Pisałem już kilkukrotnie... do demontażu nagrzewnic nie trzeba targać całej deski rozdzielczej.go_jaca pisze:Pytanie czy jest możliwość "odetkania" nagrzewnic bez zdejmowania całego kokpitu?
[D3 03 4.2MPI ] Dmucha letnim powietrzem.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Ja wymontowałem nagrzewnice i zrobiłem elektrolize, efekt przeszedł moje oczekiwania tak jak FOSS pisał winne są zabite nagrzewnice, pisałem tutaj http://www.a8team.pl/d3-03-40tdi-proble ... 15.htm#top
Po przeczytaniu tego tematu wiem już że mam nagrzewnice do czyszczeni ale na klomatroniku mam też kilka błędów:
000716 silnik pozycyjny klapy powietrza wtórnego (v113)
000731 potencjometr V 108 (g139) zbyt duża różnica prędkości
001852 czujnik położenia lewych przednich klap odłączenia rozmrażacza górnego elementu (g318) zbyt duża różnica prędkości
000729 potencjometr V 111 (g137) zbyt duża różnica prędkości
Dodać tylko można że z nawiewów środkowych praktycznie powietrze nie wieje
000716 silnik pozycyjny klapy powietrza wtórnego (v113)
000731 potencjometr V 108 (g139) zbyt duża różnica prędkości
001852 czujnik położenia lewych przednich klap odłączenia rozmrażacza górnego elementu (g318) zbyt duża różnica prędkości
000729 potencjometr V 111 (g137) zbyt duża różnica prędkości
Dodać tylko można że z nawiewów środkowych praktycznie powietrze nie wieje
-
- Forum Audi A8
- Posty: 96
- Rejestracja: 17 kwie 2017, 14:59
- Lokalizacja: Warszawa