nie ;-)emilus143 pisze:No właśnie ta lekkość Nie chcesz sprzedać tej 90- ki?
Drift naszymi A8 a mniejszymi samochodami z quattro
Jak ze sprzęgła nie strzelisz to bokiem nie polecisz
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
Mi dobrze latało się bokiem a6 c5 2.8 quattro tiptronic, nawet po ciasnych zakrętach. D3 też da się bezproblemowo, lekko trzeba bujnąć kierownicą, jak juz sie złoży to na zblokowanym biegu tip kontrolowac gazem i idzie tak jak trzeba, złożyć ją trzeba szybciej ażeby przód nie wyjechał na dzien dobry, przód jest dość mocno dociążony silnikiem. Zobaczcie na filmiku marka widac to dobrze w12 szybciej złożona do zakrętu i większośc łuki pokonuje slajdem, a D2 wyjeżdża w pole bo ktoś bał sie gazu dać w odpowiednim momencie :p
Co by nie gadać ja w tym roku sobie takie harce już odpuściłem A8 nie do tego zostało stworzone, łatwo uwalić przeguby, łożyska, albo inen wahacz opony też szybciej idą przy takim traktowaniu
Co by nie gadać ja w tym roku sobie takie harce już odpuściłem A8 nie do tego zostało stworzone, łatwo uwalić przeguby, łożyska, albo inen wahacz opony też szybciej idą przy takim traktowaniu
Dokłdanie się z tym zgadzam. Za duże ryzyko zniszczenia czegoś a części drosze x2 jak do a4 czy do a6. Lepiej nie kusić losuraftor pisze:Co by nie gadać ja w tym roku sobie takie harce już odpuściłem A8 nie do tego zostało stworzone, łatwo uwalić przeguby, łożyska, albo inen wahacz opony też szybciej idą przy takim traktowaniu
Dlatego do takich zabaw najlepszy jest jakiś tani samochód
I`m the LPG master