[D3 ALL ] Doważanie kół na samochodzie
[D3 ALL ] Doważanie kół na samochodzie
Tak jak e temacie, czy ktoś z was korzystał z takiej usługi i jakie macie doświadczenia, wnioski, spostrzeżenia i opinie. Czytałem trochę na ten temat i większość klientów którzy to robili byli zadowoleni i przyniosło to pozytywny efekt po wielu próbach walki z wibracjami i drganiami auta. U mnie takie delikatne są w przedziale 90-110km/h.
Trochę teorii
http://mojafirma.infor.pl/moto/opony/op ... odzie.html
I w praktyce
Trochę teorii
http://mojafirma.infor.pl/moto/opony/op ... odzie.html
I w praktyce
-
- Forum Audi A8
- Posty: 214
- Rejestracja: 07 mar 2016, 19:14
- Lokalizacja: Rybnik/Caernarfon (UK)
Ja tez mam problemy z wibrowaniem całego auta felgi były prostowane pierścienie zmieniłem na jakies lepsze i dalej czuć lekkie wibracje moze tego bym musiał spróbować . Najbardziej wibruje od 100km/h w zwyż . Drżenie jest odczuwalne tylko na zimowych felgach. Wie moze ktoś gdzie takie cos robią w okolicach śląska ?? Właśnie jade do polski wiec moze bym to ogarnol gdzieś
Niby koła mam wyważone dokładnie, jednak coś tam delikatnie dosłownie ale drży. Biorąc pod uwagę że wyważanie na aucie jest w stanie zbadać pracę całego zespołu napędowego i go wyważyc, to warto spróbować myślę, o ile znajdę kogoś ze sprzętem w Warmińsko Mazurskim. Nie jest to majątek a komfort sobie bardzo cenię
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
No to po co kombinować zmień felgi, jeździsz na prostowanych z pierścieniami to normalne że będzie wibrować.pogi1986 pisze:Drżenie jest odczuwalne tylko na zimowych felgach.
Felgi masz oryginały czy inne że musiałeś doważać ?? W Quatro nie ma przeciwwskazań żeby kręcić kołami na podnośniku, jak torsen to znosi ??uzlik pisze:Kamil, ja to robiłem w Warszawie przy Puławskiej. Facet doważył każde koło idealnie. W efekcie nie miałem najmniejszej wibracji. Ale jak uda Ci się znaleźć gumiarza, co ma normalną maszynę do wyważania z bardzo małą tolerancją będziesz miał to samo tyle, że taniej.
Na moich starych 20 był problem z biciem przy około 90-110km/h. Po doważeniu na samochodzie wszystko ustało. Dodatkowo sprawdzał na innej maszynie bicie opony względem felgi, po prostu obracał oponę na feldze, żeby zminimalizować bicie.
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
Ja nie twierdzę że doważanie ma być pierwsze w kolejności. Masz rację, proste felgi, proste tarcze, opony bez guzów, zawieszenie bez luzów to podstawa. Jednak jak mówiłem, u mnie to jest ogarnięte więc chętnie spróbuję, sprawdzę jak będzie wyglądało wyważenie i jaki da efekt. Napewno napisze o tym, tylko pierw muszę znaleźć kogoś kto mi to zrobi :-P