Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 95 4.2PB/LPG ] Kilka pytan co do wymiany uszczelek glo

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 26 gru 2016, 20:56

Głowice robiłem w Warszawie (wesoła) u Marcina - to znajomy, robi mnie i moim kolegom czapki do wszystkich aut które składamy

Pepi, ja wiem jedno - jak sobie poskladm motor po nowości, to nawet jak tuleje cylindrow sa nie pierwszej swieżości a pojda nowe pierścienie i nowe panewki (+ obrobka głowicy) to motor po moim składaniu nie bierze oleju, nie cieknie z niego i mam z nim spokój do końca zywota auta. U Ciebie jest tylko jeden problem (mowa o Twojej teorii). Znalezienie ABZ-ta który ma 100-150 tysięcy przebiegu jest po pierwsze mało realne (bo niby jaka jest szansa znalezienie 20-letniego silnika ze srednim przebiegiem 5-7k km rocznie) a po drugie nigdy nie masz gwarancji na przebieg tego co dostajesz na palecie. Ja wole robić/remontować ale oczywiście nikogo do tego nie zmuszam :)
pb41ns pisze:a gdzie Bugi robiłeś głowice???
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ernesto

Post autor: ernesto » 26 gru 2016, 23:08

Bugalon pisze:Znalezienie ABZ-ta który ma 100-150 tysięcy przebiegu jest po pierwsze mało realne (bo niby jaka jest szansa znalezienie 20-letniego silnika ze srednim przebiegiem 5-7k km rocznie)
Mi się udało takiego upolować i jestem mega zadowolony.
Od wymiany do wymiany brak jakiego kolwiek zużycia oliwy.
I te brednie co sa wypisywane w necie, że V8 biorą oliwę to wymyślili Ci co mają silniki w stanie agonalnym.
Albo bajki, ze audi v8 to luźno zpasowane motory :P

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 27 gru 2016, 00:22

Bugalon pisze:Ja wole robić/remontować ale oczywiście nikogo do tego nie zmuszam :)]
Tylko jaki jest sens porównywać własną robotę z należytą uwagą bez pośpiechu w domowym warsztacie do zlecenia takiej naprawy warsztacie trzaskającym głównie klocki i paski? Bo ja nie przypuszczam, że pytający będzie to robił sam.
Kot też jest Quattro

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 gru 2016, 07:31

mi też się udało upolować :]
więc można
Jakoś te remonty zazwyczaj wychodzą bokiem może coś jest w tym że robił je ktoś kto ...
nie znał się albo chciał zarobić .
Ja bardzo mało tego robię jak już robię to albo człowiek jest uparty albo nie ma gdzie kupić motoru .

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 27 gru 2016, 09:20

Bugalon pisze:Głowice robiłem w Warszawie (wesoła) u Marcina - to znajomy, robi mnie i moim kolegom czapki do wszystkich aut które składamy
a co wchodziło w zakres prac przy głowicy?? i jakie tego koszta były?
Ostatnio zmieniony 27 gru 2016, 10:11 przez pb41ns, łącznie zmieniany 1 raz.
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl