części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] Remont skrzyni

pawelwoj
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 54
Rejestracja: 17 sty 2016, 23:08
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: pawelwoj » 08 gru 2016, 12:51

martin_rs4 pisze:
pawelwoj pisze:Miałem z Wasilewskim styczność w czasach kiedy był młodym człowiekiem, było to jakieś 15 lat temu
ok, dzięki za info <okok> myślę, że pewnie się sporo zmieniło od tego czasu (choć też może i nie <bezradny> ) .. zobaczymy ;)

<hihi>
Jedno jest pewne, postarzał się a może przy okazji nauczył się jak naprawiać skrzynie, ja jednak od niego z daleka, uraz pozostał .

Awatar użytkownika
magicshow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 117
Rejestracja: 19 cze 2014, 11:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: magicshow » 08 gru 2016, 12:52

Paweł daj znać jak uporasz się z szarpaniem bo u mnie jest to samo najgorzej jest jak schodzi z 3 na 2 jest uderzenie i nie wiem czy robić aktualizacje sterownika czy brać się za mechatronik tylko to już sam będę robił. W Świdniku koszt aktualizacji w aso koło 400zł i dowiedziałem się ze oleju w skrzyni się nie zmienia <brawo> :)

pawelwoj
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 54
Rejestracja: 17 sty 2016, 23:08
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: pawelwoj » 08 gru 2016, 13:13

magicshow pisze:Paweł daj znać jak uporasz się z szarpaniem bo u mnie jest to samo najgorzej jest jak schodzi z 3 na 2 jest uderzenie i nie wiem czy robić aktualizacje sterownika czy brać się za mechatronik tylko to już sam będę robił. W Świdniku koszt aktualizacji w aso koło 400zł i dowiedziałem się ze oleju w skrzyni się nie zmienia <brawo> :)
250 zł w Sserwis

Awatar użytkownika
uzlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uzlik » 08 gru 2016, 15:07

Paweł pytaj Teodora o ceny brutto, bo podaje w netto. U mnie jest taka sama skrzynia. Wcześniej wstawiałem płytę separacyjną B051 właśnie o ad-oil (bo niby zamienna). Teodor zrobił remont kpl. i dalej skrzynia kopała przy zmianie biegów z 2 na 3 i z 2 na1 (jazda w korku). Dopiero jak powiedziałem Teodorowi, że pierwotnie siedziała płyta B046, kazał dostarczyć tą starą. Później po rozebraniu ponownie mechatroniki usunął acetonem cały druk uszczelniający i złożył wszystko do kupy. Mówił, że ten druk uszczelniający wymywa ciśnienie oleju i z czasem zatyka solenoidy. Dzisiaj skrzynia działa ok. Kazał pilnować wymian oleju i filtra co 60000km.

pawelwoj
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 54
Rejestracja: 17 sty 2016, 23:08
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: pawelwoj » 09 gru 2016, 02:03

uzlik pisze:Paweł pytaj Teodora o ceny brutto, bo podaje w netto. U mnie jest taka sama skrzynia. Wcześniej wstawiałem płytę separacyjną B051 właśnie o ad-oil (bo niby zamienna). Teodor zrobił remont kpl. i dalej skrzynia kopała przy zmianie biegów z 2 na 3 i z 2 na1 (jazda w korku). Dopiero jak powiedziałem Teodorowi, że pierwotnie siedziała płyta B046, kazał dostarczyć tą starą. Później po rozebraniu ponownie mechatroniki usunął acetonem cały druk uszczelniający i złożył wszystko do kupy. Mówił, że ten druk uszczelniający wymywa ciśnienie oleju i z czasem zatyka solenoidy. Dzisiaj skrzynia działa ok. Kazał pilnować wymian oleju i filtra co 60000km.
Remont robiłeś z powodu tego kopania czy były jesszcze inne objawy?
Rozumiem że płytę wymieniłeś wcześniej zanim pojechałeś do Teo ?
Ile wyniósł koszt remontu ?
Co do cen to telefonicznie poinformowałem tego Pana że nie interesują mnie ceny netto, tylko te które mam zapłacić, odpowiedział mi że mają sporo klientów prowadzących firmy i stąd tego typu podawanie cen.

Awatar użytkownika
uzlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uzlik » 09 gru 2016, 19:39

Remont robiłem, bo był zgrzyt przy zmianie biegów i wspomniane kopanie a nawet walnięcia momentami. Miałem wrażenie, że coś może się zerwać. Płytę, tłoczki i solenoidy robiłem wcześniej. Zapłaciłem 5500. Teo wymienił mi kilka tarczek, konwerter, pompę i uszczelnienia.

pawelwoj
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 54
Rejestracja: 17 sty 2016, 23:08
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: pawelwoj » 10 gru 2016, 00:32

uzlik pisze:Remont robiłem, bo był zgrzyt przy zmianie biegów i wspomniane kopanie a nawet walnięcia momentami. Miałem wrażenie, że coś może się zerwać. Płytę, tłoczki i solenoidy robiłem wcześniej. Zapłaciłem 5500. Teo wymienił mi kilka tarczek, konwerter, pompę i uszczelnienia.
To jeszcze jedno pytanko i dam Ci spokój <amasz>
Gdzie robiłeś płytę, jak zdiagnozowali i czym uszkodzone elektrozawory, a może profilaktycznie wymieniłeś cały komplet ?

Awatar użytkownika
uzlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uzlik » 10 gru 2016, 13:18

Mechatronikę robiłem sam. Jeden zawór był walnięty, po prostu przestał działać. Wymieniłem wszystkie na nowe + wspomniany separator B051, tłoczki, adapter, 4 szt. gumowych tulejek. Jeśli będziesz brał adapter od ad-oil to na bank będzie za wysoki. Ale nie ma bólu, bo możesz przełożyć same kwadratowe uszczelki do swojego. Uszczelki do wtyczki ASO.

pawelwoj
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 54
Rejestracja: 17 sty 2016, 23:08
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: pawelwoj » 10 gru 2016, 14:36

uzlik pisze:Mechatronikę robiłem sam. Jeden zawór był walnięty, po prostu przestał działać. Wymieniłem wszystkie na nowe + wspomniany separator B051, tłoczki, adapter, 4 szt. gumowych tulejek. Jeśli będziesz brał adapter od ad-oil to na bank będzie za wysoki. Ale nie ma bólu, bo możesz przełożyć same kwadratowe uszczelki do swojego. Uszczelki do wtyczki ASO.
Wyrzucało Ci na kompie błąd elektrozaworu czy jak ?

Awatar użytkownika
uzlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uzlik » 10 gru 2016, 16:54

Jeden zawór raz wywalał błąd, a raz nie. Tak jakby się przycinał. W końcu staną na dobre. Sitka na tych solenoidach miały trochę farfocli. Wolałem zmienić wszystkie. Jaki to błąd mnie nie pytaj, bo nie pamiętam dokładnie. Płyta sterująca też była do umycia.
Jedź do Teodora i Ci to ogarnie.

brzozek91
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 26 mar 2016, 19:43
Lokalizacja: Toruń, Kujawsko-pomorskie

Post autor: brzozek91 » 19 kwie 2017, 23:31

Można jakieś namiary na "Pana Teodora"?

Awatar użytkownika
uzlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uzlik » 20 kwie 2017, 13:09

Teo Motors wpisz w Google

brzozek91
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 26 mar 2016, 19:43
Lokalizacja: Toruń, Kujawsko-pomorskie

Post autor: brzozek91 » 20 kwie 2017, 20:56

Opinie to mają nie najlepsza na stronie

fotele1986
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 15 kwie 2013, 12:26
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: fotele1986 » 04 mar 2019, 15:46

uzlik pisze:Jeden zawór raz wywalał błąd, a raz nie. Tak jakby się przycinał. W końcu staną na dobre. Sitka na tych solenoidach miały trochę farfocli. Wolałem zmienić wszystkie. Jaki to błąd mnie nie pytaj, bo nie pamiętam dokładnie. Płyta sterująca też była do umycia.
Jedź do Teodora i Ci to ogarnie.
Po wymianie tych elektrozaworów musiałeś je jakoś kodować ? Czy wystarczy tylko przełożyć ?

Awatar użytkownika
uzlik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uzlik » 06 mar 2019, 12:29

Nie trzeba kodować solenoidów.

[ Dodano: 2019-03-06, 12:29 ]
Będziesz rozbierać całą mechatronikę?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl