[D3 04 4.2MPI ] Trzesie silnikiem
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
to pobadaj bo jak masz non stop to faktycznie regulator ja mam to b. sporadycznie
np jak włączę ogrzewaną przednią szybę która jest najbardziej proaożernym
odbiornikiem w aucie
[ Dodano: 2017-01-20, 20:11 ]
dzisiaj przyłapałem na miganiu, zgasiłem motorownię i dalej pulsowało...
czyli nie alternator
np jak włączę ogrzewaną przednią szybę która jest najbardziej proaożernym
odbiornikiem w aucie
[ Dodano: 2017-01-20, 20:11 ]
dzisiaj przyłapałem na miganiu, zgasiłem motorownię i dalej pulsowało...
czyli nie alternator
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
No u Ciebie będzie co innego, bo u mnie na zgaszonym silniku nie mruga.
[ Dodano: 2017-05-20, 02:25 ]
Odświeżę temat, bo mam kilka pytań.
Auto miało zdjęte głowice, obie, z tego powodu że było nierówne ciśnienie, na 1 cylindrze 9 barów a na kolejnym 12, na szczęście okazało się że nie tłoki a zawory, tutaj kolejna dobra wiadomość, żaden nie był uszkodzony a jedynie zabrudzone, wystarczył szlif, i ciśnienie wróciło w okolice 11 barów.
Po złożeniu głowic rozrząd jest ustawiony -6 i -3, wiem że to za dużo powinno być od -2 do +2, czy przez to mogą pojawiać się ubogie mieszanki ? Komp wali korekty na +10
Sonda jedna jest nową, wiec je bym wykluczył, widać jak pracują
Wymieniłem przed remontem pompę paliwa.
Po skasowaniu błędów z ecu od razu kasują się korekty i silnik ledwo pracuje, dopiero jak korekty idą w górę to praca się stabilizuje ale wywala że ubogo
Niestety mimo remontu silnik nadal czasami się trzęsie a czasami chodzi idealnie.
W kompie jest przez cały czas błąd lewej poduszki, wymieniłem poduszkę, nic nie dało, przejrzałem przewody i przy kostce był pęknięty, znalazłem same kostki od poduszek i przelutowałem i błąd nadal jest
[ Dodano: 2017-05-20, 02:25 ]
Odświeżę temat, bo mam kilka pytań.
Auto miało zdjęte głowice, obie, z tego powodu że było nierówne ciśnienie, na 1 cylindrze 9 barów a na kolejnym 12, na szczęście okazało się że nie tłoki a zawory, tutaj kolejna dobra wiadomość, żaden nie był uszkodzony a jedynie zabrudzone, wystarczył szlif, i ciśnienie wróciło w okolice 11 barów.
Po złożeniu głowic rozrząd jest ustawiony -6 i -3, wiem że to za dużo powinno być od -2 do +2, czy przez to mogą pojawiać się ubogie mieszanki ? Komp wali korekty na +10
Sonda jedna jest nową, wiec je bym wykluczył, widać jak pracują
Wymieniłem przed remontem pompę paliwa.
Po skasowaniu błędów z ecu od razu kasują się korekty i silnik ledwo pracuje, dopiero jak korekty idą w górę to praca się stabilizuje ale wywala że ubogo
Niestety mimo remontu silnik nadal czasami się trzęsie a czasami chodzi idealnie.
W kompie jest przez cały czas błąd lewej poduszki, wymieniłem poduszkę, nic nie dało, przejrzałem przewody i przy kostce był pęknięty, znalazłem same kostki od poduszek i przelutowałem i błąd nadal jest
A te poduszki co zmieniasz to nowe czy używane ?
Jak używki mogą wygląda na dobre a już dawno padnięta elektronika.
Jak masz poduszkę w ręce miernik napięcia ustaw na opór i sprawdź czy wgl przez cewkę przechodzi prąd.
Z używkami to loteria każdy będzie mówił ze sprawna (gość od rozbiórki auta) a niestety 1/10 jest dobra. Szczególnie jeśli chodzi o lewa poduszkę silnika.
Jak używki mogą wygląda na dobre a już dawno padnięta elektronika.
Jak masz poduszkę w ręce miernik napięcia ustaw na opór i sprawdź czy wgl przez cewkę przechodzi prąd.
Z używkami to loteria każdy będzie mówił ze sprawna (gość od rozbiórki auta) a niestety 1/10 jest dobra. Szczególnie jeśli chodzi o lewa poduszkę silnika.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Podbiję bo ciąglę walczę z problem że silnik na zimnym bardzo się trzęsie, było sprawdzane ciśnienie i były zbyt duże różnice ciśnień, najniższe 9 a najlepsze 12,5 ,więc zostały zdjęte głowice i okazało się że pierścienie są w super stanie a przepuszczały zawory, z powodu nagaru (auto ma pól miliona km) po naprawie ciśnienie wróciło w okolice 11 barów w najgorszych miejscach, niestety nie naprawiło to trzęsienia się silnika.
W silniku są 2 błędy katalizatorów lewy i prawy niska wydajność
Lewa poduszka zwarcie do plusa, poduszkę wymieniłem (na 100% nie jest rozerwana niestety błąd nadal jest)
Wymieniłem przepływomierz, filtr powietrza, świece bosh iridium
Rozrząd ustawiony ponownie i jest teraz na +4 i +1
Jeżdżę od mechanika do mechanika, każdy rozkłada ręce.
Najdziwniejsze jest to że auto potrafi pracować jedwabiście gładko, a następnego dnia się trzęsie.
Jakieś rady ? Ja się poddałem
W silniku są 2 błędy katalizatorów lewy i prawy niska wydajność
Lewa poduszka zwarcie do plusa, poduszkę wymieniłem (na 100% nie jest rozerwana niestety błąd nadal jest)
Wymieniłem przepływomierz, filtr powietrza, świece bosh iridium
Rozrząd ustawiony ponownie i jest teraz na +4 i +1
Jeżdżę od mechanika do mechanika, każdy rozkłada ręce.
Najdziwniejsze jest to że auto potrafi pracować jedwabiście gładko, a następnego dnia się trzęsie.
Jakieś rady ? Ja się poddałem
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Jak będzie cewka to będziesz miał wypadanie zapłonu na kompie.Wojtec1987 pisze:Panowie, a co sądzicie o cewkach ? Tylko z tego co czytałem to ich awaria ukazuje się po rozgrzaniu silnika, a u mnie po rozgrzaniu ewidentnie silnik pracuje lepiej.
wiece nowe ale czy dobrze masz dobraną ciepłotę świec??
Proponuje sprawdzić korekty wtrysków paliwowych jeżeli tego nie robiłeś.