Pytanie do tych co cięli, rozbierali i pamiętają albo stoi im skorupa na ogrodzie:
czy w tych profilach cokolwiek biegnie czy to skrzynka pusta w środku:
http://images82.fotosik.pl/240/47b8b90cc34e4c5b.jpg
Potrzebuję się wwiercić w nie od spodu na głębokość 15~20mm i nie chciałbym natrafić na jakąś wiązkę elektryczną lub wężyk
[D2 preFL ALL ] Profile podwozia/podłogi
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
[D2 preFL ALL ] Profile podwozia/podłogi
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Na pewno? Dawno prułem środek, ale mam przebłyski że taki podwójny gruby leciał podłogą wzdłuż progu poniżej wiązki. Kolejna rzecz, jak on by był wsadzony w podłużnicę to powinien mieć jakiś peszel żeby go nie przetarło, a jak tak patrzę po zdjęciach to są tylko dwie linki owijane co kilkanaście centymetrów taśmą żeby się razem trzymały. Z drugiej strony wejście w skrzynkę przekaźników w nogach jest od strony tunelu chyba. No nic, myślałem że obejdzie się bez rwania dywanu
EDIT
Przewód akumulatora biegnie podłogą wzdłuż tego profilu. Na wysokości +/- konsoli centralnej rozdziela się i dopiero tam faktycznie wchodzi w podłużnicę natomiast drugi biegnie prosto w kierunku skrzynki przekaźników. Tak że w preFL można śmiało wiercić, przy czym od spodu są już zaślepione otwory do wykorzystania, część nawet z gwintem. W moim wypadku (montaż rozpór) wszystkie były już przygotowane fabrycznie. Akurat musiałem zarobić dla tej mniejszej w istniejących otworach dwie nitonakrętki M12.
EDIT
Przewód akumulatora biegnie podłogą wzdłuż tego profilu. Na wysokości +/- konsoli centralnej rozdziela się i dopiero tam faktycznie wchodzi w podłużnicę natomiast drugi biegnie prosto w kierunku skrzynki przekaźników. Tak że w preFL można śmiało wiercić, przy czym od spodu są już zaślepione otwory do wykorzystania, część nawet z gwintem. W moim wypadku (montaż rozpór) wszystkie były już przygotowane fabrycznie. Akurat musiałem zarobić dla tej mniejszej w istniejących otworach dwie nitonakrętki M12.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.