![]() |
![]() |
![]() |
[D2 94 2.8PB/LPG ] Przewód układu wspomagania
-
- Super Klubowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 08 gru 2013, 17:06
- Lokalizacja: LUB
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Do maglownicy oczywiście
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Nie wymieniałem , ale podobno cięzko tam z dostępem
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 61
- Rejestracja: 23 paź 2016, 12:29
- Lokalizacja: Suwałki
Też myślałen o tym, tylko zastanawia mnie ten metalowy element na przewodzie, widać na zdjęciu. To jakiś dławik czy co? Jak to jest z zarabianiem tych przewodów, można wykorzystać stare końcówki? I ten element na przewodzie?pb41ns pisze:cały wąż wykręć i zanieś tam gdzie dorabiają węże hydrauliczne, na wymiar zrobią jak trzba
-
- Super Klubowicz
- Posty: 570
- Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
- Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów
Rozetnij metalowe zakucia, wstaw tam opaski zaciskowe.
Wymień ten krótki kawałek węża na jakiś olejoodporny fi 12. Ja wstawiłem wąż od LPG bo też był z NBR.
Moim zdaniem nie ma sensu tego zakuwać jak obok do chłodnicy jest opaska. W tym miejscu nie ma też ciśnienia bo to powrót do zbiornika A ten metalowy łącznik węża ma solidne zacięcia by nic nie spadło. Jego obecność to kwestia technologiczna ciężko było pewnie zrobić długi wąż z fajką na końcu.
To jest 15 min roboty i szkoda szarpać się od spodu z całością chyba, że cieknie gdzieś indziej jeszcze.
Ten sam problem był tu:
http://www.a8team.pl/d2-96-42pb-lpg-jak ... t22217.htm
Wymień ten krótki kawałek węża na jakiś olejoodporny fi 12. Ja wstawiłem wąż od LPG bo też był z NBR.
Moim zdaniem nie ma sensu tego zakuwać jak obok do chłodnicy jest opaska. W tym miejscu nie ma też ciśnienia bo to powrót do zbiornika A ten metalowy łącznik węża ma solidne zacięcia by nic nie spadło. Jego obecność to kwestia technologiczna ciężko było pewnie zrobić długi wąż z fajką na końcu.
To jest 15 min roboty i szkoda szarpać się od spodu z całością chyba, że cieknie gdzieś indziej jeszcze.
Ten sam problem był tu:
http://www.a8team.pl/d2-96-42pb-lpg-jak ... t22217.htm
Kot też jest Quattro