Jeśli ma kielichy, to połamane wyrzucasz a wstawiasz całe - żaden problem. Pogięte podłużnice to już gorzej.danishow pisze:O ile dobrze pamiętam to ten model TT ma przednie kielichy i podłużnice z aluminium więc nie każdy podejmie się wymiany ...bo o naprawie można zapomnieć
![]() |
![]() |
![]() |
Audi TT 8J Gdzie naprawiać
- pebo
- Super Klubowicz
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
- Lokalizacja: B.Podl.
- danishow
- Super Klubowicz
- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
- pebo
- Super Klubowicz
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
- Lokalizacja: B.Podl.
Jeśli element jest do wymiany (np. komin) to masz tam połączenie śrubami albo na nity (rzadziej). A domyślam się, że uszkodzenia poszły dużo dalej aż na ramę, więc tu naprawa odpada. Można to zrobić i naprostować, ale auto będzie szło bokiem albo będzie rwało opony a przy wyższych prędkościach będzie niestabilne, więc mimo wszystko ramy nie polecam prostować.danishow pisze:Widziałeś jak w tej kwestii rozwiązano połączenie stali z aluminium? To nie takie proste i jak już wspomniałem nie każdy podejmie się naprawy ...no chyba, że nie wie co go czekapebo pisze:połamane wyrzucasz a wstawiasz całe - żaden problem
Bądź dobry jak chleb.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości