![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] czy te fele godnie beda wygladały na D3?
Ja miałem podobny wzór... na jakimś ślubie... tylko u mnie były srebrneRapik pisze:Czy ma ktoś może zdjęcie D3 na tych kołach?

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Nie, całkiem dobre

To są koła od D4, mają inny otwór centrujący ale po zastosowaniu pierścieni centrujących pasują do D3.
Tu masz foto jednego kolegi

Myślałem kiedyś o kupnie takich, zresztą dokładnie tego kompletu ze zdjęcia bo to jednego kolegi z DE który wystawił je na sprzedaż....
ale nie chciało mi się znowuż mieszać z dystansami bo mają też inne ET niż moje Multispoke... więc sobie odpuściłem

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Owszem, te w polerce robią robotę i właśnie takie chciałem kupowaćRapik pisze:Damian, tylko te co wstawiłeś na foto to front polerka, a te z ogłoszenia niestety całe lakierowane - a właśnie w polerce chyba największy urok.

Te felgi, podobnie jak Multispoke, wychodziły w kilku różnych wersjach.
Nie pamiętam już ale ET tych felg od D4 to chyba jakieś 35-37 więc dystanse 25mm nie zdadzą tu egzaminu.Rapik pisze:A jak sprawa z dystansami? Mam 25mm na całe auto - byłyby ok?
Ja u siebie mam od dłuższego już czasu zestaw 25/30mm i jak rozpatrywałem zakup tych kół to moje dystanse na pewno by do nich nie pasowały. I właśnie dlatego zrezygnowałem bo już mi się nie chciało kupować następnych dystansów bo miałem ich już multum kompletów a teraz mam zestawy H&R przykręcane i to spełnia 100% moich obecnych oczekiwań.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Damian, pisałeś tu o zestawie 25mm przód 30mm tył do Multispoke'ów właśnie?FOSS pisze: Ja u siebie mam od dłuższego już czasu zestaw 25/30mm i jak rozpatrywałem zakup tych kół to moje dystanse na pewno by do nich nie pasowały. I właśnie dlatego zrezygnowałem bo już mi się nie chciało kupować następnych dystansów bo miałem ich już multum kompletów a teraz mam zestawy H&R przykręcane i to spełnia 100% moich obecnych oczekiwań.
Tak.Rapik pisze:Damian, pisałeś tu o zestawie 25mm przód 30mm tył do Multispoke'ów właśnie?FOSS pisze: Ja u siebie mam od dłuższego już czasu zestaw 25/30mm i jak rozpatrywałem zakup tych kół to moje dystanse na pewno by do nich nie pasowały. I właśnie dlatego zrezygnowałem bo już mi się nie chciało kupować następnych dystansów bo miałem ich już multum kompletów a teraz mam zestawy H&R przykręcane i to spełnia 100% moich obecnych oczekiwań.
Ale to zależy także od opony i ewentualnego obniżenia auta które, jak rozmawialiśmy, również planujesz.
Przy feldze 9Jx20" ET46 i oponach 255/35R20 nawet do obniżonego zawiasu możesz założyć 30/35 czy 30/40.
Przy tej samej feldze ale oponach 275/35ZR20 do obniżonego zawiasu dystanse 30/35 będą za duże... ba, nawet zestaw 25/30 będzie za duży i z tyłu opona może przycierać.
Co więcej, nawet do opony trochę węższej czyli 265/35ZR20 przy obniżonym zawieszeniu zestaw 25/30 może być już za duży.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-