ogrzewanie tylnej szyby zostało normalnie, tylko dołożyłem drugi taki sam guzik żeby pasował w deskę, sam przycisk nie jest obciążany bo on steruje tylko cewką obydwu przekaźników, nie wiem czy nawet 1A tam jest... wiec w porównaniu do 25-30A które obciąża go normalnie ogrzewanie szyby to jest nic
a dlaczego od ogrzewania, bo sam się wyłącza i to jest wygodne dla mnie bo nie muszę pamiętać aby go wyłączyć
cały prąd idzie przez przekaźniki, dałem 2x po 40A wiec myślę ze jakiś zapas jest, są to najzwyklejsze 4pinowe przekaźniki z AUDI
co do całego układu, oczywiście da się go zautomatyzować, włączanie można zrobić poprzez moduł do świateł dziennych który by go uruchamiał kilka sekund po odpaleniu silnika, a z drugiej strony zrobić termik który by go wyłączał po osiągnięciu zadanej temperatury, wtedy żadnego przełącznika nie trzeba by było mieć, tylko na przykład można by było wyprowadzić kontrolkę świec żarowych do licznika jak w dieslach aby widzieć czy jest załączone czy nie