
Dziś auto nie chciało już odpalić nawet po dolaniu paliwa. Troszkę tym zdenerwowany postanowiłem wykręcić wszystkie świece i cewki. Po wyczyszczeniu świec i zmontowaniu wszystkiego - zapalił. Mocno kulał, ale pochodził na tyle długo, że w vagu pojawiły się błędy, a mianowicie:
17609 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Electrical Malfunction
P1201 - 35-10 - - - Intermittent
17613 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83): Electrical Malfunction
P1205 - 35-10 - - - Intermittent
17612 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Electrical Malfunction
P1204 - 35-10 - - - Intermittent
17616 - Fuel Injector for Cylinder 8 (N86): Electrical Malfunction
P1208 - 35-10 - - - Intermittent
Czy dobrze rozumiem? 4 wtryski do wymiany? Czy powodem takich błędów może być coś innego?
Nawet by się to zgadzało ponieważ próbowałem również zapalić go bezpośrednio na gazie, w trybie awaryjnym, wtedy ecu gazowe walnęło błędem: "wtryskiwacze maksymalnie otwarte".