[D3 ALL ] Mechanizm (winda) MMI D3
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
teoretycznie tak a w praktyce to musisz wyciagnac od kabelkow z silniczka 2 przewody i wlacznik zalozyc poprostu i masz w poz zamknietej i rozlanczasz silnik
ps mozna to jakos recznie raz jakos robilem ze wylaczylem mmitym pokretlem i zamknelosie
jak potem wsiadalem to nie otwieralo sie ale tez nie gralo .... poprostu wylaczone bylo i to bylo zapamietane w profilu chyba bo mam czytnik lini papilarnych
ps mozna to jakos recznie raz jakos robilem ze wylaczylem mmitym pokretlem i zamknelosie
jak potem wsiadalem to nie otwieralo sie ale tez nie gralo .... poprostu wylaczone bylo i to bylo zapamietane w profilu chyba bo mam czytnik lini papilarnych
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
-
- Forum Audi A8
- Posty: 6
- Rejestracja: 29 sty 2016, 15:47
- Lokalizacja: Haga
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
ile dałeś?
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
-
- Forum Audi A8
- Posty: 6
- Rejestracja: 29 sty 2016, 15:47
- Lokalizacja: Haga
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Mam takie i t akie i i nie za t@@@@ka kase chyba iich pog £÷lo
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
-
- Forum Audi A8
- Posty: 6
- Rejestracja: 29 sty 2016, 15:47
- Lokalizacja: Haga
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
wymiana jest banalna max 30 minut ja u siebie wymieniałem
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
-
- Forum Audi A8
- Posty: 102
- Rejestracja: 26 paź 2012, 14:35
- Lokalizacja: Głogów
Witam. Także mam pproblem z pstrykaniem po otwarciu wyświetlacza. Po rozebraniu zębatki całe.
Zauważyłem że przeskakuje ślimak w silniczku. Po rozebraniu także i tam wszystko ok. Wygląda na to że krańcowka nie rozłącza silniczka. Sama krańcowka jest sprawna. Po wymięciu krańcowki od zamykania efekt taki sam przy zamykaniu. Po wpięciu ustępuje. Wygląda to tak jakby sterownik nie reagował na sygnał otwarcia z krańcowki. Widzę że problem występuje często. Rozwiązał ktoś tą zagadkę?
Zauważyłem że przeskakuje ślimak w silniczku. Po rozebraniu także i tam wszystko ok. Wygląda na to że krańcowka nie rozłącza silniczka. Sama krańcowka jest sprawna. Po wymięciu krańcowki od zamykania efekt taki sam przy zamykaniu. Po wpięciu ustępuje. Wygląda to tak jakby sterownik nie reagował na sygnał otwarcia z krańcowki. Widzę że problem występuje często. Rozwiązał ktoś tą zagadkę?
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
wymiana windy w srodku masz sprezyne która czasem się kończy i nic nie zrobisz jedyne wyjscie wymiana mechanizmu
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Kolego z całym szacunkiem co ma sprężyna do tego? Mechanizm otwiera się płynnie do końca. Problemem jest to że krańcówka nie rozłącza silniczka po otwarciu mimo że jest sprawna. Po wypięciu krańcówki od zamknięcia mechanizm pstryka także po zamknięciu. Więc to problem w sterowaniu a nie sprężynie.dracus6662 pisze:wymiana windy w srodku masz sprezyne która czasem się kończy i nic nie zrobisz jedyne wyjscie wymiana mechanizmu
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
jezeli otwarcie windy spoznia sie z sygnałem krańcówki /micrko styku winda będzie tyrkotać przez ileś obrotów
to samo jeżeli winda była rozebrana i złozona źle
jezeli krańcówka jest sprawna a można to sprawdzić zwykłym miernikiem to nie doszukasz sie niczego w sterowaniu
slimak silnika ma ilość obrotów jezeli zrobi te ilość wyłaczy sie
terkotanie silnika i podskakujący ekran oznacza uszkodzenie trybków-krańcówek[lub jej okablowania,krańcówki są dwie] lub sprężyny która nie ma siły podnosić ekranu na tyle przy samym końcu że tryby przeskakują czego nie powinny robić jezeli nie byłyby zuzyte, pomimo wszystko tak czy siak obejrzyj czy nie brakuje ci ząbka w srodkowym trybku jest to naprawdę częsta przypadłość
ja sam już pare wind reanimowałem ale tej spręzyny nie udało mi sie zrobić niby otwierało sie do końca ana końcu ekran podskakiwał ze 3x
na silniczku masz taką blokadę blaszke jezeli ją przesuniesz zwalniasz mechanizm i mozesz spróbować cofąć obroty slimaka albo wydłużyc zeby dalej nie kręcił ale i tak mielenie będzie słychać
generalnie
1 krańcówki i kable do sprawdzenia
2 tryby do sprawdzenia ewentualnie do wymiany
3 spężyna do sprawdzenia z wymianą raczej cięzko ze względu na dostep do takiej sprezyny na rynku
4 ewentualnie spróbować ustawić slimaka
to samo jeżeli winda była rozebrana i złozona źle
jezeli krańcówka jest sprawna a można to sprawdzić zwykłym miernikiem to nie doszukasz sie niczego w sterowaniu
slimak silnika ma ilość obrotów jezeli zrobi te ilość wyłaczy sie
terkotanie silnika i podskakujący ekran oznacza uszkodzenie trybków-krańcówek[lub jej okablowania,krańcówki są dwie] lub sprężyny która nie ma siły podnosić ekranu na tyle przy samym końcu że tryby przeskakują czego nie powinny robić jezeli nie byłyby zuzyte, pomimo wszystko tak czy siak obejrzyj czy nie brakuje ci ząbka w srodkowym trybku jest to naprawdę częsta przypadłość
ja sam już pare wind reanimowałem ale tej spręzyny nie udało mi sie zrobić niby otwierało sie do końca ana końcu ekran podskakiwał ze 3x
na silniczku masz taką blokadę blaszke jezeli ją przesuniesz zwalniasz mechanizm i mozesz spróbować cofąć obroty slimaka albo wydłużyc zeby dalej nie kręcił ale i tak mielenie będzie słychać
generalnie
1 krańcówki i kable do sprawdzenia
2 tryby do sprawdzenia ewentualnie do wymiany
3 spężyna do sprawdzenia z wymianą raczej cięzko ze względu na dostep do takiej sprezyny na rynku
4 ewentualnie spróbować ustawić slimaka
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Tryby są całe na 100%. Podlaczyłem winde po wymontowaniu i przeskoki występują nie na trybach tylko na ślimaku w obudowie silniczka. I tylko po całkowitym otwarciu. Miernikiem sprawdzałem krańcówke i działa poprawnie. Próbowałem też ją nacisnąć zanim mechanizm się całkiem otwoży co powinno zatrzymać otwieranie ale żadnej reakcji. Kiedy zrobiłem to samo z krańcówką zamykania mechanizm się zatrzymał. Może faktycznie kabelek gdzieś uszkodzony. Tylko dokąd one idą z windy.
Dzisiaj odpaliłem auto i ku mojemu zdziwieniu monitor wysunął się bez jakiegokolwiek strzelania. Zamykałem kilkukrotnie i za każdym razem idealnie. Więc musi to byc cos związane z elektryką. Albo krańcówka albo przewód. Zobaczymy ile czasu będzie ok. Śmieszna sytuacja bo akurat wczoraj wieczorem powymieniałem baterie w pilocie od auta i immo handsfree. Jedno do drugiego nie ma nic widać zbieg okoliczności.
No i po skasowaniu błędów sterownika silnika wszystko wrociło do '' normy". Monitor znowu pstryka
Ok wałkujemy temat dalej, kolejna teoria wydaje mi się że winda działa zależnie od temperatury. Poniżej 10 st. Chodzi poprawnie. Jak auto się zagrzeje znowu to samo. Podejrzewam że w ktorejś kostce coś nie łączy. Pytanie tylko skąd idzie zasilanie na silniczek mmi i krańcówki? Ze sterownika mmi? Czy może coś innego steruje otwieraniem windy?
Dzisiaj odpaliłem auto i ku mojemu zdziwieniu monitor wysunął się bez jakiegokolwiek strzelania. Zamykałem kilkukrotnie i za każdym razem idealnie. Więc musi to byc cos związane z elektryką. Albo krańcówka albo przewód. Zobaczymy ile czasu będzie ok. Śmieszna sytuacja bo akurat wczoraj wieczorem powymieniałem baterie w pilocie od auta i immo handsfree. Jedno do drugiego nie ma nic widać zbieg okoliczności.
No i po skasowaniu błędów sterownika silnika wszystko wrociło do '' normy". Monitor znowu pstryka
Ok wałkujemy temat dalej, kolejna teoria wydaje mi się że winda działa zależnie od temperatury. Poniżej 10 st. Chodzi poprawnie. Jak auto się zagrzeje znowu to samo. Podejrzewam że w ktorejś kostce coś nie łączy. Pytanie tylko skąd idzie zasilanie na silniczek mmi i krańcówki? Ze sterownika mmi? Czy może coś innego steruje otwieraniem windy?