[A8 ALL] Moje spostrzeżenia na temat TDI w Polsce
W mercedesie dawniej 3.0 v6 cdi gdy tankowałem verve to auto paliło mniej o pół litra a nawet litr . W audi jednak nie odczuwam żadnej różnicy i dlatego leje zwykłą ropę , auto odpala przy -25 tak samo jak na +25 Jedynie przy czym odczuwam róźnicę to w oleju silnikowym gdy jeszcze jeździłem na Castrolu to auto było głośniejsze przede wszystkim na zimnym silniku a teraz Liquli to jest bajka auto działa ciszej o 30 procent , wiadomo nie działa jak benzyna ale różnica odczuwalna .
Ale jesteś niecierpliwy, nie zawsze mam czas. No dobrze, jak mówiłem wcześniej podstawowy środek na zimę (ale nie tylko, ja stosuję przez cały rok): XADO JET 100 DIESEL ANTYŻEL, bardzo dobry jest też Diesel Lux Basfu ale trzeba go mieszać przy dodatnich temp. Dodaje też XADO JET 100 PETROL ECONOMY i JET 100 Euro 4 Diesel. Oprócz tego w v8 stosuję XADO JET 100 OCHRONA FILTRA SADZY DPF - zmniejsza dymienie i działa chociaż tego w tym samochodzie tego nie widać. A dlaczego wiem, że działa. Mam starego ael'a, który jak powszechnie wiadomo lubi podczas ostrzejszej jazdy puścić bąka. Po wlaniu preparatu dymienie drastycznie spadło. A tak w ogóle stosuję dość powszechnie też inne preparaty xado. Wcześniej przeciw zamarzaniu czy też w celu oczyszczenia układu paliwowego stosowałem naftę+mixol.Pczester pisze:stan,
DZIĘKI że się tak rozpisałeś....
Dlatego leję tylko ropę od naszych wschodnich sąsiadów...magicshow pisze:od lewej ekodiesel, verva i ruska po 3,5 zł
przy temp. -20 bez dodatków ruska wypadła najlepiej chociaż że jest letnia.
[url=http://images81.fotosik.pl/280/40d2bc38dddd371dmed.jpg]Obrazek[/URL]
Dzisiaj sąsiad przyniósł mi w buteleczce VERVĘ (!!!) zatankowaną w Orlenie... Miała kolor hmm... Odchodów A przelać się nie chciała za kija. Kupa. Totalna kupa. Nigdy nie zatankuję na stacji w PL, chyba, że z musu.