części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI ] Trzesie silnikiem

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 16 sty 2017, 03:20

U mnie przy rozruchu webasto, dopóki świeca żarowa grzeje piec, widać delikatne pulsowanie lampki wewnątrz. Naprawdę trzeba dobrze się przypatrzyć żeby to zobaczyć..

Wojtec1987
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 213
Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Wojtec1987 » 16 sty 2017, 18:56

maciu pisze:jak czesto masz to pulsowanie?
W sumie nie zwracam na to uwagi jak często, bo rzadko zapalam światło wewnątrz, ale jak ktoś wysiada to podczas otwartych drzwi widać ewidentnie pulsowanie.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 20 sty 2017, 20:11

to pobadaj bo jak masz non stop to faktycznie regulator ja mam to b. sporadycznie

np jak włączę ogrzewaną przednią szybę która jest najbardziej proaożernym
odbiornikiem w aucie

[ Dodano: 2017-01-20, 20:11 ]
dzisiaj przyłapałem na miganiu, zgasiłem motorownię i dalej pulsowało...
czyli nie alternator
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Wojtec1987
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 213
Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Wojtec1987 » 20 maja 2017, 02:25

No u Ciebie będzie co innego, bo u mnie na zgaszonym silniku nie mruga.

[ Dodano: 2017-05-20, 02:25 ]
Odświeżę temat, bo mam kilka pytań.

Auto miało zdjęte głowice, obie, z tego powodu że było nierówne ciśnienie, na 1 cylindrze 9 barów a na kolejnym 12, na szczęście okazało się że nie tłoki a zawory, tutaj kolejna dobra wiadomość, żaden nie był uszkodzony a jedynie zabrudzone, wystarczył szlif, i ciśnienie wróciło w okolice 11 barów.

Po złożeniu głowic rozrząd jest ustawiony -6 i -3, wiem że to za dużo powinno być od -2 do +2, czy przez to mogą pojawiać się ubogie mieszanki ? Komp wali korekty na +10

Sonda jedna jest nową, wiec je bym wykluczył, widać jak pracują
Wymieniłem przed remontem pompę paliwa.

Po skasowaniu błędów z ecu od razu kasują się korekty i silnik ledwo pracuje, dopiero jak korekty idą w górę to praca się stabilizuje ale wywala że ubogo

Niestety mimo remontu silnik nadal czasami się trzęsie a czasami chodzi idealnie.

W kompie jest przez cały czas błąd lewej poduszki, wymieniłem poduszkę, nic nie dało, przejrzałem przewody i przy kostce był pęknięty, znalazłem same kostki od poduszek i przelutowałem i błąd nadal jest <bezradny>

gwiktor02
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 20 paź 2016, 20:52
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gwiktor02 » 20 maja 2017, 07:59

A te poduszki co zmieniasz to nowe czy używane ?

Jak używki mogą wygląda na dobre a już dawno padnięta elektronika.

Jak masz poduszkę w ręce miernik napięcia ustaw na opór i sprawdź czy wgl przez cewkę przechodzi prąd.

Z używkami to loteria każdy będzie mówił ze sprawna (gość od rozbiórki auta) a niestety 1/10 jest dobra. Szczególnie jeśli chodzi o lewa poduszkę silnika.

Wojtec1987
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 213
Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Wojtec1987 » 20 maja 2017, 09:42

No dobra,poduszka silnika to jedno, a co z mieszankami

Poza tym nie sądzę żeby od tej poduszki silnik się trząsł, czytałem w necie sporo o tym to jeśli poduszka nie jest rozerwana to ten błąd można olać.

KarolW
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 123
Rejestracja: 05 cze 2016, 12:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KarolW » 21 maja 2017, 23:04

Witam!
Czy ktoś może powiedzieć czy mam dobrze ustawiony rozrząd? Czasami też mi telepie silnikiem i nie wiem od czego zacząć.
Obrazek

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 maja 2017, 07:31

4-1 masz ?
to ok

KarolW
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 123
Rejestracja: 05 cze 2016, 12:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KarolW » 22 maja 2017, 22:10

pepi pisze:4-1 masz ?
to ok
Co to znaczy "4-1"?
Poniżej załączyłem jeszcze raz prt sc z odczytu parametrów.
Obrazek

Wojtec1987
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 213
Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Wojtec1987 » 07 cze 2017, 13:06

Podbiję bo ciąglę walczę z problem że silnik na zimnym bardzo się trzęsie, było sprawdzane ciśnienie i były zbyt duże różnice ciśnień, najniższe 9 a najlepsze 12,5 ,więc zostały zdjęte głowice i okazało się że pierścienie są w super stanie a przepuszczały zawory, z powodu nagaru (auto ma pól miliona km) po naprawie ciśnienie wróciło w okolice 11 barów w najgorszych miejscach, niestety nie naprawiło to trzęsienia się silnika.

W silniku są 2 błędy katalizatorów lewy i prawy niska wydajność
Lewa poduszka zwarcie do plusa, poduszkę wymieniłem (na 100% nie jest rozerwana niestety błąd nadal jest)
Wymieniłem przepływomierz, filtr powietrza, świece bosh iridium
Rozrząd ustawiony ponownie i jest teraz na +4 i +1

Jeżdżę od mechanika do mechanika, każdy rozkłada ręce.

Najdziwniejsze jest to że auto potrafi pracować jedwabiście gładko, a następnego dnia się trzęsie.

Jakieś rady ? Ja się poddałem <bezradny> <placze2>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 cze 2017, 22:06

lewizna ?

Wojtec1987
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 213
Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Wojtec1987 » 09 cze 2017, 10:02

Szukałem, na pracującym silniku psikałem plakiem, i słuchałem czy silnik inaczej będzie pracował, wygląda na wszytko szczelne, poza tym gdyby to było lewe powietrze to przecież nie było by tak że raz dobrze a raz źle prawda ?

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 09 cze 2017, 11:03

kiedyś w V8 sprawdzałem odpinając poszczególne świece, jeden gar mniej
był praktycznie niezauważalny...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Wojtec1987
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 213
Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Wojtec1987 » 09 cze 2017, 11:47

Panowie, a co sądzicie o cewkach ? Tylko z tego co czytałem to ich awaria ukazuje się po rozgrzaniu silnika, a u mnie po rozgrzaniu ewidentnie silnik pracuje lepiej.

Gecio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 163
Rejestracja: 22 paź 2016, 02:34
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Gecio » 11 cze 2017, 12:59

Wojtec1987 pisze:Panowie, a co sądzicie o cewkach ? Tylko z tego co czytałem to ich awaria ukazuje się po rozgrzaniu silnika, a u mnie po rozgrzaniu ewidentnie silnik pracuje lepiej.
Jak będzie cewka to będziesz miał wypadanie zapłonu na kompie.

wiece nowe ale czy dobrze masz dobraną ciepłotę świec??

Proponuje sprawdzić korekty wtrysków paliwowych jeżeli tego nie robiłeś.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl