Drift naszymi A8 a mniejszymi samochodami z quattro
Drift naszymi A8 a mniejszymi samochodami z quattro
Czy miał ktoś przyjemność driftować mniejszymi modelami audi jak A8? Oczywiście nie mam na myśli kręcenia bączków na parkingu tylko pokonywanie zakrętów bokiem. Byłem ostatnio w bieszczadach i wybrałem się na serpentyny i mam problem bo nie wiem czy ja nie potrafię, czy to też kwestia tego że A8 to krowa. Nie było mi łatwo przy około 40 - 50 km/h wziąść zakręt bokiem. Dopiero jak go bujnęłem to jakoś tam postawiło go bokiem. Może to kwestia że to mulasty automat? Ma ktoś może porównanie do innych modelów, np do A4 lub 80?
I`m the LPG master
- dice111
- Moderator
- Posty: 6005
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
4x4 bardziej wynosi niż tylnonapędówki - potrzebujesz więcej miejsca i większe prędkości.
D2 łatwiej mi się latało bokiem przez brak ESP, w D3 nawet jak wyłączę przyciskiem muszę się nieźle starać (pewnie nadal trzyma tylko mniej - podejrzewam, że trzeba by było wywalić bezpiecznik).
Ty masz widzę 98r, tam już ładowali z przyciskiem na konsoli.
D2 łatwiej mi się latało bokiem przez brak ESP, w D3 nawet jak wyłączę przyciskiem muszę się nieźle starać (pewnie nadal trzyma tylko mniej - podejrzewam, że trzeba by było wywalić bezpiecznik).
Ty masz widzę 98r, tam już ładowali z przyciskiem na konsoli.
Black Cars Matters
Tematy (zdjęcia i filmy) ze ślizgania się autkami na śniegu poruszane są:
Lotnisko - śnieg
Jeden z filmików poniżej:
Film LOTNISKO
Lotnisko - śnieg
Jeden z filmików poniżej:
Film LOTNISKO
Ostatnio zmieniony 14 sty 2017, 21:42 przez marekp750, łącznie zmieniany 1 raz.
He he, no aż tak szaleć to nie będę na próby ślizgania. Ciekawy jestem jak A4 B5 sobie radzi. Jest to dość już tanie auto i w razie kraksy nie będzie tak szkoda. Docelowo marzy mi się audi 80/90 B2 z quattro i 2.2T ale to droga sprawa.danishow pisze:emilus143, jak masz budżet to takie będzie dobre: http://www.a8team.pl/inne-audi-a3-32-vr ... t22338.htm
I`m the LPG master
Eska da się bez problemu latać bokami, tyle ze ja mam w manualu i bez esp :-) Na śniegu jest mega zabawa, ale na mokrym czy suchym asfalcie tez się da, niestety masa tego auta jest ogromnym minusem w tego typu zabawach. Natomiast jak sie przesiadam do 90ki b2 jest mega przepaść w słuchaniu się auta, czuć po prostu jego lekkość, można dużo dużo więcej.
Jesli chcesz jakie auto do zabawy to polecam b3/b4 do tego mocniejszy silnik ;-)
Jesli chcesz jakie auto do zabawy to polecam b3/b4 do tego mocniejszy silnik ;-)
Wcześniej miałem S3 8L ale tam był haldex więc czasem wspomagalem się recznym, ogólnie S3 bardziej uciekalo przodem,
Teraz D3 też da się jak się chce, zablokowany bieg na tipie wyłączone ESP i leci. Zaznaczam że tylko na śniegu bo inaczej to szkoda mi auta a i tak pewno było by bardzo ciężko.
Ogólnie to taka krowa jak D3 jak już się slizgnie to leci szeroko i trzeba się pilnować.
Porównując np do M3 brata to bmw znacznie łatwiej jest mi polecieć bokiem i bardziej to jakby kontroluje. W 4x4 jak puscisz z gazu to jeszcze bardziej zacina a nie prostuje jak w rwd
Teraz D3 też da się jak się chce, zablokowany bieg na tipie wyłączone ESP i leci. Zaznaczam że tylko na śniegu bo inaczej to szkoda mi auta a i tak pewno było by bardzo ciężko.
Ogólnie to taka krowa jak D3 jak już się slizgnie to leci szeroko i trzeba się pilnować.
Porównując np do M3 brata to bmw znacznie łatwiej jest mi polecieć bokiem i bardziej to jakby kontroluje. W 4x4 jak puscisz z gazu to jeszcze bardziej zacina a nie prostuje jak w rwd