynowym nie spotkałem. Natomiast śmieszne jest to, że czujnik do vectry czy stilo kupisz w 25 zamiennikach od paru zł, a do A8 jedynie bosch za dwie stówki. I jedyne co trzeba zrobić to dystans 5mm który jest w oryginale zastąpić 15mm, trochę podpiłować sam czujnik przy podstawie mocującej i dać 10mm dłuższą śrubkę.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Jak to chłopaki, to ten bosch nie pasuje p&p za oryginał?
http://www.iparts.pl/czesc/czujnik-polo ... 41831.html
http://www.iparts.pl/czesc/czujnik-polo ... 41831.html
Dzięki za linka z czujnikiem, stwierdziłem, że kombinować z samym kablem nie będę, kupię nowy a ten najwyżej będę miał w zapasie. Tez raz mi zgasło auto podczas jady, a raz po całej zimnej nocy nie chciało zwyczajnie odpalić sygnalizując błąd 16706, a że śpieszyło mi się do pracy i była 4 rano (ciemno jak w d) poruszałem kablem i dało to efekt, ale na pewno nie na długo.