Jedno jest pewne, postarzał się a może przy okazji nauczył się jak naprawiać skrzynie, ja jednak od niego z daleka, uraz pozostał .martin_rs4 pisze:ok, dzięki za info myślę, że pewnie się sporo zmieniło od tego czasu (choć też może i nie ) .. zobaczymypawelwoj pisze:Miałem z Wasilewskim styczność w czasach kiedy był młodym człowiekiem, było to jakieś 15 lat temu
[D3 ALL ] Remont skrzyni
Paweł daj znać jak uporasz się z szarpaniem bo u mnie jest to samo najgorzej jest jak schodzi z 3 na 2 jest uderzenie i nie wiem czy robić aktualizacje sterownika czy brać się za mechatronik tylko to już sam będę robił. W Świdniku koszt aktualizacji w aso koło 400zł i dowiedziałem się ze oleju w skrzyni się nie zmienia
250 zł w Sserwismagicshow pisze:Paweł daj znać jak uporasz się z szarpaniem bo u mnie jest to samo najgorzej jest jak schodzi z 3 na 2 jest uderzenie i nie wiem czy robić aktualizacje sterownika czy brać się za mechatronik tylko to już sam będę robił. W Świdniku koszt aktualizacji w aso koło 400zł i dowiedziałem się ze oleju w skrzyni się nie zmienia
Paweł pytaj Teodora o ceny brutto, bo podaje w netto. U mnie jest taka sama skrzynia. Wcześniej wstawiałem płytę separacyjną B051 właśnie o ad-oil (bo niby zamienna). Teodor zrobił remont kpl. i dalej skrzynia kopała przy zmianie biegów z 2 na 3 i z 2 na1 (jazda w korku). Dopiero jak powiedziałem Teodorowi, że pierwotnie siedziała płyta B046, kazał dostarczyć tą starą. Później po rozebraniu ponownie mechatroniki usunął acetonem cały druk uszczelniający i złożył wszystko do kupy. Mówił, że ten druk uszczelniający wymywa ciśnienie oleju i z czasem zatyka solenoidy. Dzisiaj skrzynia działa ok. Kazał pilnować wymian oleju i filtra co 60000km.
Remont robiłeś z powodu tego kopania czy były jesszcze inne objawy?uzlik pisze:Paweł pytaj Teodora o ceny brutto, bo podaje w netto. U mnie jest taka sama skrzynia. Wcześniej wstawiałem płytę separacyjną B051 właśnie o ad-oil (bo niby zamienna). Teodor zrobił remont kpl. i dalej skrzynia kopała przy zmianie biegów z 2 na 3 i z 2 na1 (jazda w korku). Dopiero jak powiedziałem Teodorowi, że pierwotnie siedziała płyta B046, kazał dostarczyć tą starą. Później po rozebraniu ponownie mechatroniki usunął acetonem cały druk uszczelniający i złożył wszystko do kupy. Mówił, że ten druk uszczelniający wymywa ciśnienie oleju i z czasem zatyka solenoidy. Dzisiaj skrzynia działa ok. Kazał pilnować wymian oleju i filtra co 60000km.
Rozumiem że płytę wymieniłeś wcześniej zanim pojechałeś do Teo ?
Ile wyniósł koszt remontu ?
Co do cen to telefonicznie poinformowałem tego Pana że nie interesują mnie ceny netto, tylko te które mam zapłacić, odpowiedział mi że mają sporo klientów prowadzących firmy i stąd tego typu podawanie cen.
To jeszcze jedno pytanko i dam Ci spokójuzlik pisze:Remont robiłem, bo był zgrzyt przy zmianie biegów i wspomniane kopanie a nawet walnięcia momentami. Miałem wrażenie, że coś może się zerwać. Płytę, tłoczki i solenoidy robiłem wcześniej. Zapłaciłem 5500. Teo wymienił mi kilka tarczek, konwerter, pompę i uszczelnienia.
Gdzie robiłeś płytę, jak zdiagnozowali i czym uszkodzone elektrozawory, a może profilaktycznie wymieniłeś cały komplet ?
Mechatronikę robiłem sam. Jeden zawór był walnięty, po prostu przestał działać. Wymieniłem wszystkie na nowe + wspomniany separator B051, tłoczki, adapter, 4 szt. gumowych tulejek. Jeśli będziesz brał adapter od ad-oil to na bank będzie za wysoki. Ale nie ma bólu, bo możesz przełożyć same kwadratowe uszczelki do swojego. Uszczelki do wtyczki ASO.
Wyrzucało Ci na kompie błąd elektrozaworu czy jak ?uzlik pisze:Mechatronikę robiłem sam. Jeden zawór był walnięty, po prostu przestał działać. Wymieniłem wszystkie na nowe + wspomniany separator B051, tłoczki, adapter, 4 szt. gumowych tulejek. Jeśli będziesz brał adapter od ad-oil to na bank będzie za wysoki. Ale nie ma bólu, bo możesz przełożyć same kwadratowe uszczelki do swojego. Uszczelki do wtyczki ASO.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 4
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 12:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Po wymianie tych elektrozaworów musiałeś je jakoś kodować ? Czy wystarczy tylko przełożyć ?uzlik pisze:Jeden zawór raz wywalał błąd, a raz nie. Tak jakby się przycinał. W końcu staną na dobre. Sitka na tych solenoidach miały trochę farfocli. Wolałem zmienić wszystkie. Jaki to błąd mnie nie pytaj, bo nie pamiętam dokładnie. Płyta sterująca też była do umycia.
Jedź do Teodora i Ci to ogarnie.